2017-04-28, 12:56
Medlem
Lotavoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Finns massa andra alternativ. Vissa spelar med dyra lag men kör ändå Smalling när det finns massa andra man kan spela med.

Seriöst spelar man med Smalling har man i bästa fall en flickvän som är en 4a av 10. Man har sex två gånger max om året (bara missionären) och man köper alltid mellanmjölk till sina köttbullar med mos som man äter varje dag. När man lyxar till det köper man en burgare på olearys och tror man supportar "sitt" lag som man aldrig sett live.

Har bara två torsk (en på straffar) men så jävla tråkigt med Smalling i varenda lag

Anledningen är för att Smalling är den bästa mittbacken i spelet
Citera
2017-04-28, 13:09
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Finns massa andra alternativ. Vissa spelar med dyra lag men kör ändå Smalling när det finns massa andra man kan spela med.

Seriöst spelar man med Smalling har man i bästa fall en flickvän som är en 4a av 10. Man har sex två gånger max om året (bara missionären) och man köper alltid mellanmjölk till sina köttbullar med mos som man äter varje dag. När man lyxar till det köper man en burgare på olearys och tror man supportar "sitt" lag som man aldrig sett live.

Har bara två torsk (en på straffar) men så jävla tråkigt med Smalling i varenda lag

Roligt raljerande om Smalling-användarna Det är samma visa alla FUT-spel, finns några OP-kort som alla har råd med och som de kör. Upp till EA att fixa, men det gör de ju aldrig.

----------

Vill diskutera POTM. Son tycks ligga bra till enligt denna: https://www.fifaah.com/news/869--fifa-17-pl-potm-april-predictions-april%E2%80%99s-potm-candidate-son,-hazard-and-aguero-in-prem ier-league-player-of-the-month-april.html

Ingen av spelarna som de tror på har väl gått som tåget efter den publicerades. Son på bänken sist mot Palace, Coutinho stänkte iofs in en frispark men förlust mot Palace, Aguero mållös igår mot United... Hazard gjorde iofs mål mot Saints senast.

Har iaf köpt alla koreaner i guld just in case. I övrigt vetefan vad man ska satsa på. Finns bara 2 Koreanska IF-kort, båda är Son (och ligger alldeles för dyrt), tror inte de kommer krävas för att lösa om det blir Son.

Hazard... där tänker jag att det kommer krävas en IF-version att lösa om det blir han. Lite dyrt att investera i IF hazard, som dessutom gått upp 40k senaste 3 dagarna. Har man igen de pengarna om kortet inte krävs för att lösa? Känns risky.

IF PL känns dumt att investera i. Ligger redan uppblåst pga POTY-SBC, lägsta på 30k.
Belgiska IF är också löjligt hypade. IF Dendoncker för 56k, wtf... marknaden tömd efter Lukaku POTM.

Andra spekuleringstips?
Citera
2017-04-28, 13:47
Medlem
Hmm spelet i WL är sjukt frustrerande.

Åker på straff i 90+3 när man leder med 1-0, jag står i ryggen på hans spelare längst ut i straffområdet, han försöker göra ngt och får straff... Linjedomarn vinkar.. tack för den.

Varenda brytning motståndaren gör så får han med sig bollen klistrad mot foten. Jag behöver bryta 5 gånger.

Spelare som TOTKS Casemiro, Thiago, har en sekund fördröjning när dem ska passsa bollen så att istället motståndaren precis når bollen...
Senast redigerad av Krokofant12 2017-04-28 kl. 14:32.
Citera
2017-04-28, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Roligt raljerande om Smalling-användarna Det är samma visa alla FUT-spel, finns några OP-kort som alla har råd med och som de kör. Upp till EA att fixa, men det gör de ju aldrig.

----------

Vill diskutera POTM. Son tycks ligga bra till enligt denna: https://www.fifaah.com/news/869--fifa-17-pl-potm-april-predictions-april%E2%80%99s-potm-candidate-son,-hazard-and-aguero-in-prem ier-league-player-of-the-month-april.html

Ingen av spelarna som de tror på har väl gått som tåget efter den publicerades. Son på bänken sist mot Palace, Coutinho stänkte iofs in en frispark men förlust mot Palace, Aguero mållös igår mot United... Hazard gjorde iofs mål mot Saints senast.

Har iaf köpt alla koreaner i guld just in case. I övrigt vetefan vad man ska satsa på. Finns bara 2 Koreanska IF-kort, båda är Son (och ligger alldeles för dyrt), tror inte de kommer krävas för att lösa om det blir Son.

