2017-06-26, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johansfrukt
Det är ett TOTS-paket med en (tradeable) spelare.

Edit: Det var tradeable och inte untradeable som jag först skrev.
Är det dom spelarna som är i packs nu eller alla TOTS som finns?
Citera
2017-06-26, 17:16
Medlem
Weird.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kedd
Är det dom spelarna som är i packs nu eller alla TOTS som finns?

Alla tots som finns. Därav väldigt låg chans att få något bra.
Citera
2017-06-26, 21:54
Medlem
RolfRolands avatar
Vad är grejen med att vart och vartannat lag har kemi 95-98? En ny glith ute?
Citera
2017-06-26, 23:20
Medlem
Trodde jag behövde släppa drömmen om TOTS Nainggolan i mitt lag. Låg ju över 2 mille för mindre än en vecka sedan.

Men priserna sjönk ju kraftigt från och med i fredags. Dessutom sålt massa dökött och bytt ut några spelare i laget. Hade turen att få tag i honom för 1m när lägsta låg på 1,15-1,2m. Överlycklig! Så sjukt bra kort. Kört med han två första IF-kort och älskade dem. Detta är något helt annat. Vet inte hur jag skall förbättra mer, laget känns komplett.

https://www.futbin.com/17/squad/4742313

Bytte TOTS Azpilicueta mot TOTS Vertonghen. Gick plus 120k på bytet och tycker Vertonghen har varit fan så mycket bättre. Dominant och vinner väldigt mycket boll. Rekommenderas starkt för 70-80k. Fick tyvärr göra mig av med ett av mina absoluta favoritkort iår, IF Kanté. Men TOTS Dendocker har varit bra som fan, riktigt kap för den lilla pengen.
Citera
2017-06-27, 00:52
Medlem
Hunden007s avatar
någon som vet varför när jag söker matcher så kastas jag ut från EA servrarna? vad skall jag göra åt detta?
Citera
2017-06-27, 01:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RolfRoland
Vad är grejen med att vart och vartannat lag har kemi 95-98? En ny glith ute?

Behöver inte va nått speciellt, folk har kanske börjat inse att det knappt är nån skillnad på 10 och 8/7 chem
Citera
2017-06-27, 02:51
Medlem
Vem har lust att kvala in till WL åt mig?
Vet att jag förmodligen inte har där att göra men skulle vara kul att iaf testa en gång innan man trillar av pinnen och ska ner i graven :P
Citera
2017-06-27, 03:29
Medlem
ni som har råd, pröva TOTS Gignac. Sjuk anfallare.Gjort 8 mål på 3 matcher i Div 1 för mig
Citera
2017-06-27, 10:29
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Trodde jag behövde släppa drömmen om TOTS Nainggolan i mitt lag. Låg ju över 2 mille för mindre än en vecka sedan.

Men priserna sjönk ju kraftigt från och med i fredags. Dessutom sålt massa dökött och bytt ut några spelare i laget. Hade turen att få tag i honom för 1m när lägsta låg på 1,15-1,2m. Överlycklig! Så sjukt bra kort. Kört med han två första IF-kort och älskade dem. Detta är något helt annat. Vet inte hur jag skall förbättra mer, laget känns komplett.

https://www.futbin.com/17/squad/4742313

Bytte TOTS Azpilicueta mot TOTS Vertonghen. Gick plus 120k på bytet och tycker Vertonghen har varit fan så mycket bättre. Dominant och vinner väldigt mycket boll. Rekommenderas starkt för 70-80k. Fick tyvärr göra mig av med ett av mina absoluta favoritkort iår, IF Kanté. Men TOTS Dendocker har varit bra som fan, riktigt kap för den lilla pengen.

Suck, jag köpte mina spelare lite väl tidigt jag. Hade haft runt en halv mille mer att röra mig på om jag väntat. Att köpa TOTS Neymar när jag lika gärna kunde nöjt mig med hans SIF var lite overkill, mindre att spendera på annat. Trodde jag skulle ha pengarna tillbaka när Neymar låg på alltime-low, men det ser inte så ut nu.

Sliter också med att få in TOTS Marquinhos och TOTS Nacho i backlinjen på mitt La Liga-lag med full kemi. Kör just nu SBC Kurzawa som LB för att få full kemi på Mackan, men jävlar vad jag hatar Kurzawa. Min svagaste spelare totalt, utan tvekan. Saknar stamina, dör alltid på slutet. Senaste matchen blev det 1on1 mellan Kurzawa och hans NIF Carlos Bacca i 110e. Tror ni min Kurzawa ens orkar jogga ifatt? Han måste petas.

