2017-06-27, 15:30
Medlem
TOTS Lacazette är sjukt bra, sagt det förut. Har TOTS Ronaldo och honom på topp, Lacazette är bättre imo, han är så otroligt kvick dom första metrarna.
Citera
2017-06-27, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Sjukt segt de.. less när man gör sådana missar. Gjorde lite samma men inte fullt ut. Jag funderade på att köpa hela mitt lag på fredag förmiddag. Köpte som tur var bara TOTS Mertens och TOTS Lukaku, då jag inte var helt klar med vilka jag skulle spela med. Bara att jag ville bygga laget kring dem två. Kände att fan, Mertens nere under millen! Nu slår jag till... köpte för 984k, senare under helgen vara han under 700k... Lukaku för 775k och var under 500k senare. Hade jag köpte hela laget så hade jag "förlorat" totalt lite över en mille. Så får va glad att tappet inte blev så stort.

Inte att överväga o spela med 8 i kemi på Marquinos? Jag kör 8 i kemi på Vertonghen och han är dominant! Då kan du ju trycka in TOTS Marcelo eller TOTS Filipe Luis.

Hur ser PL-elvan ut då? Hur går det med lirandet nu?

Får ge kvalet ett försök i dagarna då Kul med TOTS-spelare, alltid lite pengar i det om man inte får något användbart. Vad kör du för lag nu då?

https://www.futbin.com/17/squad/4819722
Nzonzi ska bytas ut, helt värdelös..

https://www.futbin.com/17/squad/4819739

https://www.futbin.com/17/squad/4819758
Ligue 1 laget använde jag inte den här gng då jag precis köpt Aguero o Ronaldo så ville testa först
Citera
2017-06-27, 15:39
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Sjukt segt de.. less när man gör sådana missar. Gjorde lite samma men inte fullt ut. Jag funderade på att köpa hela mitt lag på fredag förmiddag. Köpte som tur var bara TOTS Mertens och TOTS Lukaku, då jag inte var helt klar med vilka jag skulle spela med. Bara att jag ville bygga laget kring dem två. Kände att fan, Mertens nere under millen! Nu slår jag till... köpte för 984k, senare under helgen vara han under 700k... Lukaku för 775k och var under 500k senare. Hade jag köpte hela laget så hade jag "förlorat" totalt lite över en mille. Så får va glad att tappet inte blev så stort.

Inte att överväga o spela med 8 i kemi på Marquinos? Jag kör 8 i kemi på Vertonghen och han är dominant! Då kan du ju trycka in TOTS Marcelo eller TOTS Filipe Luis.

Hur ser PL-elvan ut då? Hur går det med lirandet nu?

https://www.futbin.com/17/squad/4819822

Lite fantasilös men utan större svagheter, ärligt talat. Skulle kunna satsa på något av Kantes sexigare kort men NIFen gör jobbet. Smalling är aptrist men samma där. Känner att jag har massor av oförlöst potential i Pogba, men visst är kortet vasst. Hade gärna testat Lukaku eller Big Z i någon form, men från hörsägen är de inte riktigt vad jag vill ha. Nu kör jag Son som är ruskigt allround. Snabb, bra med båda fötterna, skill moves, bra på huvudet. Älskar Hazard så han måste få en plats, och de två konkurrerar ju om samma. Hade Son funnits som RW hade jag tagit honom där och petat Mane som jag tycker är förvånansvärt medioker. Förstå mig rätt, han har allt jag behöver, men Hazard är klasser bättre.

