Citat:
Ursprungligen postat av
Stukatj
Är Bayern ruskigt nedtränade under försäsongen eller vad är problemet? De har sett bakfulla ut i princip varenda match jag sett. James totalt värdelös och slut som spelare ser det ut som. Man ska inte dra några slutsatser av försäsongsmatcher kommer någon säga nu, men detta ser ju verkligen ganska oroväckande ut. Finns ju inga intentioner alls.
Ja, du. Jag är ett stort Bayern-fan och är inte road av vad jag sett under försäsongen.
Träningsmatcherna samt China Cup och nu Audi Cup får mig att faktiskt börja undra om Bayern helt enkelt inte är bättre. Det skulle vara - ja det är mycket. Thiago betyder mycket, och han är skadad, Lewandowski är mindre farligt att han inte sätter målen än, såvida han håller sig frisk från skador, James Rodrigues har sett bra ut, nu såg jag inte matchen igår, men förmodligen en "dålig" affär för Bayern, jag är ärlig för jag älskar Bayern, James känns verkligen som Renato, ett ännu dåligt köp med andra ord.
Jag gillar Martinez, och hoppas mycket på den positionen Pep avslutade med att han ge honom - längst bak. Kul att Ribéry har sett bra ut.
Kort sagt, jag är MYCKET orolig.