2016-08-19, 11:37
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4PennPlaza
Utan "vad hon gjorde sen" .. ?..

"Vad hon gjorde SEN ?!?!?"

M a o vad hon gjorde EFTER att Du sprutat upp din varma säd långt upp i hennes blöta vagina?

Skärpning duude. Vet inte vad Du kan om biologi...men ...skadan är redan skedd här.

Betala.

För jag gör det djävlar i faan inte mig.
När saker och ting inte längre håller ihop och allt blir förvirrat, då kan man framstå som ett troll.
Vad gjorde hon sen är rätt viktigt här. Och om du slutar gapa och skrika åt din förbannade skärm åt skriven text och lär dig hålla käften och läsa i stället, så ska jag förklara.

1. Jag har tagit ansvaret för all säd jag spillt eller satt i arbete. Det handlar inte om mig, ditt rikspucko.
2. "Han" som det gäller använde sig av kondom och sprutade inte långt upp hyskan på kärringen.
3. Efter att han slängt kondomen har hon tagit den och tömt den i sin egen hyska utan lov.

Så går i alla fall storyn.
Var och en som vill göra denna story icke trovärdig utan andra argument än ad hominem behöver justera sin rättspatos. Har man fördomar och vägrar lyssna är man en mer korkad människa. Man måste inte tro på allt, men man måste ju åtminstone kunna redogöra för sina tvivel och motivera dem.
4PennPlaza t.ex har ingen aning om vart han är av följande anledning.
I det här landet betalar staten allt. För besväret vill staten ha alla dina pengar helst, men nöjer sig med så mycket som möjligt via skatten och momsen.
Staten skiter i vad du tycker skatten ska gå till.
Citera
2017-02-07, 17:12
Medlem
Oh-be-wans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghostery
Tyvärr inte. Finns inga rättigheter för män i detta korrupta skitland.
Bästa hämnden är att sticka från Sverige och betala 0. Jag håller på att planerar sticka från Sverige själv, Sverige har blivit för korrupt i mina ögon.
Citera
2017-02-07, 17:34
Medlem
Oh-be-wans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Pansarvecket var där och beskådade alltihop.

Han har även video-bevis.
Statistenidittliv har motstridiga filmbevis som han fångade med sin långdistanskamera. Han såg att det var en spricka i kondomen och att den läckte sperma som ett såll.
Citera
2017-02-07, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oh-be-wan
Statistenidittliv har motstridiga filmbevis som han fångade med sin långdistanskamera. Han såg att det var en spricka i kondomen och att den läckte sperma som ett såll.

Nej det har jag inte och eftersom personen bakom Pansarveckets avatar är en man så väger naturligtvis hans ord tyngre än faktiska bevis.
Citera
2017-02-07, 17:56
Medlem
Oh-be-wans avatar
Citat:
Nej det har jag inte och eftersom personen bakom Pansarveckets avatar är en man så väger naturligtvis hans ord tyngre än faktiska bevis.
Statistenidittliv har du spolat över din videobevisning med annan porr? Ditt snuskslusk.
Citera
2017-02-07, 18:00
Medlem
Citat:
Statistenidittliv har du spolat över din videobevisning med annan porr? Ditt snuskslusk.

Nej, jag har och har aldrig haft några bevis som motbevisar Pansarveckets påståenden.
Citera
2017-02-07, 18:02
Medlem
Oh-be-wans avatar
Citat:
Nej, jag har och har aldrig haft några bevis som motbevisar Pansarveckets påståenden.
Om du inte har motbevis så hur vet du då att historien inte stämmer? Jag menar du utgår ju från att det som sägs är en lögn, är det inte en skev slutsats?
Citera
2017-02-07, 18:06
Medlem
Citat:
Om du inte har motbevis så hur vet du då att historien inte stämmer? Jag menar du utgår ju från att det som sägs är en lögn, är det inte en skev slutsats?

Nej, inte så länge som det inte finns några bevis. Jag ser det inte som en lögn men inte heller som sanning.
Citera
2017-02-07, 18:07
Medlem
Oh-be-wans avatar
Citat:
Nej, inte så länge som det inte finns några bevis. Jag ser det inte som en lögn men inte heller som sanning.
Hur ska du då överhuvudtaget debattera i ett ämne om du ser Trådstartarnas inlägg som osanningar?
Citera
2017-02-07, 18:20
Medlem
Citat:
Hur ska du då överhuvudtaget debattera i ett ämne om du ser Trådstartarnas inlägg som osanningar?

TS får väl helt enkelt ta sitt fall till Sharia-domstolen när den införs och få rättvisa där.

Allt han då behöver är tre andra män som kan intyga att det han säger har hänt.
Citera
2017-02-07, 18:23
Medlem
Oh-be-wans avatar
Citat:
TS får väl helt enkelt ta sitt fall till Sharia-domstolen när den införs och få rättvisa där.

Allt han då behöver är tre andra män som kan intyga att det han säger har hänt.
Tills dess behöver han inte betala för något han inte beställt.

Och shariadomstol i Sverige kommer nog tidigare än du tror.
Citera
2017-02-08, 10:22
Medlem
Pansarveckets avatar
Skaffa ett rum och nej, jag vill inte vara med på en trekant.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in