Hazard... där tänker jag att det kommer krävas en IF-version att lösa om det blir han. Lite dyrt att investera i IF hazard, som dessutom gått upp 40k senaste 3 dagarna. Har man igen de pengarna om kortet inte krävs för att lösa? Känns risky.

IF PL känns dumt att investera i. Ligger redan uppblåst pga POTY-SBC, lägsta på 30k.
Belgiska IF är också löjligt hypade. IF Dendoncker för 56k, wtf... marknaden tömd efter Lukaku POTM.

Andra spekuleringstips?

Då man redan har en massa offensiva POTM i laget så sitter jag och hoppas på Jagielka faktiskt. Kommer säkert inte hända men 3 mål och 1 assist som mittback kan väl inte gå obemärkt förbi? 1 hållen nolla tror jag så här han en bra match härnäst så finns ju chansen! Annars lär det väl stå mellan Son och Benteke som sagt mycket beror ju på vad som händer nu i helgen.
Citera
2017-04-28, 14:24
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lotavos
Anledningen är för att Smalling är den bästa mittbacken i spelet
Nej det är han inte. En av de bästa ja. Men ändå så jävla tråkigt att alla spelar med honom. Har man ingen självrespekt?
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys

----------

Det är ju sant. Haha ea fixa saker

Hoppas på Son. Har hans POTM och skulle va nice med en ny bättre men lär ju vara med i tots?

Edit: varför har Birthday-Sturridge ökat så mycket? Låg väl på typ140k, nu 200. Är det nåt jag missat? För tänker sälja honom då han är kass.
Senast redigerad av IWannaBeAdored 2017-04-28 kl. 14:27.
Citera
2017-04-28, 15:19
Medlem
Jag sålde spelet nu för jag gillar inte mitt beteende när jag lirar FUT. Skrik och kontroller i väggen och grannarna måste undra vad det är frågan om. 😂 Men jag har 1.8 miljoner coins liggandes. Någon som vet om jag kan sälja dem för några kronor?
Citera
2017-04-28, 15:41
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joh89
Jag sålde spelet nu för jag gillar inte mitt beteende när jag lirar FUT. Skrik och kontroller i väggen och grannarna måste undra vad det är frågan om. 😂 Men jag har 1.8 miljoner coins liggandes. Någon som vet om jag kan sälja dem för några kronor?
Du kan sälja 10k i taget iaf. på vissa sidor. Gjorde så förra året iaf.

Här är en: https://www.mmoga.com/FIFA-Coins/FUT-Coins-Sell/ Ingen aning om hur stor risken är att få ban av EA. Tidigare fifa innan de gjorde max bin till 10k på bronsspelare så sålde jag mina coins i juni. Gick alltid plus på mer än vad jag köpte skivan för+sålde skivan. Men förra året sålde jag bara för småpengar. Du måste ha paypal där.

Funderar på att sälja jag med. Har massa single-player spel men så kör man fifa och lackar istället. Mött Smalling 13 matcher i rad... Iofs. är ju fredagar dåligt att spela på, flera av lagen har haft röda bra kort så mött bra spelare
Citera
2017-04-28, 17:44
Medlem
mschiefs avatar
Oj då. Lyckades få Aubameyang från TOKS SBC. Funderar på att uppgradera mitt nuvarande lag http://www.futhead.com/17/squads/6051650/ till http://www.futhead.com/17/squads/6051407/ genom att sälja Auba för 850k och använda mina 500k för att köpa Lacazette MOTM(350k), Dembele OTW(300k), Pogba(600k). Eller tycker ni det finns bättre uppgraderingar offensivt med en sådan budget? Gillar min backlinje + Eriksen och Kante så vill inte riktigt bygga om hela truppen.
Citera
2017-04-28, 17:46
Medlem
Bastukjells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joh89

Hahaha, känner så igen mig... enda spelet jag blir helt rabiat på köpt kontroller för säkert 2500:- på tre år...

Någon som vet vad som hänt med alla nyckelmatcher SBCs??
Citera
2017-04-28, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bastukjell
Hahaha, känner så igen mig... enda spelet jag blir helt rabiat på köpt kontroller för säkert 2500:- på tre år...

Någon som vet vad som hänt med alla nyckelmatcher SBCs??

Kommer om en timme
Citera
2017-04-28, 17:50
Medlem
Bastukjells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FIFAjaha
Kommer om en timme

Bekräftat?
Citera
2017-04-28, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bastukjell
Bekräftat?

Nej men är 95% säker, dom andra procenten lägger jag på kl21
Senast redigerad av FIFAjaha 2017-04-28 kl. 17:59.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in