Citat:
Ursprungligen postat av
Merwinna
Håller med dig om att kvinnan skitit i barnets rättigheter - och detta gäller överhuvudtaget alla människor, både män och kvinnor, i par och ensamma, hetero och homo, som medvetet skaffar barn på ett sådant sätt att det inte kommer att få växa upp med båda sina biologiska föräldrar.
MEN inget blir bättre av att TS OCKSÅ skiter i barnets rättigheter... Snarare skulle jag, om jag var TS, vara speciellt orolig för att lämna mitt barn ensamt med en kvinna som kan bete sig så här stört och egoistiskt. Jag skulle vilja ha insyn i den lilla familjen, faktiskt.
Jag bryr mig inte ett ögonblick för hur det går i WT-familjen. Jag tycker så klart synd om barnet, men det är så barn växer upp i Sverige idag och det är så feministerna och regnbågsfolket vill att det ska gå för det vi förr kallade kärnfamiljen.
Jag som är kärnfamiljist varnade för utvecklingen redan för årtionden sen, men utan nämnvärd gehör.
Detta är vad samhället går emot och det är så kvinnor som inte vill fastna i kvinnofällor fastnar i ännu värre kvinnofällor, med en enda stor skillnad. De är inte beroende av pappans lön för sin försörjning. Staten är mycket starkare och säkrare försörjare och den kommer aldrig vilja ha sex i utbyte eller en macka till soffan på kvällen.
Så man KAN både ha kakan och äta upp den, om man är kvinna i Sverige.
Som man tvingas man äta det sura äpplet helt oavsett hur man bär sig åt. När han [TS] gick därifrån var hon inte havande med hans barn. Det blev hon först efter att han lämnat scenen och hon hittade hans kondom.
Han har inte lämnat något medgivande till graviditeten och ska således inte behöva ta något som helst ansvar för hennes egoistiska och självupptagna handlingar.
Hon kan brinna och det stackars barnet offrar vi som alla andra barn. Hoppas det var en pojke förresten. Så kan hon när han fyller fem börja tala om för barnet vilken äcklig våldtäktsman han är och läsa lite om vad Zara Larsson tycker om honom. Det är viktigt att mamman lär honom i tidig ålder att veta hut och bete sig mot kvinnor.
Eller?