Citat:
När saker och ting inte längre håller ihop och allt blir förvirrat, då kan man framstå som ett troll.Utan "vad hon gjorde sen" .. ?..
"Vad hon gjorde SEN ?!?!?"
M a o vad hon gjorde EFTER att Du sprutat upp din varma säd långt upp i hennes blöta vagina?
Skärpning duude. Vet inte vad Du kan om biologi...men ...skadan är redan skedd här.
Betala.
För jag gör det djävlar i faan inte mig.
"Vad hon gjorde SEN ?!?!?"
M a o vad hon gjorde EFTER att Du sprutat upp din varma säd långt upp i hennes blöta vagina?
Skärpning duude. Vet inte vad Du kan om biologi...men ...skadan är redan skedd här.
Betala.
För jag gör det djävlar i faan inte mig.
Vad gjorde hon sen är rätt viktigt här. Och om du slutar gapa och skrika åt din förbannade skärm åt skriven text och lär dig hålla käften och läsa i stället, så ska jag förklara.
1. Jag har tagit ansvaret för all säd jag spillt eller satt i arbete. Det handlar inte om mig, ditt rikspucko.
2. "Han" som det gäller använde sig av kondom och sprutade inte långt upp hyskan på kärringen.
3. Efter att han slängt kondomen har hon tagit den och tömt den i sin egen hyska utan lov.
Så går i alla fall storyn.
Var och en som vill göra denna story icke trovärdig utan andra argument än ad hominem behöver justera sin rättspatos. Har man fördomar och vägrar lyssna är man en mer korkad människa. Man måste inte tro på allt, men man måste ju åtminstone kunna redogöra för sina tvivel och motivera dem.
4PennPlaza t.ex har ingen aning om vart han är av följande anledning.
I det här landet betalar staten allt. För besväret vill staten ha alla dina pengar helst, men nöjer sig med så mycket som möjligt via skatten och momsen.
Staten skiter i vad du tycker skatten ska gå till.