2017-04-21, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Ja men kolla på förra totw. Balotelli gick för 120k. Sen kom MM, då sjönk han till 60 och jag köpte två för 59 tror jag. Nu idag är lägsta bin 56..

Marcos Alonso har börjat stiga lite nu (typ 5k på en vecka) och kanske fortsätter eller så är det för att det är fredag. Men ska man gå med vinst där behöver han öka mer. Hade själv tur där och lyckades sälja en för 128k eller nåt sånt och köpte en ny för 95k direkt efter som jag använder.

Consigli har knappt ökat heller. Köpte för 11-12. Lägsta bin idag är 12750.

Jag skulle inte våga köpa dyra från veckans totw i investeringssyfte. Men om jag var tvungen skulle jag också köpa flera Trapp och Seri. Har köpt två Seri då jag vill testa kortet och så råkade jag köpa en till för visste inte att jag vunnit första.

balo har jag sålt över 10st för 70k.. folk betalar överpriser..
köpte igår för 52k och la ut för 67...tar tid o sälja men det går..
Trapp och Seri har jag köpt några st.. 12-14k är ju inget risktagande i sig
Citera
2017-04-21, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ItsmeGlenn
Man gör jävligt fin profit på sbcerna ,silver ryssar säljer som smör i Småland till överpriser bara massabuda hem en hel drös för 200 coins st ,sedan listade dem för absurda överpriser och någon gång på dygnet kommer någon hetsig jävel köpa loss kortet fett ivrig på att lösa sin sbc. Även ha koll på MM innan dem släpps och investera i ett gäng från lagen du förväntar dig komma, sålde igår en drös skitspelare från ajax för 6-8K st och gjorde fin profit. Annars om du vill investera i OTW så passa på o lös några Bailly han har sjunkit som fan , skulle han göra en bra match i helgen mot burnley och det blir lite hype kan du sälja direkt och göra stor profit för får han if så kommer den kosta mkt.

Stort tack för tipsen till dig och m4sta, era guldgossar!

Gjorde också jättefin profit på massa discardspelare jag lagrat på mig, som du sa så gav ajaxspelare helt absurd avkastning.

Får ta och scouta lite troliga matcher inför MM helt enkelt!
Citera
2017-04-21, 11:23
Medlem
Citat:
Man gör jävligt fin profit på sbcerna ,silver ryssar säljer som smör i Småland till överpriser bara massabuda hem en hel drös för 200 coins st ,sedan listade dem för absurda överpriser och någon gång på dygnet kommer någon hetsig jävel köpa loss kortet fett ivrig på att lösa sin sbc. Även ha koll på MM innan dem släpps och investera i ett gäng från lagen du förväntar dig komma, sålde igår en drös skitspelare från ajax för 6-8K st och gjorde fin profit. Annars om du vill investera i OTW så passa på o lös några Bailly han har sjunkit som fan , skulle han göra en bra match i helgen mot burnley och det blir lite hype kan du sälja direkt och göra stor profit för får han if så kommer den kosta mkt.

är det ryska silvers du kör eller silver från ryska ligan?=)
Citera
2017-04-21, 12:00
Medlem
ItsmeGlenns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
är det ryska silvers du kör eller silver från ryska ligan?=)

Ryska silvers, ifrån europa del 2 sbcn den kräver 11 ryssar från 11 olika lag...så om du riktar in dig på silvers från skitklubbarna och även finns det nån ryss i liga nos och Turkiet man kan köra lite på , mittbackarna är lite svårare att få loss billigt och målvakterna säljer inte direkt men dem övriga positionerna fungerar fint. Kolla inte så mkt compare price sätt ditt pris och bara relista dem säljer tillslut.
Citera
2017-04-21, 12:03
Medlem
Citat:
Ryska silvers, ifrån europa del 2 sbcn den kräver 11 ryssar från 11 olika lag...så om du riktar in dig på silvers från skitklubbarna och även finns det nån ryss i liga nos och Turkiet man kan köra lite på , mittbackarna är lite svårare att få loss billigt och målvakterna säljer inte direkt men dem övriga positionerna fungerar fint. Kolla inte så mkt compare price sätt ditt pris och bara relista dem säljer tillslut.

ja jag sålde en jag fick för 150 för 800 inom 10 min..bara provade
man får nog ha jäkligt mycket kort om det ska ge rejäl avkastning iofs..just nu har jag full trade
Citera
2017-04-21, 12:03
Medlem
IF isco(89) värd pengarna??
Blir han eller Modric!

Vad tycks om de lirarna??
Citera
2017-04-21, 12:05
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
balo har jag sålt över 10st för 70k.. folk betalar överpriser..
köpte igår för 52k och la ut för 67...tar tid o sälja men det går..
Trapp och Seri har jag köpt några st.. 12-14k är ju inget risktagande i sig
Mjo jag sålde en Consigli för 48k och Marcos Alonso för 130k när han gick för 95. Men det är mest tur. Precis som att jag fick typ 20 Mcgeady sålda för 9500 när lägsta bin var 1000. Men det är ju folk som trycker fel (t.ex. att de ska söka lägsta bin 950 men lägger till en nolla)

Men om man köper typ 100 Trapp nu t.ex. ska du ha en jävla tur med att gå plus. Det är ett visst risktagande ju. Tror inte denna totw kommer öka alls, isf. får du hoppas på tur med överpriser.

Hur är Thiago Silva? Orolig över high/high. Men kör Evra med shadow bredvid och han har ju medium/high. Köpte en Trapp för han passar in i laget.
Citera
2017-04-21, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grobar01
Blir han eller Modric!

Skulle säga Isco Cam Modric Cm
Citera
2017-04-21, 12:10
Medlem
ItsmeGlenns avatar
Citat:
ja jag sålde en jag fick för 150 för 800 inom 10 min..bara provade
man får nog ha jäkligt mycket kort om det ska ge rejäl avkastning iofs..just nu har jag full trade

Yes jag e på rundgång två nu med ryssar började med 90 kort, laddat på med 90 till. och dem säljer för bra mkt mer en 800 det e lite sjukt men det funkar. Packade Lewandoski igår också i WL rewards närmar mig köpet av Ronaldo för var dag.
Citera
2017-04-21, 12:13
Medlem
NilssooonSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grobar01
Blir han eller Modric!

Använt Isco (88) länge nu och han är fruktansvärt bra!
Isco om det är CAM du söker, Modric om det är CM
Citera
2017-04-21, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Mjo jag sålde en Consigli för 48k och Marcos Alonso för 130k när han gick för 95. Men det är mest tur. Precis som att jag fick typ 20 Mcgeady sålda för 9500 när lägsta bin var 1000. Men det är ju folk som trycker fel (t.ex. att de ska söka lägsta bin 950 men lägger till en nolla)

Men om man köper typ 100 Trapp nu t.ex. ska du ha en jävla tur med att gå plus. Det är ett visst risktagande ju. Tror inte denna totw kommer öka alls, isf. får du hoppas på tur med överpriser.

Hur är Thiago Silva? Orolig över high/high. Men kör Evra med shadow bredvid och han har ju medium/high. Köpte en Trapp för han passar in i laget.

Han har funkat fint för mig, om du kör Stay back while attacking så märker du inte att han har h/h, tror aldrig han har gjort några såna idiotgrejer som typ ramos och David luiz kan få för sig
Citera
2017-04-21, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NilssooonS
Använt Isco (88) länge nu och han är fruktansvärt bra!
Isco om det är CAM du söker, Modric om det är CM

Köper ja isco så funderar jag att lägga honom som cam till griezman och gameiro (kanske blir IF benzema eller IF gameiro där)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in