Citat:
Ursprungligen postat av Smockad
Varför ska jag skriva "jag är inte säker" när jag ÄR säker?? Det är ETT FAKTUM att INGEN här åkte till Chicago den 19:e, trots att ni "visste" att inget skulle hända. Hade någon av er åkt dit är jag SÄKER på att ni hade berättat det här.
Angående attacken mot Sears Tower så tar jag det igen
19 April är den 110:de dagen på året, Sears Tower har 110 våningar, precis som World Trade Center hade.
Sears Tower har 9 byggnader i 1 = 19 (April)
World Trade Center hade 2 byggnader som liknade talet 11 tillsammans = 11 (September)
Från Madrid-massakern till 19 April är det 911 TIMMAR...
Från 11 September 2001 till Madrid-massakern var det 911 DYGN...
19 April 1993 var WACO-massakern
19 April 1995 var Oklahoma City-massakern
11 respektive 9 år sedan = 9/11...
Skulle allt det vara tillfälligheter?? Nej du, dra den om Rödluvan också!!!
Och det där skulle hålla i en domstol menar du? Då borde vår bowlingteori hålla också, håller du inte med om det?
Citat:
Ni snackar om bevis som skulle hålla i en domstol. Här har ni ett ÅTAL mot Bush:
http://www.petitiononline.com/bush911/petition.html
Skulle ÅTAL väckas om Bush var helt oskyldig tror ni???
I rest my case.
*Ironi på* Ja, för det har ju ALDRIG hänt att någon oskyldig åtalats? *Ironi av*
Nej men tjena, vad var det där för ett argument? Nog för att jag kan tycka att Bush gjort sig skyldig till en del som åtminstonde BORDE vara olagligt, men det innebär ju inte att han för den skull var skyldig till 9/11, eller hur?
Alltså, jag konstaterar att jag (inte helt oväntat) inte fick några handgripliga bevis, utan fler räkneövningar och websidor... inget som inte skulle skrattas åt i en domstol.
Jag upprepar, kan du förse oss med bevis som skulle hålla i en domstol, eller skall det bli lösryckta tankekedjor av siffror hela tiden? Vad tror du att en domstol skulle säga om din tankekedja:
1. Du skriver på Flashback
2. En dansk uppmanar admins att plocka bort dig
3. Arkitekten till Operahuset i Sydney var dansk
4. Med lite god vilja kan man se ett W i linjen mellan tak och himmel där
5. George W Bush heter Walker i andranamn.
Alltså är det bevisat att konspiratörerna nått Flashback?