2017-04-28, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joh89
Jag sålde spelet nu för jag gillar inte mitt beteende när jag lirar FUT. Skrik och kontroller i väggen och grannarna måste undra vad det är frågan om. 😂 Men jag har 1.8 miljoner coins liggandes. Någon som vet om jag kan sälja dem för några kronor?

Du har ett nytt PM :-)
Citera
2017-04-28, 19:02
Medlem
Fy fan sånt pissigt MM:
Nice - PSG
Sociedad - Granada
Leipzig - Ingolstadt
Spurs - Arsenal..

Hur tänkte dom där? Inget Rom derby, inget Moskva derby..dessutom skippat Old firm två helger i rad
Citera
2017-04-28, 19:17
Medlem
Hade förberett med säkert 10 olika alternativ för MM men prickade bara två av fyra matcher.... hade bara en guld från Sociedad och två silver från Inglostadt, så dem kommer la kosta lite. De va ju piss!

Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Nej det är han inte. En av de bästa ja. Men ändå så jävla tråkigt att alla spelar med honom. Har man ingen självrespekt?

Varför lägga så mycket fokus på laget och spelarna du möter? Förstår inte grejen med det... Lägger hellre full fokus på mitt lag och mitt spel o skiter egentligen i vilka spelare jag möter. Sen skulle jag aldrig vilja spela med dessa OP-spelare själv då det känns en aning tråkigt. Finns ju så många alternativ som är bättre än tex Butland och Smalling. Känns som om jag skrivit ett liknande i lägg tidigare, eller så har jag bara tänkt det...
Citera
2017-04-28, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
Fy fan sånt pissigt MM:
Nice - PSG
Sociedad - Granada
Leipzig - Ingolstadt
Spurs - Arsenal..

Hur tänkte dom där? Inget Rom derby, inget Moskva derby..dessutom skippat Old firm två helger i rad
Jävla skit, blir att sälja en jävla massa spelare nu..
Citera
2017-04-28, 19:45
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Hade förberett med säkert 10 olika alternativ för MM men prickade bara två av fyra matcher.... hade bara en guld från Sociedad och två silver från Inglostadt, så dem kommer la kosta lite. De va ju piss!

Varför lägga så mycket fokus på laget och spelarna du möter? Förstår inte grejen med det... Lägger hellre full fokus på mitt lag och mitt spel o skiter egentligen i vilka spelare jag möter. Sen skulle jag aldrig vilja spela med dessa OP-spelare själv då det känns en aning tråkigt. Finns ju så många alternativ som är bättre än tex Butland och Smalling. Känns som om jag skrivit ett liknande i lägg tidigare, eller så har jag bara tänkt det...
För det är tråkigt? Precis som du skriver själv.

Är det safe att sälja coins på mmoga eller vad sidan heter? Har sålt där förut så vet att man får pengar men kan EA se det på nåt sätt och banna mig inför fifa18 t.ex.?

Vilken är den billigaste spelaren med högst buy now?
Senast redigerad av IWannaBeAdored 2017-04-28 kl. 19:54.
Citera
2017-04-28, 20:05
Medlem
fan hände med marknaden? Keita från 160k till 100 typ..är det pga nya SBC som ger IF kort?
Citera
2017-04-28, 20:09
Medlem
sonofnatures avatar
Tjena !

Ville bara säga att idag blev jag jävligt förbannad på skiten.

Men kom på en grej. Vet ej hur.
Men jag har 3 olika hdmi uttag på min tv.

På något jävla vänster fick jag för mig å byta uttag.

Å spelet å menynerna funkar felfritt.
Min meny på spelet har även den delayat som fan . Fastnat å vart seg.
Nu flyger det fram i menyn.
Å spel känslan e perfekt.

Hoppas det hjälper någon som haft liknade problem

Trevlig fredag
Citera
2017-04-28, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sonofnature
Tjena !

Ville bara säga att idag blev jag jävligt förbannad på skiten.

Men kom på en grej. Vet ej hur.
Men jag har 3 olika hdmi uttag på min tv.

På något jävla vänster fick jag för mig å byta uttag.

Å spelet å menynerna funkar felfritt.
Min meny på spelet har även den delayat som fan . Fastnat å vart seg.
Nu flyger det fram i menyn.
Å spel känslan e perfekt.

Hoppas det hjälper någon som haft liknade problem

Trevlig fredag

kan bero på de olika HDMI versionerna som finns på en TV..
Citera
2017-04-28, 20:30
Medlem
Citat:
Du kan sälja 10k i taget iaf. på vissa sidor. Gjorde så förra året iaf.

Här är en: https://www.mmoga.com/FIFA-Coins/FUT-Coins-Sell/ Ingen aning om hur stor risken är att få ban av EA. Tidigare fifa innan de gjorde max bin till 10k på bronsspelare så sålde jag mina coins i juni. Gick alltid plus på mer än vad jag köpte skivan för+sålde skivan. Men förra året sålde jag bara för småpengar. Du måste ha paypal där.

Funderar på att sälja jag med. Har massa single-player spel men så kör man fifa och lackar istället. Mött Smalling 13 matcher i rad... Iofs. är ju fredagar dåligt att spela på, flera av lagen har haft röda bra kort så mött bra spelare

Stort tack gubben. Det funkade klockrent fick över 800kr som redan är på paypal-kontot nu. Jag trodde inte jag kunde få något så det var ju goa pengar.
Citera
2017-04-28, 22:04
Medlem
9-0 atm i WL.. får se när kollapsen kommer. Har otroligt svårt att koncentrera mig många matcher i följd.
Citera
2017-04-28, 22:06
Medlem
Undra när de börjar bli läge att sälja av lagen? Borde ju gjort det för två helger sedan med facit i hand. Ena laget gick från 3.8m till 2.2m. Gått upp till 2.8m igen. Kanske är säljläge nu till helgen om det går upp lite till. Mer än så lär det inte gå att få. Lär väl börja gå ned snart igen inför TOTS. Kanske borde lägga ut för lite överpris o hoppas att de kan sälja under helgens WL.

Någon som tror något annat?

Citat:
För det är tråkigt? Precis som du skriver själv.

Jo det är tråkigt och fantasilöst men det är ju inte jag som spelar med laget. Blir inte heller arg och gnäller över det som många andra gör här.
Senast redigerad av grahnen 2017-04-28 kl. 22:11.
Citera
2017-04-28, 22:11
Medlem
Förstår inte riktigt hur man kan klaga på att folk spelar med dom spelarna dom anser vara bäst.. antar att du som klagade på att folk lirar med Smalling hela tiden tycker att han är jobbig o svår o möta eller ogillar du bara ett se ett specifikt namn hela tiden?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in