Citat:
Ursprungligen postat av CAPCOM
Jag har några frågor som jag hoppas inte blir ignorerade igen, jag har ställt frågor tidigare som ingen av foliehattarna kunnat ge ett rakt svar på.
1. Om det nu är så att alla vi "vanliga" människor är så himla förda bakom ljuset och är så dumma i huvet, som ni så ivrigt vill hävda. Hur kommer det sig då att INGEN journalist, debattör, eller fritt tänkande människa i hela vida världen har börjat gräva i den här historien? Det skulle tveklöst vara årtusendets scoop.
---------------------------
Ja, men.....räcker det inte med att de SÄLLSYNT begåvade Mankan, sten b. och Powerboy-Rambo genomskådat denna komplott?!?
Och den fega amerikanska journalistkåren....ja, tänk på Davids Ickes ödlor: Det är inte bara det brittiska kungahuset, delar av president Bush:s stab o.s.v. som bytts ut mot dessa ödlor, detta öde har också drabbat större delen av den amerikanska journalistkåren! Det är därför skilsmässofrekvensen där ökat lavinartat efter den 9.11. enligt en undersökning
http://www.valid.divorcesafter9.11.net jag läst, deras fruar resp. män känner inte riktigt igen sin partner. Så försök alltså tänka som den SÄLLSYNT begåvade trion ovan och alla delarna faller MINNSANN på plats!