Citat:
Alltså känner igen mig i allt du skriver, precis allt. Man har lagt enorma pengar och tid på detta, så mycket så det borde kunna räknas som ett skadligt beteende. Ju segare och sämre det går desto mer vill man byta till någon "bättre" spelare. Sedan helt plötsligt är det världens bästa gameplay för en kväll och allt är glömt.
Sjuka är att jag t.ex. lade en massa coins på SBC Zlatan som var sjukt skön ett tag, jävlar vad han smällde in bollar från sin position som CAM. Sedan kom några patchar och alla stora spelare blev helt plötsligt odugliga, det kändes som ett helt nytt spel. Istället blev de korta,smidiga spelarna OP. Jahapp bara att köpa mer packs, vilken idiotisk logisk från min sida...
Usch jag borde verkligen sluta med FIFA efter detta men tyvärr lär vi ses till 18.
Sjuka är att jag t.ex. lade en massa coins på SBC Zlatan som var sjukt skön ett tag, jävlar vad han smällde in bollar från sin position som CAM. Sedan kom några patchar och alla stora spelare blev helt plötsligt odugliga, det kändes som ett helt nytt spel. Istället blev de korta,smidiga spelarna OP. Jahapp bara att köpa mer packs, vilken idiotisk logisk från min sida...
Usch jag borde verkligen sluta med FIFA efter detta men tyvärr lär vi ses till 18.
Hade vart underbart om ea la all sin kraft på att försöka göra hela spelet med ett bra gameplay dygnet runt.
Tror de hade fått folk och köpa points ändå. Säkerligen mer !
Å kunde ju vart att man fick betala coins för att va med i turneringar med bra pack - priser.
Tex 20.000 coins per Tunering .
Brons , silver , guld turneringar .
Å så pris 10 stycken guldpack och 10000 coins .
Sen även att det kostar 20.000 å va med i wl .
Hade gameplay vart bra rätt igenom så hade folk köpt packs för å kunna bygga lag å va med i massa turneringar .
Men istället lägger de ingen tid på gameplay och ger ut nya specialkort vecka efter vecka.
Kunderna missnöjda och börjar fundera på att skita i hela spelet.
Ser inte ens framemot att pyssla med ut i FIFA 18.
Kommer köpa det å lira med något billigt lag . Inga packs .
Synd . För hade vart skoj å känna lusten att köpa packs i början och pyssla. Men ej värt om spelarna ska åka skridskor varannan timme , skjuta å passa som de vore bakfulla korp-spelare.