Resultat:
0%
röster
2004-09-17, 18:45
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr Tinnitus
Blizzard...

[.vs.]

Dr Tinnitus
Och du fortsätter att göra något du är evinnerligt trött på. Och hålla god ton det kan du då rakt inte! Hela tiden ska du trycka ner mig eftersom jag inte tror på samma saker som du! Istället för att kommentera mina 2 sista inlägg t.ex.

När ska du fatta att DU, säger DU, inte är rätt man att övertala mig om nånting som inte ALLS är bevisat. Det är PÅSTÅTT från myndigheterna att det var en 757, men några bevis i likhet med WTC, dvs filmer, fast dom existerar, har inte visats. Plus avsaknaden av svarta lådan.

Dessutom saknar du helt enkelt kompetens att övertala mig. Åtminstone är ditt språk inte av rätt modell för en sån utmaning.

Den där filmen anser jag är lika mycket dravel som du anser mina länkar är! Åtminstone när det gäller likheter med Pentagon. Dessutom kommer det osedvanligt mkt dravel från dig just nu. Du får ha din åsikt ifred hur mkt du vill så har jag min. Men ge fan i att påtala hur korkad jag är för det har inte du en aning om, trots din "doktors-titel".
Citat:
Ursprungligen postat av Dr Tinnitus
Därmed är det bara att konstatera att det du skriver och står för är totalt ointressant, och härmed bortkastat att svara på.
Här hoppas jag att du håller ditt ord och struntar i att debattera med mig för vi har nog inte så mkt att säga varandra.

Gå nu och gör nåt nyttigt och intressant så slipper du skriva här och slösa bort dit liv på det du kallar gallimattias för blinda.
2004-09-17, 18:51
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av George W Bush
Bra skrivet med Matematisk och fysikalisk logik.
Tyvärr kommer svaret från Blizzard komma i form om ett klagomål hur du skriver inte vad du skriver.
Revisionister har en tendens att vilja konsentrera sig på annat när det bränner till med FAKTA och vad det kan innebära för debatten.
Jag han försökte i alla fall övertyga mig utifrån samma princip som jag brukar använda. Kanske inte du lagt märke till, enär du kallar mig knarkare.......

På tal om det, din namne och tillika idol säger tydligen inte nej till en lina.....
http://www.thetruthseeker.co.uk/article.asp?ID=2226
Citat:
George W. Bush snorted cocaine at Camp David, a new book claims. His wife Laura also allegedly tried cannabis in her youth.
Winston Churchill?
John F. Kennedy?
Adolf Hitler?
2004-09-17, 19:13
Medlem
Croatons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlizzardKing
...men några bevis i likhet med WTC, dvs filmer, fast dom existerar, har inte visats.

Syftar du då på övervakningsfilmerna från bland annat motorvägen och bensinmacken?

Naturligtvis existerar dom... det faktumet är ju inte speciellt intressant. Vad som är intressant är väl om dom överhuvudtaget har fångat någonting av värde på film?

Det har ju påtalats tidigare att denna typen av kameror har en väldigt låg framerate och dålig skärpa på de avstånd vi talar om så är chansen att de fångat något (1) överhuvutaget, (2) som tillför något till utredning väldigt liten.

Att det är ett flygplan som kraschade in i Pentagon finns det ju inga tvivel på... inte heller typen av plan har ifrågasatts i form av trovärdiga bevis eller resonabla argument. Och om du nu inte håller med om detta så presentera dina bevis för motsatsen...

Det är absurt att använda bristen på bevis som ett bevis i sig...

Så min fråga till dig är väl då...

Vad tror du det finns på dessa beryktade filmer eftersom de tydligen är så intressanta?
2004-09-17, 19:55
Bannlyst
Citat:

På tal om det, din namne och tillika idol säger tydligen inte nej till en lina.....

Som sagt var att svara på FAKTA är inte en revisonist starka sida.

Sen klagar Du alla andra att inte lägga orden i munnen på dig, vad FAN håller Du på med själv då?

Du är en patetisk liten lort som inte kommer att få något uträttat i historieböckerna, har inget vettiga fakta att tillföra en debbat som BARA skall byggas på FAKTA.
2004-09-17, 20:12
Bannlyst
Citat:
Och du fortsätter att göra något du är evinnerligt trött på. Och hålla god ton det kan du då rakt inte! Hela tiden ska du trycka ner mig eftersom jag inte tror på samma saker som du! Istället för att kommentera mina 2 sista inlägg t.ex.

