2016-11-30, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av murvelludret
Funderar på att slänga ihop detta lag https://www.futbin.com/17/squad/516490 men är lite osäker på higuain och funderar på att köra balotelli istället.

Skulle vilja vänta in en dipp på marknaden så att jag kan få in pjanic, nainggolan och dybala att variera med.

Har cirka 800k att spendera så alla tips eller någon helt annan uppställning är välkomna. Försöker hitta inspiration till ett nytt roligt lag..!

Får jag fråga varför man skulle vilja ha Verrati i sitt lag? Skitkort, och kan inte skjuta.
Citera
2016-11-30, 23:36
Medlem
Köpte 100k coins från mmoga hade 300k insparat på mitt FUT konto och nu var jag och spelade och när jag kom tillbaka från en match var alla mina coins bårta dvs 400k !

Jävla grisar EA är. Jag har lagt typ 1500 kr på o köpa fifa points och så köper jag 100k o då tar de allt !

vilka svin.
Citera
2016-11-30, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Backdoordonkey
Köpte 100k coins från mmoga hade 300k insparat på mitt FUT konto och nu var jag och spelade och när jag kom tillbaka från en match var alla mina coins bårta dvs 400k !

Jävla grisar EA är. Jag har lagt typ 1500 kr på o köpa fifa points och så köper jag 100k o då tar de allt !

vilka svin.

skriv till dom och säg att du förde över ifrån ett konto och att du lagt massa stålar på fifa points.. de lär ge de tillbaka... har mailat flera gng för försvunna items på tidigare upplagor och alltid fått tillbaka sakerna..
Citera
2016-11-30, 23:48
Medlem
Citat:

vilka svin.

Satan va dålig packluck...
Citera
2016-11-30, 23:52
Medlem
Stjerna7s avatar
Citat:

vilka svin.

Skojar du? Du går och köper coins som ej är tillåtet och går och gnller över det här. Du hade lika gärna kunnat bli bannad.

Varför ens ta risken för 100k?
Senast redigerad av Stjerna7 2016-11-30 kl. 23:58.
Citera
2016-11-30, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av teren
Får jag fråga varför man skulle vilja ha Verrati i sitt lag? Skitkort, och kan inte skjuta.

Jag är svinnöjd med Verratti. Tryckt in ett par riktiga stänkare utanför straffområdet, blev förvånad själv då hans skott inte ser ut att vara så bra på kortet.

Citat:

vilka svin.

Kul att du gnäller när du gör något som inte är tillåtet. Inte mer än rätt.
Citera
2016-12-01, 00:44
Medlem
Finns det någon sida som automatiskt räknar ut vad det kostar att göra SBC:s? Sugen på att göra antingen MLS eller Ligue 1 nämligen.
Citera
2016-12-01, 01:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PlaceToBe
Finns det någon sida som automatiskt räknar ut vad det kostar att göra SBC:s? Sugen på att göra antingen MLS eller Ligue 1 nämligen.

futbin har ju en SBC builder..hur korrekt den e vet jag inte
Citera
2016-12-01, 01:04
Medlem
tugboatbobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PlaceToBe
Går väl att räkna ut på futbin med lägsta BIN så får du iallafall ett maxtak på vad det skulle kosta. Går ju däremot att buda hem spelare så lär ju bli billigare om man har tålamod
Citera
2016-12-01, 01:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lutcen
Köper du aubameyang får du vara beredd på att motståndaren parkerar bussen efter minut 1. Av egna erfarenheter.
Köpte han och märkte vad du sa kommer sälja han o köra lewa istället.
Citera
2016-12-01, 01:53
Medlem
hyfsat bra investering i IF Defoe...köpte på mig ca 30st för 17-18k..säljer dom nu för 26-27...goa coins
Citera
2016-12-01, 07:31
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Jaha.. Det här var ju en missräkning. Sålde massa dyra spelare under SBC. Men de har ju minskat i antal för de använts i SBC. Så priserna har ökat. Så dumt att man inte tänkte på det...

De jag sålt har ökat med typ typ 50% mot vad jag sålde de för... T.ex. Buffon som jag köpte runt 20k, sålde för liknande i hopp om att sjunka i framtiden och nu går för 30k... Är liknande med typ 10 spelare till jag sålt. IF har ju ökat också.

Tror ni det kan vända tillbaka om några dagar när folk packat och de inte används i SBC?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in