2016-12-12, 16:16
Medlem
Jochen-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rackkartygarn
Hur gick de för er i helgen? Gick 23-17 vilket är mitt bästa hittills

19-6 på PC, spelade mot två fuskare med alla spelare som har 99 i ovr stats, men lyckades vinna mot äcklena.
Citera
2016-12-12, 16:26
Medlem
Yo!

Vem är den bästa målvakten tycker ni? Har sett folk spela med Butland och Bergovic endel. Ibland verkar dom sjukt bra, medan ibland inte så väldigt. Själv hade man Neuer förr men han var ju rena hålet i målet. Sedan De Gea och nu Lloris IF.

Ge mig massa målvaktstips och varför Tycker det verkar ont om bra målisar
Citera
2016-12-12, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrwomanizer
Någon vänlig själ där ute som har lust att titta till detta laget?
https://www.futbin.com/17/squad/660728

Sitter på ca 200 k och vill uppgradera det, men vet inte riktigt med vad. Har ni där ute i ethern något förslag? =)

År du nöjd med Werner där fram? Annars sälj han och satsa på Lewandowski han är ju som klippt och skuren som centertank i 4-3-3. Gör ju mål på allt i straffområdet i princip. Annars ersätta Gustavo med Vidal? Tycker han är grymt mycket bättre på allt egentligen. Han och Sanches har städat bort många matcher åt mig
Citera
2016-12-12, 17:34
Medlem
Mrwomanizers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ForzaUltras
År du nöjd med Werner där fram? Annars sälj han och satsa på Lewandowski han är ju som klippt och skuren som centertank i 4-3-3. Gör ju mål på allt i straffområdet i princip. Annars ersätta Gustavo med Vidal? Tycker han är grymt mycket bättre på allt egentligen. Han och Sanches har städat bort många matcher åt mig

Werner är jag ganska nöjd med faktiskt, han och foppa hittar varandra som gudar. Vidal körde jag med förut, men kan juh faktiskt vara av värde att ta en ny titt på han! Tack för tipset =)
Citera
2016-12-12, 17:38
Medlem
C0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrwomanizer
Någon vänlig själ där ute som har lust att titta till detta laget?
https://www.futbin.com/17/squad/660728

Sitter på ca 200 k och vill uppgradera det, men vet inte riktigt med vad. Har ni där ute i ethern något förslag? =)

IF Kalou istället för Werner kanske? Har inte testat honom, däremot har jag läst att många tycker att han är bra. Är inte så dyr heller, så går alltid att testa och sälja med minimal förlust. Annars är Lewa ett bra köp. Sätter sina lägen och är även bra att köra finesse med utanför straffområdet. Stark och lite svårare att putta honom ifrån bollen.

Sokratis, Konoplyanka, Coman och Rode är bra och billiga supersubs.
Citera
2016-12-12, 17:41
Medlem
Mrwomanizers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C0w
IF Kalou istället för Werner kanske? Har inte testat honom, däremot har jag läst att många tycker att han är bra. Är inte så dyr heller, så går alltid att testa och sälja med minimal förlust. Annars är Lewa ett bra köp. Sätter sina lägen och är även bra att köra finesse med utanför straffområdet. Stark och lite svårare att putta honom ifrån bollen.

Sokratis, Konoplyanka, Coman och Rode är bra och billiga supersubs.

Mjo, lewa kan jag tänka mig är ganska skön, har du spelat med honom själv? Han e juh lite i det dyraste laget imo, känner lite likadant kring vidal också, sen har jag svårt med för korta spelare på innermittfältet.
Citera
2016-12-12, 17:51
Medlem
Går de få ihop ett hyffsat billigt lag max 50k med giovinco o lacazette längst fram i ett 4-1-2-1-2 (2). Galet sköna forwards lätt värt deras dock små dyra sbc.

Vad tror ni blir nästa ligor och när?

Argentina med tevez o Holland borde kanske ligga bra tilö mkt silver o intressanta ligor?
Citera
2016-12-12, 18:19
Medlem
Bara för mig som varannan match i fut Champions blir disconectad och räknas som förlust?
Bryts precis innan matchen ska börja och händer aldrig när jag lirar vanlig säsong...
Citera
2016-12-12, 18:29
Medlem
Weird.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rackkartygarn
Hur gick de för er i helgen? Gick 23-17 vilket är mitt bästa hittills

36-4 så kom precis med på topp 100. En fin 96e plats, Skönt o få 11 informs

Citat:
Ursprungligen postat av rockyboy
Bara för mig som varannan match i fut Champions blir disconectad och räknas som förlust?
Bryts precis innan matchen ska börja och händer aldrig när jag lirar vanlig säsong...

Hände mig en gång att de bröts innan, dock så fick jag spela om den. Fick ingen förlust.

Ett klassiskt tips är att sätta i sladd istället för att köra wifi.
Citera
2016-12-12, 18:31
Medlem
Weird.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slow88
Går de få ihop ett hyffsat billigt lag max 50k med giovinco o lacazette längst fram i ett 4-1-2-1-2 (2). Galet sköna forwards lätt värt deras dock små dyra sbc.

Vad tror ni blir nästa ligor och när?

Argentina med tevez o Holland borde kanske ligga bra tilö mkt silver o intressanta ligor?

Hur mycket fick du ge för Giovinco sbc? De måste vara den spelare som är svårast o möta alla kategorier. ( för mig )

Så är väldigt sugen på att göra den sbcen. Om den ens finns kvar
Citera
2016-12-12, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Weird.

Hände mig en gång att de bröts innan, dock så fick jag spela om den. Fick ingen förlust.

Ett klassiskt tips är att sätta i sladd istället för att köra wifi.
Det här händer alltså hela tiden på fut Champions och aldrigannars så har svårt att problemet ligger på mitt wifi
Citera
2016-12-12, 18:47
Medlem
Rackkartygarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jochen-
19-6 på PC, spelade mot två fuskare med alla spelare som har 99 i ovr stats, men lyckades vinna mot äcklena.
Fyfan, låter inte kul, bra jobb iaf
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in