2016-12-22, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Ja kan fortfarande inte se på futhead men kollade på futbin. Var att man måste trycka en extra gång där på basic för att det skulle synas.

Tycker man borde gjort typ positionsbyten på futmas-spelarna. Ovärt stt göra de som har IF ju. Bara köpa IF då istället som man kan sälja sen också.

Jag har alltid sagt att du skulle kolla på futbin
Citera
2016-12-22, 22:27
Medlem
Hur kommer folk göra inför kommande crash? Den kommer väl vid TOTY ca tre (?) veckor? Kommer ni sälja va era lag innan och isåfall när?

Jag är lite inne på att sälja av mina lag för att tjäna så mycket som möjligt på dem, för att sedan kunna köpa ännu bättre lag vid crashen. Mitt ena lag jag har nu har gått upp från ca 350k till 500k. Det andra från ca 550k till 710k. Det som lite stoppar mig är att jag imorrn går på 12 dagars ledighet och kommer ha mer tid än vanligt att lira.

Hur har det varit tidigare med Special-korten, går dem också ner vid crashen? Spelade ej förra FUT och minns inte tidigare år.
Citera
2016-12-22, 22:55
Medlem
ASSÅ BLIR SÅ JÄVLA FITTSUR PÅ ALLA FITTER.

Herrejävlar va dåliga vissa är, så jävla pinsamt.

Mötte potm costa hazard, Kante IF, payet sbc, pogba osv osv osv.

Han gör ett pissmål , sen håller bollen bara spelar hemmåt hela tiden går aldrig frammåt, fyfan va dålig han va.

63-37 i bollinnehav. Han gjorde inget me bollen, va knappt nära mitt försvar. Hur kan man lägga så mycket pengar på detta o sen bara lalla o va dålig ? I div 2 till och med, herrejävlar
Citera
2016-12-22, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Hur kommer folk göra inför kommande crash? Den kommer väl vid TOTY ca tre (?) veckor? Kommer ni sälja va era lag innan och isåfall när?

Jag är lite inne på att sälja av mina lag för att tjäna så mycket som möjligt på dem, för att sedan kunna köpa ännu bättre lag vid crashen. Mitt ena lag jag har nu har gått upp från ca 350k till 500k. Det andra från ca 550k till 710k. Det som lite stoppar mig är att jag imorrn går på 12 dagars ledighet och kommer ha mer tid än vanligt att lira.

Hur har det varit tidigare med Special-korten, går dem också ner vid crashen? Spelade ej förra FUT och minns inte tidigare år.
Släpps 9:e januari tror ja, inte tänkt så mkt på vad ja ska göra! Har redan ett lag ja är nöjd med just nu!
Marknads är sjukt ojämn just nu o lär vara fram tills dess, kan hända att det sjunker lite nu nästa vecka när alla Sbc tar slut
Citera
2016-12-22, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoOffence

Han gör ett pissmål , sen håller bollen bara spelar hemmåt hela tiden går aldrig frammåt, fyfan va dålig han va.

63-37 i bollinnehav. Han gjorde inget me bollen, va knappt nära mitt försvar. Hur kan man lägga så mycket pengar på detta o sen bara lalla o va dålig ? I div 2 till och med, herrejävlar

förstår inte heller folk som spelar så.. Play 2 win i all ära men man kan knappast tycka det är skoj att hålla på så..som att spela FPS och ligga o campa i ett hörn hela rundan..
Citera
2016-12-22, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
förstår inte heller folk som spelar så.. Play 2 win i all ära men man kan knappast tycka det är skoj att hålla på så..som att spela FPS och ligga o campa i ett hörn hela rundan..

Fattar inte heller... Asså förstår nästan lite om man inte har material, lite som atletico madrid, försvarar sig till titlar/finaler. Men nu har ju han ju cpbra lag men skämmer ut sig ändå... Förstår faktiskt inte vitsen...
Citera
2016-12-22, 23:35
Medlem
megaman9s avatar
Citat:

Så han vann över dig och han var pissdålig?
Säger väl en hel del om dig då
Citera
2016-12-22, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av megaman9
Så han vann över dig och han var pissdålig?
Säger väl en hel del om dig då

Ja men absolut. Att rulla runt bollen kan vilken idiot som helst göra, höj dig
Citera
2016-12-23, 00:14
Medlem
Citat:

Så varför gör inte du ett mål och sen spelar som du vill? Jävligt mycket gnäll i år på att folk vinner på "fel" sätt. Lär dig ditt sätt och slå motståndaren istället för att grina!
Citera
2016-12-23, 00:21
Medlem
kyrgiakoss avatar
Vilken innermittfältare under 150k rekommenderas?

Är inne på Gündogan eller Yaya... Några andra förslag?

http://www.futhead.com/17/squads/3336589/
Citera
2016-12-23, 00:34
Medlem
Weird.s avatar
Citat:

Gå upp på offensivt, hög press , sen går du in på anvisningar och pressa backlinjen på dina anfallare.
Sen så är problemet löst. Då får du tag i bollen iaf.
Citera
2016-12-23, 00:39
Medlem
Weird.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rdinho
Något känns inte rätt med fut champions, alltså något känns riktigt skumt.
Har lirat sedan 12, har haft 1200+ fler vinster än förluster sedan fifa 13 och är liksom level 97 på xbox live, men jag driver inte ens när jag påstår att fifa är lättare för andra spelare än vad det är för mig, kan inte förklara det, det behövs bara en genomskärare för min motståndare för att komma 1v1 mot min målvakt, vändningar går sakta, passar går fel, skott oavsett kraft går väldigt högt över eller rullar helt enkelt retligt ut utan att träffa mål.

Jag är mer fundersam än bitter, någon som är ganska hög level inom xbox live som kan relatera? Jag börjar tro att det är det avgörs, låt oss vara ärliga en 90+ level har lirat rejält mycket och det borde inte ens gå att förlora mot någon som har foundade sin klubb 2014, 2015, 2016.

Hjälp.

Vet inte vad du menar med xbox live level. Men har lvl 77 på fifa och klubben är från 2012. Sitter just nu på statsen 859-16-132. Hur många matcher har du spelat på detta fifa?

För sådär kände jag i början under mina första 100 matcher. Helt annat fifa än tidigare år, men nu så är det inga problem alls. Jag tror inte att det existerar handicap. Utan min känsla utöver 1000 matcher är att är du bättre än din motståndare så vinner du över honom. Självklart kan det bli lite eaids i vissa matcher men det jämnar oftast ut sig. (skitgrejer händer i verkligheten också).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in