Citat:
Ursprungligen postat av
PooSausage
Jag säger inte alls att du minns fel utan undrar bara om det själv går att få se detta i något läckt dokument på nätet.
Autism och/eller schizoidism låter väldigt troligt men jag tror inte att det sistnämnda förklarar det sexuella med dockorna och i brottet (men jag kan ha fel).
Det står det i artikeln som länkas till ovan.
Nej den personlighetsstörningen förklarar inte att han begick ett mord. Men den förklarar hans emotionella oberördhet och hans oförmåga till självreflektion och att sätta ord på känslor.
Det förklarar också hans ensamma liv som cirkulerat helt kring jobb och dator. Och varför han antagligen inte känt sig speciellt stressad eller påverkad av att haft mordet hängande över sig i alla år.
Antagligen har han inte brytt sig.
Jag tror inte ens han vart så värst nervös för att folk ska känna igen honom osv.
Han tycker nog det är jobbigt att behöva åka in i fängelse och inte få vara ifred som han önskar
”
Den schizoide är inte intresserad av andra människors åsikter, uppmuntran och söker inte heller upp andras uppmärksamhet. Den schizoide är vidare rätt så autonom. De hittar tillfredsställelse i deras inre världar, föredrar att jobba självständigt, att dagdrömma och att skapa sin egen värld”