2019-03-24, 19:10
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eurypterida
Nej man får inte diskutera moderatorsåtgärder, kan ha med det att göra...

Det får du visst göra och detta hur mycket som helst. Det finns en hel forumavdelning för just detta ändamål. Var kan nu denna avdelning ligga, tro...?

Att man inte får göra det ute i trådarna säger sig självt då det bryter mot hela forumets intention.
Citera
2019-03-24, 19:35
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IR5
Det är väl självklart att jag inte lider av personlighetsstörning så jag helt ”kopplar bort” mina personliga åsikter. Men till skillnad från dig ser jag det inte på det viset. Jag säger att jag försöker vara rättvis i min bedömning. Jag speglar mig själv då och då och noterar mina fel.
Dom allra flesta skulle nog snarare påstå att det är en fördel att kunna skilja på sin yrkesroll och sitt privatliv snarare än en personlighetsstörning.

Citat:
Ursprungligen postat av -9821-
Ja jag kan svara för mig själv. Jag är legitimerad yrkesutövare som bevisar min kunskap, kompetens och lämplighet och detta kan utredas av mina kunder.

Vilka är ni och hur kan era medlemmar utreda er?
Det är jag också. I min yrkesroll alltså.
När jag kallar modererandet för vårt "yrke" så är det en approximering, inte en analog.

Att fråga vilka vi är ligger farligt nära 1.06.
Citera
2019-03-24, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
En runda till alltså. "Ja, det har bevisats..."

Varför har ingen sett det då? En penselmålning har aldrig varit ett bevis. Jag har definitivt inte sett något (och jag tror att det är rätt uppenbart att jag läser, svarar och härjar frekvent i den här forumavdelningen, säg emot det den som kan).

Nej, det är upp till dig att leda din synpunkt i bevis. Om jag är en partiskt användare är det bara en studsboll tillbaka till dig. Du ska presentera bevis mot dessa oavsett vilket. Så? Var är dessa bevis?

Om bevisen raderas utan att passera papperskorgen blir det ju lite problematiskt att följa dina "råd".

Den här tråden finns för att individer upplevt partisk moderering. Att ingen "sett något" som tyder på det är enbart din åsikt.
Citera
2019-03-24, 22:37
Bannlyst
Är alla mods samt admins judar? Nej självklart inte.

Driver flashback en judisk agenda? Ja och de som svarar annorlunda ljuger.
Citera
2019-03-25, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Dom allra flesta skulle nog snarare påstå att det är en fördel att kunna skilja på sin yrkesroll och sitt privatliv snarare än en personlighetsstörning.

Att skilja på sin yrkesroll och sitt privatliv är konstiga jämförelser. Det ena är roll det andra liv. Men nej så enkelt är det inte även om många andra önskar sig det. Du kan gärna jämföra yrkeslivet med privatlivet.

Så, när vill ni erkänna? Vill ni inte det?
Citera
2019-03-25, 16:09
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Att skilja på sin yrkesroll och sitt privatliv är konstiga jämförelser. Det ena är roll det andra liv. Men nej så enkelt är det inte även om många andra önskar sig det. Du kan gärna jämföra yrkeslivet med privatlivet.

Så, när vill ni erkänna? Vill ni inte det?

Erkänna vad?
Citera
2019-03-25, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Erkänna vad?
Att moderator och användaren X är samma personer.
Citera
2019-03-25, 19:18
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Citat:
Moderatorn Carl Hamilton och användaren Carl Hamilton är samma person. Utöver det gör varje medlem sina egna val huruvida den vill koppla ihop sin privatperson med sitt nick på Flashback
Citera
2019-03-25, 20:39
Medlem
najass avatar
Ett gäng OT-inlägg raderade.

/mod
Citera
2019-03-26, 09:31
Medlem
Bahrams avatar
Judarna finns inom alla stora medier. Så fort det finns publik måste judarna vara där för att kolla om inte världsbilden med Hitler o sånt inte förändras. För om människor fattar att judejakten var BS o att många andra oxå jagades så e rövhålet Israel den riktiga oäktingen. FB följer samma agenda. Det e inte mycket man kan göra. Judiska moderatorer kan få modda men jag tycker det ska vara hinduer o satanister o mussar som oxå ska modda.
Citera
2019-03-26, 09:57
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:

En moderator är både användare och moderator under samma nick. De kan, precis som alla andra användare, posta som helt vanliga användare. De är ju bara moderatorer i ett eller ett fåtal forumdelar. I alla övriga forumdelar kan de inte vara annat än användare. De har också all rätt att skriva som vanliga användare i de forumdelar de modererar.

Om en moderator är användare X bryter mot 1.06 att ta upp. Det är en av de absolut viktigaste regeln på forumet, så ett gott råd är att du inte ger dig in där. Det finns inget att erkänna.
Citera
2019-03-26, 09:58
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bahram
Judarna finns inom alla stora medier. Så fort det finns publik måste judarna vara där för att kolla om inte världsbilden med Hitler o sånt inte förändras. För om människor fattar att judejakten var BS o att många andra oxå jagades så e rövhålet Israel den riktiga oäktingen. FB följer samma agenda. Det e inte mycket man kan göra. Judiska moderatorer kan få modda men jag tycker det ska vara hinduer o satanister o mussar som oxå ska modda.

Ja, men nu finns det ju absolut ingenting som säger i vilken mån de du nämner finns representerade.

Funderar du över vänsterfotade också? Det är lika dumt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in