2017-04-28, 00:05
Medlem
Har hazards TIF. Såg dock att priset stigit med 120k sen jag köpte honom.
Min fråga. Borde jag sälja och köra med hans vanliga kort eller kanske då köpa martial IF?
Aldrig kört med martial hur är han?
Citera
2017-04-28, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av laxus
Har hazards TIF. Såg dock att priset stigit med 120k sen jag köpte honom.
Min fråga. Borde jag sälja och köra med hans vanliga kort eller kanske då köpa martial IF?
Aldrig kört med martial hur är han?

Jajaja, en viktigare fråga bara... Kör du med Smalling och Butland?
Citera
2017-04-28, 00:33
Medlem
Nej
https://www.futbin.com/17/squad/3449808

Vet att många kör martial som standard och kör hellre på hazard men säljer han hellre nu då och går plus och kör martial så länge om han är något att ha.
Annars blir det hazard vanliga till tots
Håller på att komma upp i elite månads belöning i wl så vill ju inte chansa för mycket
Senast redigerad av laxus 2017-04-28 kl. 00:36.
Citera
2017-04-28, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CeeKay
Jag har spelat sedan Fifa 14 då på PC, 15 på xbox 360 och 16 och 17 på xbox one men nu får det vara slut! 17 har varit absolut det bästa rent spelmässigt för mej men så har jag ju stort sätt bara spelat offline! Har läst om allas frustration över delay, hp m.m. så har känt att det är inget för mej!
Innan jag lägger ner kontot så hade jag tänkt att jag kanske ska lägga de 2300k coinsen på tots paket! Kan ju va kul o se om man kan få nån tots lirare på de paketen, det är ju trots allt roligt med paket! Man ska ju inte köpa packet för coins men eftersom jag inte ska fortsätta kan det ju kvitta att man lägger 2,3 mille på det!
Jag har aldrig haft nån större lycka med paketöppning men nu när man inte har nån nytta av dyra spelare så får man antagligen en komplett uppsättning av La Liga tots
Om du bestämmer dej för att göra så kan du ju berätta här hur det gick, kan va kul o se va man kan få för 2 miljoner!
Citera
2017-04-28, 05:15
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
Bailly Uniteds klart bästa spelare.. tror dock inte det blir IF för det..
Håller på alla mina, köpte lite fel läge och gör knappt nån profit nu... köpte inte så många som tur var

EDIT: Fan va lätt det är att va efterklok..köpte 1 Sokratis för 70k nu 90.. flera av de andra fårn förra veckan har stigit 10k också..bara köpt typ 1 av varje... fegade ur..hade tjänat bra nu alltså

Säljer 3/5 Bailly jag sparat för en vinst med 6k per kort. Tror jag säljer de två sista också, en profit på 6k per kort är fullt godkänt. Problemet är att jag inte kommer kunna köpa tillbaka kortet för 28-30k igen utan han lär ligga stabilt på detta pris tills på söndag när United har match igen. Om han gör en bra match igen (varit deras bäste två matcher i rad) så kommer nog priset öka än mer... får han totw så är detta kort lätt värt 100-150k. Svårt.

Gällande Sane är han nere på 27-28k. Känns givet att köpa några stycken, ny match på söndag mot ett i princip nedflyttningsklart Boro. Goda chanser för poäng för honom. Fick en 6a i betyg av lokaltidningen vilket är helt ok ändå. Risken är att han petas till förmån för Navas eller Jesus... men när han startat sen i januari för city tycker jag han borde få en start till.
Citera
2017-04-28, 07:19
Medlem
Hur många segrar måste man egentligen ta för att nå första guldnivån för månaden? Hittar lite olika information överallt.

Jag vill alltså komma upp i första nivån där man får guld IFs som pris.
Citera
2017-04-28, 08:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The_dude2
Hur många segrar måste man egentligen ta för att nå första guldnivån för månaden? Hittar lite olika information överallt.

Jag vill alltså komma upp i första nivån där man får guld IFs som pris.
Tror det är mellan 60-75 vinster totalt under hela månaden. Gå in på fut tryck på fut champions, klicka på ranking, tryck på trekant, ändra rankingen från vecka till månad. Där borde det stå antal vinster som du har just nu och gränserna för de olika nivåerna.
Senast redigerad av Niva94 2017-04-28 kl. 09:11.
Citera
2017-04-28, 11:51
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Spelat 5 matcher i WL. Mött Smalling VARJE match. Seriöst. Varför är folk så jävla tråkiga och fantasilösa?
Senast redigerad av IWannaBeAdored 2017-04-28 kl. 12:45.
Citera
2017-04-28, 12:37
Medlem
Usch för smutsiga människor som ställer sig i hörnet och håller i bollen... Så jävla tråkigt när det inte går ta bollen!! Smuts fegisar
Citera
2017-04-28, 12:42
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Spelat 5 matcher i WL. Mött Smalling VARJE match. Seriöst. Varför är folk så jävla tråkiga och fantasilösa?

Du vet ju redan svaret. För att det fungerar. Smalling är omöjlig att springa ifrån ens med Sadio Mane SIF. Han är stor, stark, bra i luften, brytningssäker och allmänt OP. Plus att han är i PL, den liga flest vill spela med. Jag kör Smalling jag med i min budget-NIF-PL-elva. Han är klart bäst av alla jag testat - bättre än Otamendi, Kompany, Vertonghen, Alderweireld, Cahill, Matip... har iofs inte testat David Luiz och Koscielny, men tänker mig att Smalling tar dem med. Luiz på workrates, Koscielny på storlek och styrka.

Ja, det är aptrist att spela mot. Men jag vet att när Smalling går på min bollhållare så krävs det något speciellt för att komma förbi. Samma med Bailly som är snarlik men lite mindre. Så jag förstår att folk spelar med honom.
Citera
2017-04-28, 12:46
Medlem
Lotavoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Du vet ju redan svaret. För att det fungerar. Smalling är omöjlig att springa ifrån ens med Sadio Mane SIF. Han är stor, stark, bra i luften, brytningssäker och allmänt OP. Plus att han är i PL, den liga flest vill spela med. Jag kör Smalling jag med i min budget-NIF-PL-elva. Han är klart bäst av alla jag testat - bättre än Otamendi, Kompany, Vertonghen, Alderweireld, Cahill, Matip... har iofs inte testat David Luiz och Koscielny, men tänker mig att Smalling tar dem med. Luiz på workrates, Koscielny på storlek och styrka.

Ja, det är aptrist att spela mot. Men jag vet att när Smalling går på min bollhållare så krävs det något speciellt för att komma förbi. Samma med Bailly som är snarlik men lite mindre. Så jag förstår att folk spelar med honom.

Fattar inte ens frågan killen ställer, det är väl ganska självklart att alla lirar med Smalling med tanke på hur op han är. Proffs kör till och med me Smalling över legendkort/toty ramos/pique osv.. Säger en del
Citera
2017-04-28, 12:46
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys

Finns massa andra alternativ. Vissa spelar med dyra lag men kör ändå Smalling när det finns massa andra man kan spela med.

Seriöst spelar man med Smalling har man i bästa fall en flickvän som är en 4a av 10. Man har sex två gånger max om året (bara missionären) och man köper alltid mellanmjölk till sina köttbullar med mos som man äter varje dag. När man lyxar till det köper man en burgare på olearys och tror man supportar "sitt" lag som man aldrig sett live.

Har bara två torsk (en på straffar) men så jävla tråkigt med Smalling i varenda lag
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in