Resultat:
0%
röster
2006-12-29, 16:41
Medlem
Pads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vaken
Om det tar 4 minuter för att skriva ett litet personangrepp så kanske det är du som inte riktigt hänger med.

haha, detta är stor humor.

Du får ta det precis som du vill, men det är ju helt uppenbart att du inte begrep ett fullständigt logiskt inlägg och sen blev sur för att jag stämplade det på näsan på dig. Det faktum att du fortsätter tjata om vem som får göra inlägg om vilka frågor i tråden gör det ju bara roligare.

Jag kan lova dig att om jag hade försökt mig på ett personangrepp och inte bara ett krasst konstaterande så hade det svidit betydligt hårdare. Däremot tror jag nog att jag hade fixat det på betydligt kortare tid än fyra minuter (vad nu tiden har för betydelse?).
2006-12-29, 16:52
Medlem
Herr Lindholms avatar
Citat:
Jag har dock inte sett ett enda godtycklikt bevis än. Ge mig ett omkullrunkande bevis så ska jag ta en titt på det.
LOL! Lollerskates! Roflcopter! Lmanoade! Lollercaust! Lolstika! Lolcow!
2006-12-29, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pad
Jag hänvisar dig med varm hand till sökfunktionen. Det finns liksom en gräns för hur många gånger vi vill svara på samma frågor. Jag har någon slags minne av att du kastat fram precis samma fråga förr, stämmer det?
Nej, Pad, du har aldrig lyft fram några klara omkullrunkande bevis på att OBM hade toppkommandot vid 9/11 attackerna. Det kanske är jobbigt att prata om det, men jag föreslår att du lyfter fram det du tycker är det absolut starkaste 'beviset'. Sen kan vi diskutera igenom det och se om det är vattentätt.
2006-12-29, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Lindholm
LOL! Lollerskates! Roflcopter! Lmanoade! Lollercaust! Lolstika! Lolcow!
Ja, jag hade väl inte förväntat mig nått bättre, suck..
2006-12-29, 17:05
Medlem
Försöksdjurs avatar
Vad är det du försöker vaken? Att få oss att visa att vi inte kan bevisa kopplingar till Bin Ladin, medan du kan bevis...ja vadå?
2006-12-29, 17:05
Medlem
Citat:
Du får ta det precis som du vill, men det är ju helt uppenbart att du inte begrep ett fullständigt logiskt inlägg och sen blev sur för att jag stämplade det på näsan på dig.
Nu förväntar jag mig inte spådomar, utan vad se_där.. själv säger. Men din förklaring är ändå aldelles för abstrakt för den jag verkligen söker.
2006-12-29, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Försöksdjur
Vad är det du försöker vaken? Att få oss att visa att vi inte kan bevisa kopplingar till Bin Ladin, medan du kan bevis...ja vadå?
Så länge jag inte hävdar någonting så behöver jag inte bevisa någonting.
2006-12-29, 17:07
Medlem
Herr Lindholms avatar
Citat:
Ja, jag hade väl inte förväntat mig nått bättre, suck..
Hade du varit min elev och skrivit:
"Jag har dock inte sett ett enda godtycklikt bevis än. Ge mig ett omkullrunkande bevis så ska jag ta en titt på det."
så hade jag underkänt dig för att jag inte förstår vad du menar.
2006-12-29, 17:10
Medlem
Pads avatar
Citat:
Nej, Pad, du har aldrig lyft fram några klara omkullrunkande bevis på att OBM hade toppkommandot vid 9/11 attackerna. Det kanske är jobbigt att prata om det, men jag föreslår att du lyfter fram det du tycker är det absolut starkaste 'beviset'. Sen kan vi diskutera igenom det och se om det är vattentätt.

Det har postats bevis i tråden, men det var troligtvis inte jag som gjorde det (vilket jag heller inte hävdat).

Varför skulle jag tycka att det är jobbigt att prata om det här? Vi har ju försökt få er att diskutera bevis hur länge som helst. Jag tycker däremot att det är jobbigt med gamla frågor som recyclas trots att de redan blivit besvarade, och då tänker inte jag vara den som tar på mit leta-upp-kostymen.
2006-12-29, 17:14
Medlem
Försöksdjurs avatar
Finns det bevis för att någon annan än Bin Ladin skulle haft toppkommandot vid 9/11?
2006-12-29, 17:15
Medlem
Citat:
Det har postats bevis i tråden, men det var troligtvis inte jag som gjorde det (vilket jag heller inte hävdat).

Varför skulle jag tycka att det är jobbigt att prata om det här? Vi har ju försökt få er att diskutera bevis hur länge som helst. Jag tycker däremot att det är jobbigt med gamla frågor som recyclas trots att de redan blivit besvarade, och då tänker inte jag vara den som tar på mit leta-upp-kostymen.
Ok, det var väl som jag förväntade. Du kan inte referera till det jag söker eftersom jag söker efter något som inte finns.
2006-12-29, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Försöksdjur
Finns det bevis för att någon annan än Bin Ladin skulle haft toppkommandot vid 9/11?
Om det varken finns bevis för att varken Bin Ladin eller någon hade toppkommandot, ja vad ska man då tro?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in