Jag har några frågor som jag hoppas inte blir ignorerade igen, jag har ställt frågor tidigare som ingen av foliehattarna kunnat ge ett rakt svar på.
1. Om det nu är så att alla vi "vanliga" människor är så himla förda bakom ljuset och är så dumma i huvet, som ni så ivrigt vill hävda. Hur kommer det sig då att
INGEN journalist, debattör, eller fritt tänkande människa i hela vida världen har börjat gräva i den här historien? Det skulle tveklöst vara årtusendets scoop.
2. Hade denna nyss nämda obskyra grupp männsikor med president Bush i spetsen varit så kyliga och kalkylerande att dom utan eftertanke och i berått mod kan ta 3030 liv utan att ens blinka. Hur kan det då komma sig att den arroganta lilla skiten bakom Loose change, Dylan Avery med anhang fortfarande trampar fritt på denna planet? Det borde rimligtvis inte vara några problem att få några ungdommar att "försvinna" om dom nu var på väg att avslöja "den stora hemligheten".
Är det nån fler än jag som skulle vilja ha en debatt om detta i verkligheten? Det är nästan löjelseväckande att försöka föra en nyanserad debatt här där alla gömmer sig bakom ett påhittat alias. Jag skulle i alla fall uppskatta en debatt med mankan, sten.b, och till och med powerboy skulle vara välkommen, det skulle vara så mycket lättare att få fram sin mening när man pratar med en person istället för att skriva ner alla sina tankar och åsikter här.
Tack för den här gången, lev väl, gott nytt år, god fortsättning och glöm inte "the truth is out there"