2016-07-08, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Nu råkar jag veta att domstolarna väger in om en kvinna är mamma, och har vårdnaden om sina barn (ofta har ju inte kriminella kvinnor det, barnen är redan fosterhemsplacerade och då spelar det ingen större roll var mamman befinner sig). Då försöker man undvika fängelse. Om kvinnan är gravid eller precis har fått barn, och det handlar om ett kortare fängelsestraff, så kan man dock döma till fängelse ändå och låta henne ta med barnet dit. P.g.a. att forskning visar att det inte är farligt för ett barn att bo i ett fängelse under spädbarnsåret. Bara det får vara med sin mamma. Därefter blir dock miljön för steril och sluten.

Men ibland är det såklart omöjligt, om det är en kvinna som är allmänfarlig eller återfallsförbrytare. Men det här har inte med tråden att göra.

Du skulle nog kunna göra karriär som politiker. Du slingrar dig som en mask på kroken. Att ta hänsyn till barn är ok. Man kan ta hänsyn till en massa annat också, men barn skall inte kunna användas som ursäkt för brott! Det argumentet fungerar inte, och det har absolut med tråden att göra.
Citera
2016-08-16, 06:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghostery
SÅ jag har inte skyddat mig då?

För det första visste jag inte att hon var så hemsk, för det andra så har jag inte sex för att skaffa barn. Få in det i skallen att ALLA har inte sex för att skaffa barn!

Du grabben......få in det i skallen att SEX inplanterades i vår - och alla andra rasers - primalhjärnor för att avla avkomma och säkra artens fortplantning.

Det var inte inplanterat där för ditt höga nöjes skull.

Sticker man in kuken så blir det konsekvenser.

Pay up and shut up.
Citera
2016-08-16, 06:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Fast män kan inte leva utan sex till skillnad mot kvinnor som kan leva utan barn.
I egenskap av att vara man borde man därför inte kunna kräva något ansvar från TS i den här frågan.

Ha ha....

You for real ?!

Försök att få in det i Edra trånga skallar att så fort Ni sticker kuken i en för tillfället öppen fitta, så är det ett delat ansvar; Antingen så står Du för skyddet eller så gör hon.

I alla övriga fall är det en medveten handling att avla barn. Ska det vara så djävla svårt?

Ansvarsfrihet och "det var inte mitt fel" existerar kanske i högstadiet och gymnasiet - men inte i riktiga livet.

Handlingar, huuur djävla djuriskt skönt det var.......har konsekvenser.
Citera
2016-08-16, 09:57
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4PennPlaza
Ha ha....

You for real ?!

Försök att få in det i Edra trånga skallar att så fort Ni sticker kuken i en för tillfället öppen fitta, så är det ett delat ansvar; Antingen så står Du för skyddet eller så gör hon.

I alla övriga fall är det en medveten handling att avla barn. Ska det vara så djävla svårt?

Ansvarsfrihet och "det var inte mitt fel" existerar kanske i högstadiet och gymnasiet - men inte i riktiga livet.

Handlingar, huuur djävla djuriskt skönt det var.......har konsekvenser.
Delat my ass! Alla rättigheter har kvinnan! Alla skyldigheter kan skickas på mannen, oavsett vad han tycker. Vill kvinnan abortera fostret kommer mannen skämmas ut i allmänheten om han blir det minsta sur ens.
Citera
2016-08-18, 04:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
Delat my ass! Alla rättigheter har kvinnan! Alla skyldigheter kan skickas på mannen, oavsett vad han tycker. Vill kvinnan abortera fostret kommer mannen skämmas ut i allmänheten om han blir det minsta sur ens.

Förklara det är Du snäll.

Är man inte två om ett helvetes djävla skönt råknull..?..
Citera
2016-08-18, 11:00
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4PennPlaza
Förklara det är Du snäll.

Är man inte två om ett helvetes djävla skönt råknull..?..
Minst, men detta handlade inte om knullat utan om vad hon gjorde sen.
Citera
2016-08-18, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RickardXXIII
Jag tror på TS att barnet kom till utan hans samtycke. Har egen erfarenhet av falska kvinnor. Vad gäller sannolikheten får jag hänvisa till Tage Danielssons monolog om kärnkraftsolyckan i Tjernobyl. Den var så osannolik att den inte kunde hända förrän den verkligen hade hänt.

Du menar olyckan i Harrisburg.

Tage Danielsson dog 1985, och Tjernobyl inträffade 1986.
Citera
2016-08-18, 23:50
Medlem
RickardXXIIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nattyxne
Du menar olyckan i Harrisburg.

Tage Danielsson dog 1985, och Tjernobyl inträffade 1986.

Låtsas att det regnar...
Citera
2016-08-18, 23:57
Bannlyst
Hur kan man bli pappa mot sin vilja? Det är väl ändå ni losers som väljer att doppa tjejen utan skydd eller hur? Redan i mellanstadiet lär man sig själva processen om vad som händer vid sex, men ni kanske hoppade av alldeles för tidigt? Det är inte ett dugg synd om er med andra ord.
Citera
2016-08-19, 02:58
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rettningiledet
Hur kan man bli pappa mot sin vilja? Det är väl ändå ni losers som väljer att doppa tjejen utan skydd eller hur? Redan i mellanstadiet lär man sig själva processen om vad som händer vid sex, men ni kanske hoppade av alldeles för tidigt? Det är inte ett dugg synd om er med andra ord.
Läs tråden.
Svårt att diskutera med en som pratar i nattmössan annars.
DU är en loser om du inte klarar av att läsa vad du svarar på.
Han var skyddad. Hon hällde i sig kådisen efteråt.
Citera
2016-08-19, 04:43
Medlem
Citat:
Minst, men detta handlade inte om knullat utan om vad hon gjorde sen.

Utan "vad hon gjorde sen" .. ?..

"Vad hon gjorde SEN ?!?!?"

M a o vad hon gjorde EFTER att Du sprutat upp din varma säd långt upp i hennes blöta vagina?

Skärpning duude. Vet inte vad Du kan om biologi...men ...skadan är redan skedd här.

Betala.

För jag gör det djävlar i faan inte mig.
Citera
2016-08-19, 06:07
Medlem
Citat:
Läs tråden.
Svårt att diskutera med en som pratar i nattmössan annars.
DU är en loser om du inte klarar av att läsa vad du svarar på.
Han var skyddad. Hon hällde i sig kådisen efteråt.

Pansarvecket var där och beskådade alltihop.

Han har även video-bevis.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in