Spelandet har fått stå åt sidan en stund men denna vecka ska kvalet klaras av, måste ha det där TOTS-kortet. Grämer mig att jag inte tog Callejon förra veckan fastän jag aldrig skulle använt det till annat än supersub som bäst. Själv?
Citera
2017-06-27, 20:19
Medlem
EnLitenFryss avatar
Har det släppts någon info om när Sbc reward släpps? Untradable packet man ska få. Klockslag (19 imorgon?), om man måste logga in på konsol osv...
Citera
2017-06-27, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
https://www.futbin.com/17/squad/4819822

Lite fantasilös men utan större svagheter, ärligt talat. Skulle kunna satsa på något av Kantes sexigare kort men NIFen gör jobbet. Smalling är aptrist men samma där. Känner att jag har massor av oförlöst potential i Pogba, men visst är kortet vasst. Hade gärna testat Lukaku eller Big Z i någon form, men från hörsägen är de inte riktigt vad jag vill ha. Nu kör jag Son som är ruskigt allround. Snabb, bra med båda fötterna, skill moves, bra på huvudet. Älskar Hazard så han måste få en plats, och de två konkurrerar ju om samma. Hade Son funnits som RW hade jag tagit honom där och petat Mane som jag tycker är förvånansvärt medioker. Förstå mig rätt, han har allt jag behöver, men Hazard är klasser bättre.

Spelandet har fått stå åt sidan en stund men denna vecka ska kvalet klaras av, måste ha det där TOTS-kortet. Grämer mig att jag inte tog Callejon förra veckan fastän jag aldrig skulle använt det till annat än supersub som bäst. Själv?

Ser bra ut ändå Om du kan köra med Son som ST på 6/7 i kemi så kan du väl lira honom som RW på 7 i kemi? Eller du kanske föredrar honom längst fram. Jag gillar ju Lukaku som fan. Föredrar den stora tunga typen som striker. Dessutom fått rätt bra fart nu med sitt TOTS också.

Det går sådär för mig just nu. Precis haft ettt uppehåll på 4-5 veckor. Åkte senast jag spelade ner i div 3. Körde igång i helgen och åkte rätt ner till 4:an. Inte varit så långt ner i systemet på bra länge. Kändes att jag inte spelat på ett tag, okej framåt men helt genomusel bakåt. Kändes även som att alla andra blivit mycket bättre. Går väl framåt iaf, men harvar i 3:an nu. Tar väl lite tid o komma igång igen. Gjorde ett försök i turneringen nu men åkte ut med hövvet före mötte en som hade vunnit alla de där specialkorten man får för kvalet samt ett riktigt bra lag. Blir nog att försöka senare i veckan när de flesta bra kvalat in.

Ja Callejon såg riktigt fin ut. Mött tre stycken som bytt in honom direkt vid start nu i dagarna. Hade varit en fin supersub att ha. Gjorde faktiskt fyra försök förra veckan men åkte ut i första matchen alla gångerna. De va de första matcherna jag spelade efter mitt uppehåll. Sen hade jag ju gärna haft Marquinhos kort med, såg också fint ut. Dumt att jag tog uppehåll mitt i detta i missade chanserna där.
Citera
2017-06-27, 22:55
Medlem
Klurar på detta som Fitnesslag.

Någon som har lirat med några av dessa lirare och ratar någon rätt upp och ner?

https://www.futbin.com/17/squad/4827585
Citera
2017-06-27, 23:59
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krokofant12

Bruno är helt värdelös. Smidig som en ubåt i småbåtshamn, långsam som en sköldpadda och tar slut i 75e minuten. Som Nzonzi fast klart sämre. Aspas har jag bara kört som RW och det dög han inte alls till. För långsam, inga skill moves. Som ST ser han bättre ut.

Sbc Juanfran och Sbc Suarez är klass, men det vet du troligen redan. Övriga har jag inte testat.
Citera
2017-06-28, 00:17
Medlem
Citat:
Bruno är helt värdelös. Smidig som en ubåt i småbåtshamn, långsam som en sköldpadda och tar slut i 75e minuten. Som Nzonzi fast klart sämre. Aspas har jag bara kört som RW och det dög han inte alls till. För långsam, inga skill moves. Som ST ser han bättre ut.

Sbc Juanfran och Sbc Suarez är klass, men det vet du troligen redan. Övriga har jag inte testat.

Kan bara hålla med, han är lite tung bruno... MEN spelläget är helt katastrof.
ALLA mina spelare slår bollen RAKT till motståndaren, man blir mållös av att se skiten.

