Citat:
Ursprungligen postat av
Zootis
Nädå recenserar varje inlägg för sig för att se om jag outar mig själv på nåt vis,så det är lugnt kan kanske komma mer detaljer om vittnen mm framöver då jag känner TILL flera av dem. Och om ni trådbrukare undrar eller funderar över någon eller nåt skeende ska jag försöka svara där det är möjligt..
Här kommer lite frågor då!
1. Vet du något om varför hela familjen bytt efternamn från faderns? Jag har fått uppfattningen att W är mammans flicknamn. Att hon byter efter skilsmässa är väl ganska vanligt, men när hela familjen gör det så känns det som ett ställningstagande nästan, att man vill ta avstånd typ. Har fadern gjort något "oförlåtligt" eller?
2. Kan du säga något kort om fyndplatsen på Fårön? Hur "off" ligger den egentligen och hur tar man sig dit? Jag har ju sett massa bilder och kartor m.m. men har lite svårt att begripa vilken väg mördaren har tagit dit när jag vandrar runt på google maps. I de tv-program som har gjorts så är ett återkommande argument att det måste vara en "lokal förmåga" som har gjort det baserat på fyndplatsen, stämmer det? Eller skulle någon förbipasserande lätt få för sig att knalla upp på skogen där och dumpa en kropp?
3. Jag har alltid undrat över den här båtmotorn på 91 kg som OW ska ha stulit från småbåtshamnen i Husum. Vet du något om den där märkliga händelsen?
4. Känner du till det där vittnet CH som jag skrev om i mitt förra inlägg? Är det en sanningsenlig beskrivning han ger av OW?

Länk till inlägget
(FB) Mordet på Malin Lindström i Örnsköldsvik 1996-11-23
Lite snabba frågor jag kom på bara. Du behöver verkligen inte svara på allt.
Om du har något intressant om andra vittnen så är det också kul att läsa naturligtvis.