2021-08-10, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KrimiMilla
Trumvirvel!

Tack, behöver verkligen den i min jakt.
Ja, kolla dig över axeln OW. Varje dag.
Hua, nu får ju jag se den varenda dag
Citera
2021-08-10, 22:29
Medlem
Citat:
Och jag är seriös när jag säger att jag och min vän som är från Sveg har pratat om resor både till Husum och Sveg och jag tycker inte det ska vara så förbaskat svårt att smygta en bild!! 🤣 Jag är beredd att PMa alla som vill ha isf..

Vi bara gör det, kompis, som också läser här 😁 Kan inte bli mer än misslyckat, blir ändå roliga resor i övrigt 🤷‍♀️

Härlig profilbild 😝

Ja, men visst skulle det vara lite spännande att leka detektiv för en dag. Bara hoppas man kan hålla sig lugn.
Citera
2021-08-10, 22:31
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Litenensam
Hua, nu får ju jag se den varenda dag

Ja jisses vad han såg obehaglig, rent ut sagt störd ut redan då! Den döda blicken är inte att leka med. Han ser faktiskt sjuk ut, det måste vara nåt fel på honom. Förstår att tjejer undvek honom.
Senast redigerad av T34Panzer 2021-08-10 kl. 22:38.
Citera
2021-08-10, 22:32
Medlem
Zootiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hpas
Härlig profilbild 😝

Ja, men visst skulle det vara lite spännande att leka detektiv för en dag. Bara hoppas man kan hålla sig lugn.
Satsa på Sveg ni. Husum tror jag mig ha under kontroll.
Citera
2021-08-10, 22:34
Medlem
KrimiMillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zootis
Satsa på Sveg ni. Husum tror jag mig ha under kontroll.

Tror vi tar Husum ändå en sväng för att kolla runt platserna och tända ljus för Malin. Men det är perfekt, divide and conquer. Enligt efterforskningar är han nog i Sveg, så. Dock kan han ju hatta där emellan, särskilt om han är ledsen så kommer han säkert hem till mamsen igen.
Citera
2021-08-10, 22:37
Medlem
Citat:
Tror vi tar Husum ändå en sväng för att kolla runt platserna och tända ljus för Malin. Men det är perfekt, divide and conquer. Enligt efterforskningar är han nog i Sveg, så. Dock kan han ju hatta där emellan, särskilt om han är ledsen så kommer han säkert hem till mamsen igen.

Skulle gärna följa med! På plats så är det kanske lättare när man ser platser att förstå utifrån fallet
Citera
2021-08-10, 22:38
Medlem
Zootiss avatar
Citat:

Tror med han är åter i Husum snart. Och hörni, lite kollegialt se till att spara bilden ifall den försvinner.
Senast redigerad av Zootis 2021-08-10 kl. 22:43.
Citera
2021-08-10, 22:49
Medlem
Citat:

Gick förbi där i helgen, man blir både förbannad och ledsen.

https://imgur.com/a/8auv8Vh
Citera
2021-08-10, 22:52
Medlem
KrimiMillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Missas79
Skulle gärna följa med! På plats så är det kanske lättare när man ser platser att förstå utifrån fallet

Precis så. Jag har jättesvårt att få en bra bild från kartor och Google, min hjärna har svårt att översätta sånt till verklighet också.. Och det här fallet är trots mitt gedigna intresse för många andra fall det som fått mig mest engagerad verkligen. Det som fick mig att slutligen skaffa denna användare dessutom..

Vi åker från Sundsvall då så det är en bit då men helt överkomligt. Du kan skriva på PM om du vill. 👍
Citera
2021-08-10, 22:54
Medlem
KrimiMillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hpas
Gick förbi där i helgen, man blir både förbannad och ledsen.

https://imgur.com/a/8auv8Vh

Den bilden drar verkligen fokus till varför vi sitter här och skriver. Det gör verkligen ont.
Citera
2021-08-10, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zootis
Tror med han är åter i Husum snart. Och hörni, lite kollegialt se till att spara bilden ifall den försvinner.

Alltså ögonbrynen på den bilden, ser sjukt skumma ut 👀
Citera
2021-08-10, 23:19
Medlem
Det här fallet berör oss alla väldigt mycket. Visar att vi alla vill att ML ska få rättvisa och ML får vila i frid. Att hennes familj äntligen får den rättvisa de väntat på i så många år. Vi alla som vill förstå det som går att förstå. Bilden på OW ger en rysningar och säkert flera som känner samma sak! Att OW kunnat gå runt i så många är är riktigt obehagligt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in