Kruxet då är att jag måste ta in IF Trapp i mål, eller Roberto Carlos som LB. Trapp känns svag, Roberto Carlos är inte mitt förstaval som LB (tar hellre TOTS Marcelo). Eller kanske ta in TOTS Thiago Silva och peta Nacho, TOTS Subasic i mål, men då måste jag ha en spanjor framför SBC Juanfran... Inte vrålmycket stålar att röra mig med (650k) och dessutom ska jag ha in TOTS Walker i BPL-elvan. Plus att jag ska försöka plocka in CR7 i någon form på KPB:s bekostnad. Dessa dilemman!

https://www.futbin.com/17/squad/4815561

Rekommenderar för övrigt inte alls TOTS Boateng. Fick honom som untradable TOTS, testade honom som CM. Stor stark och fin, men saknar stamina. Oacceptabelt.

Citat:
Ursprungligen postat av Johansfrukt
Det är ett TOTS-paket med en (tradeable) spelare.

Edit: Det var tradeable och inte untradeable som jag först skrev.

Tack.
Senast redigerad av EnLitenFrys 2017-06-27 kl. 10:37.
Citera
2017-06-27, 11:49
Medlem
RolfRolands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FIFAjaha
Behöver inte va nått speciellt, folk har kanske börjat inse att det knappt är nån skillnad på 10 och 8/7 chem
Jo så kan det vara, visst är kemin mindre betydelsefull nuförtiden? En annan som har jagat full kemi under hela det här året så blir man pippad av någon som inte ger kemin den minska respekten.
Citera
2017-06-27, 13:57
Medlem
Enklaste WL kvalet hittills.. 4 vinster varav 3 rage quits..
14-2 i målskillnad..2 riktigt bra lag nu

EDIT: Tyvärr bara Marega i packet...
Citera
2017-06-27, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Suck, jag köpte mina spelare lite väl tidigt jag. Hade haft runt en halv mille mer att röra mig på om jag väntat. Att köpa TOTS Neymar när jag lika gärna kunde nöjt mig med hans SIF var lite overkill, mindre att spendera på annat. Trodde jag skulle ha pengarna tillbaka när Neymar låg på alltime-low, men det ser inte så ut nu.

Sliter också med att få in TOTS Marquinhos och TOTS Nacho i backlinjen på mitt La Liga-lag med full kemi. Kör just nu SBC Kurzawa som LB för att få full kemi på Mackan, men jävlar vad jag hatar Kurzawa. Min svagaste spelare totalt, utan tvekan. Saknar stamina, dör alltid på slutet. Senaste matchen blev det 1on1 mellan Kurzawa och hans NIF Carlos Bacca i 110e. Tror ni min Kurzawa ens orkar jogga ifatt? Han måste petas.

Kruxet då är att jag måste ta in IF Trapp i mål, eller Roberto Carlos som LB. Trapp känns svag, Roberto Carlos är inte mitt förstaval som LB (tar hellre TOTS Marcelo). Eller kanske ta in TOTS Thiago Silva och peta Nacho, TOTS Subasic i mål, men då måste jag ha en spanjor framför SBC Juanfran... Inte vrålmycket stålar att röra mig med (650k) och dessutom ska jag ha in TOTS Walker i BPL-elvan. Plus att jag ska försöka plocka in CR7 i någon form på KPB:s bekostnad. Dessa dilemman!

https://www.futbin.com/17/squad/4815561

Rekommenderar för övrigt inte alls TOTS Boateng. Fick honom som untradable TOTS, testade honom som CM. Stor stark och fin, men saknar stamina. Oacceptabelt.

Sjukt segt de.. less när man gör sådana missar. Gjorde lite samma men inte fullt ut. Jag funderade på att köpa hela mitt lag på fredag förmiddag. Köpte som tur var bara TOTS Mertens och TOTS Lukaku, då jag inte var helt klar med vilka jag skulle spela med. Bara att jag ville bygga laget kring dem två. Kände att fan, Mertens nere under millen! Nu slår jag till... köpte för 984k, senare under helgen vara han under 700k... Lukaku för 775k och var under 500k senare. Hade jag köpte hela laget så hade jag "förlorat" totalt lite över en mille. Så får va glad att tappet inte blev så stort.

Inte att överväga o spela med 8 i kemi på Marquinos? Jag kör 8 i kemi på Vertonghen och han är dominant! Då kan du ju trycka in TOTS Marcelo eller TOTS Filipe Luis.

Hur ser PL-elvan ut då? Hur går det med lirandet nu?

Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
Enklaste WL kvalet hittills.. 4 vinster varav 3 rage quits..
14-2 i målskillnad..2 riktigt bra lag nu

EDIT: Tyvärr bara Marega i packet...

Får ge kvalet ett försök i dagarna då Kul med TOTS-spelare, alltid lite pengar i det om man inte får något användbart. Vad kör du för lag nu då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in