Sjukt att detta inte har blivit löst och att GM inte fått sitt straff.
Man undrar ju vad det är för nån inavlad håla GM lever i där alla verkar veta vad han har gjort men ändå är det ingen som säger eller gör något. Hur klarar dessutom OW av att leva med sig själv? Är förklaringen bara så enkel att han helt enkelt är grovt störd i huvudet och totalt likgiltig inför allting? Vad gör folket på hans arbetsplats? Vad är det för arbetsgivare som anställer en "man" med denna bakgrunden? Så många frågor..men så lite svar...Nog ett av de mest sjukare kriminalfallen i Sverige som inte blivit uppklarat. Måste ju vara för jävligt som mamma också att ha en son som är misstänkt för något sånt här, varför stiger inte hon fram, rannsakar sin själ och ger ordentliga/sanna vittnesiakttagelser.
Var var hennes son den dagen på riktigt? Varför skyddar hon en mördare? Att det är hennes son är inte en tillräcklig ursäkt, men å andra sidan är ju den norrländska inaveln ganska välkänd. Man säger inte så mycket om nånting. Och ja...OW, varför stiger du inte bara fram? Och överger dig själv? Om du inte straffas i detta livet kommer du med all sannolikhet att göra det i nästa, stig fram för din morsas skull som måste leva med vetskapen om att hon skyddar ett kriminellt kräk till våldtäktsman. Ni som bor i Sveg och som lever i OWs närhet borde fan också ta och skämmas som inte gett något material här i tråden att suga på. Vill ha lite bilder på GM, lite filmsnuttar som filmats i smyg på OW - lite detektivarbete helt enkelt? Är det för mycket begärt?!
Sen sist men inte minst...
Jag förstår mig inte på svenskars välkända och otroliga feghet
Det är helt jävla sjukt hur svaga svenskar är inte bara ryggradsmässigt men också lojalitetsmässigt. Hade detta varit nått valfritt östeuropeiskt land där familjebanden sätts före allt annat skulle ens heder inte tillåta att en GM som dödat en familjemedlem få gå fri ostraffad. Visst det är synd om Malins föräldrar, men jag måste säga att jag blev lite arg på slutet när jag såg Malins pappa stå vid hennes grav besvärad över att MGM inte fått nått straff och att familjen är lidande pga det - det verkar vara ett typiskt mönsterbeteende bland svenska fäder som förlorat sin dotter, eller som blivit utsatta för brott vare sig det är en familjemedlem som drabbats eller en själv överhuvudtaget - you name it = att till 100 % anförtro sig till rättsväsendet. Jag säger, skaffa ett par bollar och ta saken i egna händer! Rättsväsendet svek er för längesedan, jag måste säga att hade det varit jag, skulle jag känt en otrolig skam om jag inte hämnats min dotter på ett eller annat sätt. Ni bor i Norrland och ni äger antagligen en jaktbössa, tvinga ur OW ett erkännande med bössan i handen och skjut sedan bollarna av honom.
Så skulle varje sund förälder, eller varje sund fader göra om det var ett annat land än Sverige...Men nu är det som sagt i Sverige...Där anhöriga till brottsoffer aldrig har modet att göra nånting förutom blattarna i Göteborg och Malmö då, där hämnas man sina brushor, men inte ens svenska fäder hämnas sina döttrar...förjävligt. Det gäller också vanliga överfallsvåldtäkter. Aldrig nån hämnd, bara lite gråt och kaffemöten med polisen, ni borde skämmas.