2017-08-31, 21:29
Medlem
sonofnatures avatar
Någon som sett demot till FIFA 18. Fan gubbarna ramlar ju in i varandra å ser mer klumpigt ut än 17. Stelt som fan verkar det.

Frågan om det blir bättre gameplay nu i 17 när 18 kommer . Då 17 e jävligt nice när det funkar . Kan ju bli så med mindre folk å inga wl osv . Men ea kanske stänger ner sina servar till 99%
Citera
2017-08-31, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Äh Alonso gör jobbet ändå, orkar ändå med hyfsat. Behövde inte byta ut honom i de matcher tidigare idag. Försent att köp på mig Vidal nu med. Fick feeling i förmiddags o ersatte Birthday Luiz med TOTS Alderwiereld och hade sedan precis råd med End of an era Totti. Jävla fin supersub där med. Visste inte vad jag skulle göra med resterande coins o nu på sluttampen så tänkte jag att de e lika bra att köra på det. Tror tyvärr jag inte komma hinna lira speciellt många matcher i sista WL i helgen. Men kommer isåfall göra det med följande:
https://www.futbin.com/17/squad/5227695
https://www.futbin.com/17/squad/5209926

Blir de något lir för dig sista helgen?

OOoooOOOO Totti berätta gärna hur han är. Riktigt sugen på honom mest för att det är Totti enda spelaren som hängt med sedan fifa 95
Citera
2017-08-31, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Potm augusti - tror vi det kommer ngn? Känns som att Firmino, Mane, folk från United kan vara aktuella.

Evans kanske? vet inte om det bara är aftonblaskan som tokhyllat honom dock. Hade varit betydligt roligare med Pogba och att de gör den riktigt generös att lösa.
Citera
2017-09-01, 09:35
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guanta
Evans kanske? vet inte om det bara är aftonblaskan som tokhyllat honom dock. Hade varit betydligt roligare med Pogba och att de gör den riktigt generös att lösa.

Får se om det dyker upp några nomineringar på premierleague.com. Vore ju kul om det kom en sista, det borde EA kunna bjuda på.

--------------

Är inne i ett sånt jäkla stim spelmässigt att det inte finns. Jag grämer mig för att denna upplaga ska ta slut. Jag bara flyter fram, vinner nästan hela tiden. Körde DKT nu igår fast jag redan var kvalificerad. Enda målet jag släppte in i hela turneringen var i finalens femte minut, han fick straff för något jag inte ens såg vad det var. CPU-kontrollerad spelare (jag får nästan inga straffar mot mig). När jag vänt matchen och ledde med 10 minuter kvar frågade jag om han kvalat in, vilket han inte hade. Gjorde några självmål så fick han spela sista WL. På den nivån är mitt spel just nu, totalt i zonen. Älskar det!
Citera
2017-09-01, 18:45
Medlem
Citat:
Får se om det dyker upp några nomineringar på premierleague.com. Vore ju kul om det kom en sista, det borde EA kunna bjuda på.
Nomineringar ute:
Phil Jones, Romelu Lukaku, Henrikh Mkhitaryan, Alvaro Morata, Jonas Lossl, Mohamed Salah.

Tror det är tveksamt om vi får en SBC på det. Känns som om det avvecklats gradvis och bara kör mm in i det sista, lagt mer fokus på att förbereda inför fifa18. Men vi får väl se!
Citera
2017-09-01, 21:45
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Nomineringar ute:
Phil Jones, Romelu Lukaku, Henrikh Mkhitaryan, Alvaro Morata, Jonas Lossl, Mohamed Salah.

Tror det är tveksamt om vi får en SBC på det. Känns som om det avvecklats gradvis och bara kör mm in i det sista, lagt mer fokus på att förbereda inför fifa18. Men vi får väl se!

Tror du har rätt men vem vet. Köpte på mig lite PL IF bara utifall att. Plus transferlistan full med 84-spelare...

Hade för övrigt sett fel ang mitt vinstantal. Hade 43, inte 53. Efter dagens WL är jag uppe på 51. Med 30 matcher kvar att spela ska jag alltså lyckas vinna 16... känns osannolikt att jag gör det eller hinner. Hur ser det ut för dig?
Citera
2017-09-01, 22:27
Medlem
Citat:
Tror du har rätt men vem vet. Köpte på mig lite PL IF bara utifall att. Plus transferlistan full med 84-spelare...

Hade för övrigt sett fel ang mitt vinstantal. Hade 43, inte 53. Efter dagens WL är jag uppe på 51. Med 30 matcher kvar att spela ska jag alltså lyckas vinna 16... känns osannolikt att jag gör det eller hinner. Hur ser det ut för dig?

Det kan bli tufft att mäkta med ja. Hinner tyvärr inte med mycket lir nu sista helgen. Hann med en förut när sambon nattade ena ungen. Jag var klart sämre, mötte Messi Ronaldo Neymar mfl. Kvitterade helt oförtjänt i slutet till 1-1. I förlängningen tog jag sedan tillvara på en kort inspark som inbytte Zlatan tryckte dit. Men sen gjorde jag självmål med tre min kvar efter kalabalik. Inget sånt självmål som toucha någon utan fick panik efter returer o studsar hit o dit o passa bollen rätt i mål Förlorade sen på straffar. 14-2 i skott på mål tror jag, till honom

Imorrn skall jag på spelning och ta ett par öl eller tolv = inget spel. Hoppas få några timmar på söndag om barnen somnar tidigt o sambon jobbar kväll.