Så är det dock ibland har man sett, så får testa mer ngn annan dag innan jag drar ngn slutsats...

Har man 3 spelare helt fria för en kort pass så visst fan slås bollen mot motståndaren som står bredvid alla 3... hallo? löjligt.

Jovetic kändes rätt pigg o smidig.
Aspas rätt pigg men lite för lätt? Dock får testas i bättre gameplay.

Som du säger Suarez är klass! Juanfran funkar
Senast redigerad av Krokofant12 2017-06-28 kl. 00:20.
Citera
2017-06-28, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krokofant12

Bruno som CM är nog ingen hit..alldeles för seg..

Hade bytt ut honom mot Modric, bytt Saul mot nåt specialkort från Casemiro,
Diego Alves SIF i mål, Sen bytt Marcano mot Felipe för kemins skull..
Har Aspas 87 kort...för jävla bra.. byt sida på honom o Suarez..
SIF Jovetic som CAM är också magisk..bra passningar o magiskt skott
Citera
2017-06-28, 05:51
Medlem
EnLitenFryss avatar
Tog mig till final i DKT igår kväll, men väntade med att lira finalen. Körde den nu på morgonen. Efter att ha fyllt bänken med brons får mitt BPL-lag möta detta:

https://www.futbin.com/17/squad/4832250

Nånstans i bakhuvudet börjar jag räkna hem segern när jag ser det laget. Ett lag för 20k mot mitt monsterlag? Inte ens det bästa laget 20k kan köpa, tänkte jag... Ragnar fucking Klavan och Espinosa mot FIF Hazard, POTM Son och OTW Mane? Goda möjligheter till seger. Jag vet, så ska man verkligen inte tänka - men det hjälps inte, den känslan smyger sig på. Hur mycket jag än försöker att inte underskatta blir det ju så, är det så för er med?

Vad händer? 0-2 i röven efter 25 minuter. Inget speciellt, bara tur med studsen efter brytningar, Vardy får frilägen och 0-2. Känner ändå att han jag möter inte är något speciellt (marginellt bättre spelare än vad han har lag), så jag eldar på offensiven lite. Får 1-2 precis före halvtid, 2-2 i 55:e... sen dyker Hector Bellerin upp för mig i straffområdet och stöter in 3-2 i 75:e. Hjärtat utanpå tröjan, dunkade som fan. La om till 4-1-2-1-2(2) för att fylla mitten av planen med kroppar, men innan jag hinner göra det får jag spela 5 minuter med "you dont have access to pause right now" mitt på skärmen för att jag försökte pausa när jag trodde att jag var sist på bollen. Han lyckas skapa ett guldläge pga momentum men bränner det och jag rider ut stormen. 3-2 mot en spelare jag under normala omständigheter skulle spöat med typ 5-1. Vilken pärs!

Bara skit i TOTS-packet såklart, även i SBC-packet - men nu ska alla de korten in i SBC grindern, så får vi se om det dyker upp något trevligt efter det. Fy fan vad skönt!
Senast redigerad av EnLitenFrys 2017-06-28 kl. 06:25.
Citera
2017-06-28, 10:02
Medlem
Citat:
Har det släppts någon info om när Sbc reward släpps? Untradable packet man ska få. Klockslag (19 imorgon?), om man måste logga in på konsol osv...

Sitter också bara och väntar på det. Har 2 miljoner att bygga ett lag för och tror spelare kommer vara billigast när alla fått sin reward. Kommer det vanliga WL rewards nu på torsdag? isåfall kanske det är då man skall slå till annars.
Citera
2017-06-28, 10:12
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guanta
Sitter också bara och väntar på det. Har 2 miljoner att bygga ett lag för och tror spelare kommer vara billigast när alla fått sin reward. Kommer det vanliga WL rewards nu på torsdag? isåfall kanske det är då man skall slå till annars.

De kom inatt. Logga in på konsol så får du den.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in