2017-01-03, 07:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lotavos
Helt stört vad bra div 1 spelare är på detta FIFA... Hur stor del av spelarbasen är egentligen i div 1? Känns som alla jag mött i mina 4 matcher varit professionella FIFA spelare eller nått för de va inte ens kul att spela

Jag är div1 och det är sjukt blandat. Men det är stor skillnad från div2 helt klart
Citera
2017-01-03, 07:21
Medlem
LSdalmiaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av calculated65
Någon som vet, packeten du får varje vecka och paketen du får efter helgen champ, kan du spara dom och öppna till TOTY.........

Ja, du kan spara dom.
Citera
2017-01-03, 07:55
Medlem
Raxies avatar
Känslan när man ska slentrian-buda 839 000 på Hazards striker-kort och man inser att man glömt att sortera på "special" Och "ST"...

Bara att hoppas på att Hazard får en välförtjänt winter upgrade nu då.
Senast redigerad av Raxie 2017-01-03 kl. 08:01.
Citera
2017-01-03, 09:50
Medlem
EnLitenFryss avatar
Fattar inte riktigt varför, men OTW Mustafi var nere på 44k i morse. Köpte på mig 3 st. Nu 49k. Om han mot förmodan får starta idag räknar jag med att han går till minst 55k. Tyvärr lär väl Wenger köra Gabriel igen...
Citera
2017-01-03, 10:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Fattar inte riktigt varför, men OTW Mustafi var nere på 44k i morse. Köpte på mig 3 st. Nu 49k. Om han mot förmodan får starta idag räknar jag med att han går till minst 55k. Tyvärr lär väl Wenger köra Gabriel igen...

Enlist Futbin är han lägsta bin på 54k just! Bra vinst för den som köpt för 44k. Själv köpte jag för 51k igår och håller nog min tills han är med i start elvan.
Citera
2017-01-03, 10:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhiteFriday
Enlist Futbin är han lägsta bin på 54k just! Bra vinst för den som köpt för 44k. Själv köpte jag för 51k igår och håller nog min tills han är med i start elvan.

PS: såg nu på Futbin att det står 2 timmar sedan :-)
Citera
2017-01-03, 10:20
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
PS: såg nu på Futbin att det står 2 timmar sedan :-)

Ligger nu på 50k jämnt nu. Om han inte får starta ikväll hamnar jag i ett dilemma med tanke på TOTY på måndag. Samtidigt som 44k är nästan alltimelow för en sån som Mustafi, kanske han droppar ännu mer när TOTY kommer.

Så snälla Wenger, starta Mustafi så han går upp till 60k. Då säljer jag alla utom en och gör en fin profit, sen har jag 0 kort kvar värda över 2k i klubben och ska fynda lite till veckan.

Och så hoppas vi POTM-kandidaterna släpps inom kort. Sitter på 30-40 MFF-kort som ska krängas när Zlatan ligger i pole position för POTM.
Citera
2017-01-03, 11:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Ligger nu på 50k jämnt nu. Om han inte får starta ikväll hamnar jag i ett dilemma med tanke på TOTY på måndag. Samtidigt som 44k är nästan alltimelow för en sån som Mustafi, kanske han droppar ännu mer när TOTY kommer.

Så snälla Wenger, starta Mustafi så han går upp till 60k. Då säljer jag alla utom en och gör en fin profit, sen har jag 0 kort kvar värda över 2k i klubben och ska fynda lite till veckan.

Och så hoppas vi POTM-kandidaterna släpps inom kort. Sitter på 30-40 MFF-kort som ska krängas när Zlatan ligger i pole position för POTM.

Ska jag sälja av mitt lag tycker du?

Har spelare som
Kante köpt för 25k i lördags
Alderwieder
Filipe Luis
Mahrez köpt för 23 l lördags
Godin köpt för 22,5 i lördags

Resten är spelare för 400-3k!
Tänkte sälja på torsdag då priserna brukar gå upp lite eller ska man sälja av nu?
Citera
2017-01-03, 12:08
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ska jag sälja av mitt lag tycker du?

Har spelare som
Kante köpt för 25k i lördags
Alderwieder
Filipe Luis
Mahrez köpt för 23 l lördags
Godin köpt för 22,5 i lördags

Resten är spelare för 400-3k!
Tänkte sälja på torsdag då priserna brukar gå upp lite eller ska man sälja av nu?

Det är jag fel person att sia om. Tidigare POTY har inneburit stora prisdrops för att alla packar som galningar, men med SBC i mixen är det inget säkert. Jag tror alla du nämner kommer droppa fram till på söndag eftersom folk vill ha coins när POTY släpps. Men visst, slänger de in en POTY SBC där du får en untradable TOTY mot ett inbyte på säg TOTW och 85 overall är kan det motverka att några kort dippar alls. Så... either way så tar du en risk.
Citera
2017-01-03, 12:30
Medlem
Vurte3Ns avatar
Hej!

Har nyligen sålt av mitt BPL lag då jag tröttna helt på det. Lirar nu en budget variant från Serie A som ser ut så här https://www.futbin.com/17/squad/974971

Ser ni några direkta justeringar för förbättring som kan göras eller några OP spelare från Seria A som jag ej har koll på som ni kan tipsa om?

Tack på förhand.
Citera
2017-01-03, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vurte3N
Hej!

Har nyligen sålt av mitt BPL lag då jag tröttna helt på det. Lirar nu en budget variant från Serie A som ser ut så här https://www.futbin.com/17/squad/974971

Ser ni några direkta justeringar för förbättring som kan göras eller några OP spelare från Seria A som jag ej har koll på som ni kan tipsa om?

Tack på förhand.

Parolo Asamoah är riktigt kompletta, Jovetic giftig som tusan.. Koulibaly riktigt stabil..Neto vet jag inte men hade Karnezis, riktigt bra för sitt pris också..
Citera
2017-01-03, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vurte3N
Hej!

Tack på förhand.

Jag har kört en del Serie A iår. Just nu kör jag ett lag med så många som möjligt av mina SBC spelare. Pga kemin fick jag ta in Astori (CB) ocj Borja Valero (CAM men kör som CM), hört bra om dem och jag är väldigt nöjd! Sedan har jag tidigare använt Florenzi, bästa högerbacken jag kört med på spelet hittills. Planerar köpa in hans IF till mitt nästa lag. Koulibaly skall vara riktigt OP, testat han några matcher bara och kändes riktigt stabil. Niang säger många är OP, möter honom väldigt ofta men inte spelat med. Manolas är en svinbra back, ligger lite högre nu pga SBC. Likaså Banega.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in