Citat:
Ursprungligen postat av
teren
Du tror inte det har varit under utveckling hur länge som helst?
Eller menar du att de ska börja "fixa passningarna" knappa månaden innan release?
1. Hur mycket riktiga pengar talar vi om? En hundring kan man ju lägga men mer känns idiotiskt.
2. Varför lönar det sig? Vad skiljer premium mot det andra guldpaketet?
3. Jaha då förstår jag.
Men om man köper ett guldpaket för 7500 coins och packar (i bästa fall) en 80+ spelare som man (i bästa fall) får omkring 5000 för... Det känns ju inte som en särskilt hållbar 'affärsidé'?
Att packa Pogba eller Aguero känns ju otroligt osannolikt med tanke på hur många skitspelare som finns.
Jag brukar lägga 400:- per år, men vet de som lägger oändligt mycket mer. Sorgligt och idiotiskt, jag vet.

Men 200:- kan absolut ta dig en bit på vägen. Räcker fint.
I premiumpaketen finns tre "rare" kort. I de vanliga finns bara ett. Således tre gånger så stor chans att dra en bra spelare. Lätt värt de 2.500 som skiljer mellan det vanliga guldpaketet och premiumpacket. Alla är överens.
Precis. Att köpa guldpacks är som att köpa trisslotter. Inget fel att göra det, och det finns chans att du får jackpott eller åtminstone pengarna tillbaka. Men en affärsidé där man går plus i långa loppet? Nej.
PS. Flyttade inlägget från FIFA 17-tråden till Ultimate Team-tråden, som du kanske märkte.