Citat:
Ursprungligen postat av
fluffypuffy
Du skriver och tänker som en 13-åring.
Pengar man får från myndigheter? Går du på soc eller är skjukskriven dessutom? Asså nu får du ge dig, du menar på fullaste allvar att du är snål med dina snyltpengar som du inte ens tjänat ihop själv?
Nä, INGEN tänker på dig. Inte på mig heller. Eller alla andra vuxna i landet. Det är nåt alla lär sig med åren.
Vi föds själva och dör själva. Deal with it, och allt annat.
Lagarna är för Barnets bästa. Det tas tyvärr ingen hänsyn till snorvalpar som tycker synd om sig själva, vilket är en jävla tur.
Skaffa dig ett jobb och betala ditt underhåll.
Och än bättre, skaffa en relation med ditt barn.
Du har fått rådet av nästan alla i hela tråden, men lyssnar såklart bara på de fåtal miserabla människor som precis som du sitter ensamma i sina runkfåtöljer bakom flashback.
Lycka till grabben! Jag menar det.
Du är precis lika sjuk i huvudet som majoriteten av de andra idioterna, som inte kan tänka logiskt i denna tråden.
Du resonerar som en 13-åring. Jag skrev aldrig att jag fick pengar från myndigheterna. Det var ett svar på det där med att få existensminum från soc. Lär dig läsa och använda hjärnan för fan.
Jag har två jobb, men inte ens det räcker till för att jag ska kunna ha precis så det räcker till räkningarna. Det är timanställningar, och det är allt jag kan få.
Råd från idioter som resonerar som rabiata feminister och stefan löfven, lyssnar jag inte på, då dessa är för dumma för att kunna tänka logiskt och bör därför inte ge råd.
jag är varken snål eller har snyltpengar, men fortsätt du tro det, idiot.
Barnets bästa?? Skitsnack. Det är inte för barnets bästa. Hade det varit för barnets bästa så hade psyksjuka kvinnor inte ens kunnat sätta oskyldiga män och barn i denna situationen, men eftersom inget straff delas ut så¨uppmuntras ju white trash och annat löst pack att begå denna typen av brott och förstöra livet för både barn och pappa. Men det har väl en kommunist som du svårt att förstå.
Dessutom vill jag inte ha en relation med ungen, är det så svårt att fatta? Sluta tjata och försök tvinga mig till något jag inte vill.
Jag anser inte att det är "min" unge eftersom jag har inte varit med om någonting som rör ungen mer än att jag tvingas betala för den.