Grämer mig lite jag med som du, att det lider mot sitt slut. Kommer väl köra på med lite divisionsspel framöver nu när jag kör två goa lag och en handfull goa subs. Könns trist lägga ner när man kommit hit. Har dock inte lika gött flow när det gäller själva spelandet...
Citera
2017-09-02, 12:52
Medlem
sonofnatures avatar
Fan va billigt saker e nu
Hart 84 engelska ligan fick för 950

Andra tips ?

E Diego costa 88 kort nice ? Ej provat han
Kör lukaku å vardy på topp i mitt pl lag . De 2 funkar redigt bra ihop.
Senast redigerad av sonofnature 2017-09-02 kl. 12:55.
Citera
2017-09-02, 12:59
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Det kan bli tufft att mäkta med ja. Hinner tyvärr inte med mycket lir nu sista helgen. Hann med en förut när sambon nattade ena ungen. Jag var klart sämre, mötte Messi Ronaldo Neymar mfl. Kvitterade helt oförtjänt i slutet till 1-1. I förlängningen tog jag sedan tillvara på en kort inspark som inbytte Zlatan tryckte dit. Men sen gjorde jag självmål med tre min kvar efter kalabalik. Inget sånt självmål som toucha någon utan fick panik efter returer o studsar hit o dit o passa bollen rätt i mål Förlorade sen på straffar. 14-2 i skott på mål tror jag, till honom

Imorrn skall jag på spelning och ta ett par öl eller tolv = inget spel. Hoppas få några timmar på söndag om barnen somnar tidigt o sambon jobbar kväll.

Grämer mig lite jag med som du, att det lider mot sitt slut. Kommer väl köra på med lite divisionsspel framöver nu när jag kör två goa lag och en handfull goa subs. Könns trist lägga ner när man kommit hit. Har dock inte lika gött flow när det gäller själva spelandet...

Fru och barn har varit bortresta. Det har sammanstrålat med min formtopp. Igår kom de hem. Försökte spela medan äldsta ungen körde surfplatta. Sjutusen störningsmoment, kunde ej fokusera, förlust i match jag normalt vinner komfortabelt. Jag behöver verkligen lugn och ro för att maximera insatsen. Brukar stänga av telefonen. Blir tokig av att inte kunna ge mig själv bästa förutsättning att vinna. Får se om det blir en lucka ikväll.
Citera
2017-09-03, 00:12
Medlem
Det är ett skämt hur OP Man United är i det här spelet. Varenda gång jag spelar online så får jag problem med United. Vore det helt otänkbart om det är meningen?
United har ju sjuhelvetes många fans i världen. Men på riktigt, jag förlorar typ alla bolldueller, deras centerbackar är typ mer stabila än Ramos, bollarna går alltid fel. Jag har fan aldrig varit med om något liknande. I alla fall har det hänt för många gånger för att vara en slump.
Citera
2017-09-03, 01:51
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av teren
Det är ett skämt hur OP Man United är i det här spelet. Varenda gång jag spelar online så får jag problem med United. Vore det helt otänkbart om det är meningen?
United har ju sjuhelvetes många fans i världen. Men på riktigt, jag förlorar typ alla bolldueller, deras centerbackar är typ mer stabila än Ramos, bollarna går alltid fel. Jag har fan aldrig varit med om något liknande. I alla fall har det hänt för många gånger för att vara en slump.

Pratar du ut eller vanligt online spel ?

I ut så e det så mot de flesta spelare lag att bollen går till motståndaren . Varför det e så .. Har något med uppkopplingen å göra antagligen .
Jah får till 98% alltid hemma matcher . Bra nät då. Men motståndaren får fördel av detta.
Mycket märkligt å se bollen studsa deras väg .
Så ingen skillnad mellan smalling å ramos .

Sen i vanliga online divisioner möter man väll typ samma lag hela tiden ?
Typ Barcelona möter Madrid
Så du möter väl oftast United å de flesta spelar på kassa nät
Typ wi-fi å dåliga internet företag

Tipset e väl å spela med ett 4 Stjärnigt lag då möter du nog ej ofta United å se om problemet fortlöper .
Senast redigerad av sonofnature 2017-09-03 kl. 01:54.
Citera
2017-09-03, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sonofnature
Pratar du ut eller vanligt online spel ?

Menar vanligt onlinespel. Oavsett vilket lag jag är så får jag alltid problem med United. Det är för ofta för att vara en slump. Jag har inga problem att slå Real, Barca eller Bayern men mot United händer något. Jag blir ofta av med bollen, felpassar, bollen studsar deras väg, gör sällan mål. Alla spelare är så sjukt OP och jag blir inte förvånad om de har gjort så för att tillfredsställa alla fans världen över. Men det är fucked up i så fall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in