2017-01-11, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrLegendary
Det är jävligt tråkigt, för dig. Det behöver inte vara lika tråkigt för alla andra. Andra tycker att stå vid hörnflaggan sista fem minuterna och sedan vinna är roligare än att spela vanligt och förlora.

Hmmm ok e du ironisk el dum. i hela huvudet........
Citera
2017-01-11, 13:18
Medlem
max02s avatar
Kan man spela med gäst i FUT Champions?
Citera
2017-01-11, 13:23
Medlem
För er som köpt IF Eriksen kan det va lämpligt o sälja..förväntas få nytt IF kort ikväll
Citera
2017-01-11, 13:28
Medlem
Redfish1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Håller med. Anfall är bästa försvar är lite min taktik. Blir bara mer nervös och tappar lättare ledning om jag parkerar bussen. Försöker ändå anfalla, hålla bollen på motståndarplan. Blir väl ändå att kan löpa mig ner mot hörnflaggan men tar mig vidare därifrån direkt. Att hålla fast och täcka bollen vid hörnflaggan är inte ens att tänka på, fyfan vad #*#¤%. Mötte en som gjorde det igår sista 15 vid ledning 1-0, lyckades fan inte ta bollen och lyckades jag bryta så åkte den ut till hörna. Till slut lyckades han komma in fri mot mål och passa in till gubbe som gjorde 2-0 i öppet, då var jag INTE glad. Finns inte på kartan att jag skulle spela så f**igt för att vinna. Men en del gör allt för att vinna.

Som någon skrev, det kan absolut vara värt det om man har tur. Men i de flesta fall så är det väl en förlustaffär att köpa paket. Kan se youtubers öppna paket för upp emot flera tiotusentals fifacoins och bara få skit. Jag har inte lagt en krona mer än själva spelet och tänker aldrig göra det heller. Bättre trejda till sig coins enligt mig själv. Visst det tar en del tid men hellre det än att lägga pengarna till EA i ett lotteri som förmodligen går åt pipan.

Jo men precis så känner ja också , får man in ett bra på kort så e de lätt värt det, gillar ju o öppna packs för det är så spännande , o man vet aldrig vad man får
Citera
2017-01-11, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redfish1
Jo men precis så känner ja också , får man in ett bra på kort så e de lätt värt det, gillar ju o öppna packs för det är så spännande , o man vet aldrig vad man får

Om du är duktig på FUT, köp points men spendera dem på Draft.. kommer du förbi omgång 2 får du vanligtvis packs som är mer värda än 15k..
Citera
2017-01-11, 14:00
Medlem
Vurte3Ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av max02
Kan man spela med gäst i FUT Champions?

Ja det skall gå.

Trippier går för stadiga 16k som minst iaf, ni som sitter på hans kort. Avvaktar ni ett tag till eller säljer ni nu?
Citera
2017-01-11, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vurte3N
Ja det skall gå.

Trippier går för stadiga 16k som minst iaf, ni som sitter på hans kort. Avvaktar ni ett tag till eller säljer ni nu?

avvaktar.. sålde en för 19k men sparar resten
Citera
2017-01-11, 14:19
Medlem
Redfish1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
Om du är duktig på FUT, köp points men spendera dem på Draft.. kommer du förbi omgång 2 får du vanligtvis packs som är mer värda än 15k..

Ja e inte så värst bra , va e bäst o köra fut Champions eller draft?
Citera
2017-01-11, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redfish1
Ja e inte så värst bra , va e bäst o köra fut Champions eller draft?

kör inte FUT Champs så vet ej, men draft entry är 15k.. Vanligtvis får man packs som är värda mer än det...
Citera
2017-01-11, 14:25
Medlem
Någon som vet vrf Icardi SIF kostar mindre än hans IF?
Citera
2017-01-11, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krokofant12
Någon som vet vrf Icardi SIF kostar mindre än hans IF?
förmodligen för att om han får upgrade så kanske han hamnar på 84 i rating vilket kommer göra att enbart första IF får en höjning.. märkligt dock då andra kortet alltid kommer vara bättre
Citera
2017-01-11, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
förmodligen för att om han får upgrade så kanske han hamnar på 84 i rating vilket kommer göra att enbart första IF får en höjning.. märkligt dock då andra kortet alltid kommer vara bättre

Ah men verkar ändå sjukt skumt, som du säger.. IF kortet aldrig lär kunna bli lika bra + för SBCs lär SIF kortet vara bättre....

Allt är ju bättre med SIF kortet, men ändå billigare...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in