Resultat:
0%
röster
2006-12-29, 17:16
Medlem
Försöksdjurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vaken
Ok, det var väl som jag förväntade. Du kan inte referera till det jag söker eftersom jag söker efter något som inte finns.

Eller att det ligger 500 sidor bort...
2006-12-29, 17:17
Medlem
Pads avatar
Citat:
Ok, det var väl som jag förväntade. Du kan inte referera till det jag söker eftersom jag söker efter något som inte finns.

Jo det kan jag, jag ser bara ingen mening i att ständigt och jämt mata er med argument som ändå lägligt glöms bort till nästa gång ni vill återanvända en fråga.
2006-12-29, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Försöksdjur
Eller att det ligger 500 sidor bort...
Jaha, och det vet du?
2006-12-29, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pad
Jo det kan jag, jag ser bara ingen mening i att ständigt och jämt mata er med argument som ändå lägligt glöms bort till nästa gång ni vill återanvända en fråga.
Jag har undersökt saken närmare, och jag ser massvis med hål i konspirationsteoretikers bevis tack vare detta forum(WTC7 t.e.x). Jag har dock ej sätt något vettigt bevis för att Osama Bin Ladin hade toppkommandot under 9/11 attackerna.
2006-12-29, 17:22
Medlem
Pads avatar
Citat:
Jag har undersökt saken närmare, och jag ser massvis med hål i konspirationsteoretikers bevis tack vare detta forum(WTC7 t.e.x). Jag har dock ej sätt något vettigt bevis för att Osama Bin Ladin hade toppkommandot under 9/11 attackerna.

Tja, då är du antingen blind eller selektiv i vad du läser. Men du får givetvis tro precis vad du vill.
2006-12-29, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pad
Tja, då är du antingen blind eller selektiv i vad du läser. Men du får givetvis tro precis vad du vill.
Ok, jag tolkar det som att du inte är kapabel att dra fram med något
Tack och hej för denna gång.
2006-12-29, 17:32
Medlem
Pads avatar
Citat:
Ok, jag tolkar det som att du inte är kapabel att dra fram med något
Tack och hej för denna gång.

Jag är inte förvånad. Du gör liksom din vanliga grej, poppar upp, riktar in dig på en grej och ställer samma frågor som redan ställts tusen gånger förr, och lackar ur när du inte får alla svar presenterade precis framför näsan...

Med Powerboy försökte jag ju till och med få honom att lova att svara på frågor själv för att leta upp uppgifter åt honom. Nu vet vi ju hur det gick, jag letade upp uppgifterna, men trots att han lovade så struntade han i mina frågor. Jag är därför mindre och mindre benägen att hålla på att backtracka i trådar för att leta fram gamla saker bara för att ni har minne som en guldfisk. Så är det, tolka det hur du vill.
2006-12-29, 17:50
Medlem
sten.bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Försöksdjur
Finns det bevis för att någon annan än Bin Ladin skulle haft toppkommandot vid 9/11?

Jag rekommenderar. Gå in 10 min. http://video.google.com/videoplay?docid=-8372366181300641663&q=conspiracy

Det framkommer tydligt vilka som ligger bakom.
2006-12-29, 17:50
Medlem
Försöksdjurs avatar
Citat:
Jaha, och det vet du?

Jag litar på att Pad, bevisen las fram för längesen och finns antaligen många sidor bort...
2006-12-29, 18:30
Medlem
Jag har några frågor som jag hoppas inte blir ignorerade igen, jag har ställt frågor tidigare som ingen av foliehattarna kunnat ge ett rakt svar på.

1. Om det nu är så att alla vi "vanliga" människor är så himla förda bakom ljuset och är så dumma i huvet, som ni så ivrigt vill hävda. Hur kommer det sig då att INGEN journalist, debattör, eller fritt tänkande människa i hela vida världen har börjat gräva i den här historien? Det skulle tveklöst vara årtusendets scoop.

2. Hade denna nyss nämda obskyra grupp männsikor med president Bush i spetsen varit så kyliga och kalkylerande att dom utan eftertanke och i berått mod kan ta 3030 liv utan att ens blinka. Hur kan det då komma sig att den arroganta lilla skiten bakom Loose change, Dylan Avery med anhang fortfarande trampar fritt på denna planet? Det borde rimligtvis inte vara några problem att få några ungdommar att "försvinna" om dom nu var på väg att avslöja "den stora hemligheten".

Är det nån fler än jag som skulle vilja ha en debatt om detta i verkligheten? Det är nästan löjelseväckande att försöka föra en nyanserad debatt här där alla gömmer sig bakom ett påhittat alias. Jag skulle i alla fall uppskatta en debatt med mankan, sten.b, och till och med powerboy skulle vara välkommen, det skulle vara så mycket lättare att få fram sin mening när man pratar med en person istället för att skriva ner alla sina tankar och åsikter här.

Tack för den här gången, lev väl, gott nytt år, god fortsättning och glöm inte "the truth is out there"
2006-12-29, 18:43
Avslutad
1. Folk har givetvis grävt, men eftersom ingen nyhetsjournalist med rent mjöl i påsen (eller 4 fungerande hjärnceller) glömmer bort sin KÄLLKRITIK under det att denne researchar sin nästa story faller hela jävla konceptet i glömska i folks anteckningsböcker. Men det är ju någon stjärna på SVTs Agenda som vurmar för Loose Change, och jag hoppas innerligt att de kickar det källkritikshandikappade praktarslet.
2006-12-29, 19:31
Medlem
Erik1974s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CAPCOM
Jag har några frågor som jag hoppas inte blir ignorerade igen, jag har ställt frågor tidigare som ingen av foliehattarna kunnat ge ett rakt svar på.

1. Om det nu är så att alla vi "vanliga" människor är så himla förda bakom ljuset och är så dumma i huvet, som ni så ivrigt vill hävda. Hur kommer det sig då att INGEN journalist, debattör, eller fritt tänkande människa i hela vida världen har börjat gräva i den här historien? Det skulle tveklöst vara årtusendets scoop.

Helt enkelt för att det inte finns några oegentligheter att rapportera om, följdaktligen inga scoop. USA har världens mest granskade media och det finns ingen som inte skulle gå över lik för att avslöja att USA/Bush/CIA ligger bakom 9/11. Det intressanta här är att foliehattarna vill få oss att tro att världens media har en tyst överenskommelse med bushadministrationen om att inte rota i fallet, vilket såklart är nonsens. Historiskt sätt har media oftast vänt folkets uppfattningar om krig då det blir synligt, t.ex. sargade amerikanska kroppar från vietnamkriget, likkistor på flygplatser etc. Den media som foliehattarna anser stödjer bushadministrationen är samma media som gav makten till demokraterna i både senaten och representanthuset, och därmed minskade Bushs maktinflytande. Detta är obestridlig fakta!

Citat:
Tack för den här gången, lev väl, gott nytt år, god fortsättning och glöm inte "the truth is out there"
God fortsättning.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in