2017-06-24, 09:17
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RolfRoland
Alltså känner igen mig i allt du skriver, precis allt. Man har lagt enorma pengar och tid på detta, så mycket så det borde kunna räknas som ett skadligt beteende. Ju segare och sämre det går desto mer vill man byta till någon "bättre" spelare. Sedan helt plötsligt är det världens bästa gameplay för en kväll och allt är glömt.

Sjuka är att jag t.ex. lade en massa coins på SBC Zlatan som var sjukt skön ett tag, jävlar vad han smällde in bollar från sin position som CAM. Sedan kom några patchar och alla stora spelare blev helt plötsligt odugliga, det kändes som ett helt nytt spel. Istället blev de korta,smidiga spelarna OP. Jahapp bara att köpa mer packs, vilken idiotisk logisk från min sida...

Usch jag borde verkligen sluta med FIFA efter detta men tyvärr lär vi ses till 18.

Hade vart underbart om ea la all sin kraft på att försöka göra hela spelet med ett bra gameplay dygnet runt.
Tror de hade fått folk och köpa points ändå. Säkerligen mer !
Å kunde ju vart att man fick betala coins för att va med i turneringar med bra pack - priser.
Tex 20.000 coins per Tunering .
Brons , silver , guld turneringar .
Å så pris 10 stycken guldpack och 10000 coins .

Sen även att det kostar 20.000 å va med i wl .

Hade gameplay vart bra rätt igenom så hade folk köpt packs för å kunna bygga lag å va med i massa turneringar .

Men istället lägger de ingen tid på gameplay och ger ut nya specialkort vecka efter vecka.
Kunderna missnöjda och börjar fundera på att skita i hela spelet.

Ser inte ens framemot att pyssla med ut i FIFA 18.
Kommer köpa det å lira med något billigt lag . Inga packs .

Synd . För hade vart skoj å känna lusten att köpa packs i början och pyssla. Men ej värt om spelarna ska åka skridskor varannan timme , skjuta å passa som de vore bakfulla korp-spelare.
Citera
2017-06-24, 12:25
Medlem
RolfRolands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Dags o sätta sprätt på kassan. Vad tros om detta laget? https://www.futbin.com/17/squad/4742313

Tänkte starta med Fellaini för full kemi och byter in TOTS Dendocker under match.

Har ni något annat förslag? Det enda mina krav är TOTS Mertens och TOTS Lukaku i en 4-4-1-1 formation. Har ca 4.2m på PS4.
Dendoncker är den bästa spelaren i den prisklassen. Bra passning, stark, grym def och nickar in bollar emellanåt på offensiva hörnor. Har själv tyvärr svårt att hybrida in honom men Mertens lockar nu när jag ser ditt lag!
Citera
2017-06-24, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RolfRoland
Dendoncker är den bästa spelaren i den prisklassen. Bra passning, stark, grym def och nickar in bollar emellanåt på offensiva hörnor. Har själv tyvärr svårt att hybrida in honom men Mertens lockar nu när jag ser ditt lag!

Ja han är väldigt prisvärd, köpte det laget och körde igår, första jag spelat på en månad. Det märktes.... men han gjorde sitt jobb! Hade varit betydligt dyrare om han hade spelat i en annan liga. Går ju hybrida in med lite belgare runtomkring, bra sådana finns det gott om! TOTS Mertens, wow. Spelade mycket med hans 89kort och älskade det. Detta var ett par nivåer högre.

Citat:
Ursprungligen postat av Niva94
Någon som har gjort TOTS-Sbc? Hade några untradeable 83-84 ratade kort, passade på att bli av med dem. Fick Carrasco, Pizzi och Khedira! Tror att det blev sex omgångar totalt. Antingen så hade jag packluck eller så ger dem väldigt bra utdelning, rekommenderas starkt!

Bara gjort två untradeable där jag fick två 87-ratade Liga Bancomer MX-spelare som inte va något att ha. Använde sedan dessa två till den tradeable och fick Knockaert, värde typ 28k... så tror de får räcka för mig. Lägger hellre lite coins på laget.

Glad att jag köpte nästan hela laget igår kväll istället för på förmiddagen. Sparade 500-600k på det. Köpte dock Mertens och Lukakus TOTS-kort igår förmiddag och hade sparat 250k till om jag hade väntat med dem också.
Citera
2017-06-24, 20:10
Medlem
Gameplay kvalitet switchar något enormt. Vissa motståndare jag möter har helt enkelt ett bättre gameplay rent kvalitetsmässigt.

Hur märker man detta? Jo på avslut med en spelare som är positionerad i en konstig position, typ vänd mot målet eller lite snett.

Vändningar, no touch dribble, skottfint men framför allt passningar.

Eller när man passar bollen och mottagare inte hinner göra något pga motståndare springer snabbare än en passad boll.

Alltså det är massa skit inom fut champions, konstiga saker som inte känns rätt.

Vad tycker ni rent spelmässigt? Känns det inte som om oddsen är emot er ibland? Att din motståndare har en bättre gameplay upplevelse?
Citera
2017-06-25, 00:15
Medlem
Vem är PL bästa målvakt under 30k på ps4?
Citera
2017-06-25, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bladmannen
Butland är väl typ bästa målvakten på spelet...
Citera
2017-06-25, 06:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bladmannen
Courtois eller Lloris tycker jag är ungefär lika bra. Kanske att Courtois e snäppet vassare. Inte testat Schmeichels 88-kort men statsen ser fina ut o kostar 23-25k.
Citera
2017-06-25, 15:25
Medlem
Någon som pallar bygga ett lag för 1,5m coins till mig. Har kört fast totalt. Ska testa 4-1-2-1-2 bred.

Jag har POTM Son och POTY Cavani ser helst att någon av dom ingår.

Puss
Citera
2017-06-25, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Detendasvartafaret
Någon som pallar bygga ett lag för 1,5m coins till mig. Har kört fast totalt. Ska testa 4-1-2-1-2 bred.

Jag har POTM Son och POTY Cavani ser helst att någon av dom ingår.

Puss

https://www.futbin.com/17/squad/4791775
Citera
2017-06-26, 07:55
Medlem
EnLitenFryss avatar
vilket tots-kort är dkt-reward denna vecka? Har inte konsol och hittar fan inte den informationen nånstans på nätet.
Citera
2017-06-26, 10:15
Medlem
Johansfrukts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
vilket tots-kort är dkt-reward denna vecka? Har inte konsol och hittar fan inte den informationen nånstans på nätet.

Det är ett TOTS-paket med en (tradeable) spelare.

Edit: Det var tradeable och inte untradeable som jag först skrev.
Senast redigerad av Johansfrukt 2017-06-26 kl. 10:39.
Citera
2017-06-26, 11:50
Medlem
Efter att ha ps4 och mitt första fifa i november fick jag inatt för första gången elit 3 efter att för 4 månader sen haft svårt att klara guld 3. Kul att märka att man kan utvecklas i spelet av att träna mycket!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in