Citat:
Från lagen att döma verkar din MVP vara din CAM? Både Isco och Eriksen köps i sina dyraste varianter. För mig är det som jag sagt tidigare min LW - därför hade jag i dina skor köpt lite billigare varianter av tex Isco, Eriksen, Alli, Kante och istället försökt uppgradera Ronaldo och Messi till special-kort. Kanske bytt ut en av dem till Neymar om pengarna inte räcker då jag prioriterar pace.
Annars inte mycket att anmärka på. Har spelat mycket POTM Kane och även om han för det mesta är bra vill jag testa en spelare med mer bling. Han är en klockren avslutare och stor och stark.
Sinclair känns som en chansning. I den positionen måste jag själv ha topp-kvalitet. Skriv gärna en recension!
Annars inte mycket att anmärka på. Har spelat mycket POTM Kane och även om han för det mesta är bra vill jag testa en spelare med mer bling. Han är en klockren avslutare och stor och stark.
Sinclair känns som en chansning. I den positionen måste jag själv ha topp-kvalitet. Skriv gärna en recension!
Helt korrekt! Har allt som oftast lagt mest krut på min CAM/CF och ST. I och med att jag kört med TIF Hazard och nu senare TOTS Hazard så har han varit min dyraste, ihop med TOTS Nainggolan. Men det är min CAM och ST som står för merparten av min poängskörd. Därav vill jag även nu lägga en stor andel på den positionen. Testar så här så får jag se sen. Räknade på det Lite precis om jag i nuläget säljer och köper till lägsta bin så kommer jag efter mina två lag ha kvar 660 000 coins. Hoppas kunna sälja för lite dyrare än BIN och sedan köpa till lägre så blir budgeten lite större.
Kanske att jag satsar på neymars 97-kort då, istället för Ronaldos kort. Ser mycket fint ut! Beror på hur det funkar med hans och Messis vanliga kort. Om jag inte minns fel så kör väl du eller har kört, Neymar till höger på lägre kemi? Vilket kort isåfall?
Ja Sinclair blir en chansning. Sett en hel del positiva recensioner på honom på YouTube. Har bra stats för en billig peng! Kommer nog kännas att jag går från Hazard till honom på kanten. Hoppas att han överraskar, annars får väl min överblivna budget gå dit. Bygga om vänsterkanten där.
Dröjer nog innan jag köper lagen, vill sälja av mitt nuvarande till bra pris. Inte slänga ut för billigaste bin. Sen ser jag fan fram emot att jaga nya spelare till bra priser, tycker de e kul
försöka snipa sig till kap. Finns rum för riktigt bra kap när man kommer upp i prisklass. Drog en fin när jag fick TOTS Nainggolan för 200k under hans dåvarande pris. Sen tog det förvisso någon vecka innan han gick ner till priset jag fick men men... kommer sälja med vinst där nu iaf.