När ska du fatta att DU, säger DU, inte är rätt man att övertala mig om nånting som inte ALLS är bevisat. Det är PÅSTÅTT från myndigheterna att det var en 757, men några bevis i likhet med WTC, dvs filmer, fast dom existerar, har inte visats. Plus avsaknaden av svarta lådan.

Dessutom saknar du helt enkelt kompetens att övertala mig. Åtminstone är ditt språk inte av rätt modell för en sån utmaning.

Den där filmen anser jag är lika mycket dravel som du anser mina länkar är! Åtminstone när det gäller likheter med Pentagon. Dessutom kommer det osedvanligt mkt dravel från dig just nu. Du får ha din åsikt ifred hur mkt du vill så har jag min. Men ge fan i att påtala hur korkad jag är för det har inte du en aning om, trots din "doktors-titel".

Här hoppas jag att du håller ditt ord och struntar i att debattera med mig för vi har nog inte så mkt att säga varandra.

Gå nu och gör nåt nyttigt och intressant så slipper du skriva här och slösa bort dit liv på det du kallar gallimattias för blinda.

Så vad va det jag sa.......

Inte ett fakta bemötande, utan samma jäkla dravel om hur man skriver eller har för ton, jag anser att det är mer kränkande att inte svara på FAKTA än att kalla någon för tex. pundhuvud, fast i vissa fall skulle det helt klart vara sant också......
2004-09-17, 20:26
Medlem
smartypantss avatar
Citat:
Har han nånsin rätt? Nä. Dom svarta lådorna (det är två, och dom är oranga) HAR hittats i Pentagon. Tyvärr för brända för att man skulle få ut nåt ur dom. Och bevis finns det ju gott om. Mycket har ju presenterats här redan. Men existensen av några filmer, det har det inte bevisats.

Så går det för BlizzardKing när han väl påstår nåt: Varenda sak han påstår är om vanligt tvärfel. Han ignorerar bevis, och fantiserar ihop filmer som inte existerar.

Citat:
Dessutom saknar du helt enkelt kompetens att övertala mig.
Nej, till det behövs nog en psykolog. Eller ett helt team, snarare.
2004-09-17, 21:16
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Croaton
Vad tror du det finns på dessa beryktade filmer eftersom de tydligen är så intressanta?
Frågan är varför, visas dom inte upp i offentlighetens ljus? Visar dom månne inte en 757? Eller om dom visar en 757, varför kan dom då inte offenliggöras?
2004-09-17, 21:21
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Som sagt var att svara på FAKTA är inte en revisonist starka sida.

Sen klagar Du alla andra att inte lägga orden i munnen på dig, vad FAN håller Du på med själv då?

Du är en patetisk liten lort som inte kommer att få något uträttat i historieböckerna, har inget vettiga fakta att tillföra en debbat som BARA skall byggas på FAKTA.
Citat:
Så vad va det jag sa.......

Inte ett fakta bemötande, utan samma jäkla dravel om hur man skriver eller har för ton, jag anser att det är mer kränkande att inte svara på FAKTA än att kalla någon för tex. pundhuvud, fast i vissa fall skulle det helt klart vara sant också......
2004-09-17, 22:05
Bannlyst
Citat:

Och som vanligt får vi en drös FAKTA-BEMÖTANDEN från Blizzard.

Nej.

Så DU får tycka precis vad Du vill, men det största beviset på att JAG + andra tänkande varelser har fått sitt sagt är att INGA andra har kommit hit och bemött officiellt FAKTA.

Så att ca 10 000 DÅRAR runt om i världen anser sig sitta inne på sanningen tar jag som en seger i sig, om det vore sant så skulle skaran vara MYCKET större med tanke på den spridning av information som finns bland oss idag.
Du har ju inte lyckats få EN ENDA att hålla med Dig i denna disskussion om FAKTA kring 11 september, INTE EN ENDA, fy fan va bra Du är.... NOOOOOT

Du kommer INTE få några mer inlägg av mig, OM du inte presenterar FAKTA.

Inlägg som i ditt fall till 99,9% innehåller orddravel om hur alla är elaka mot dig kommer jag att skita i. Titta på vad ämnet handlar om, inte hur elaka alla är mot Dig utan om Pentagon och planet som for in i Pentagon.

Fakta som presenteras på hemsidor, jag tar vilka hemsidor som helst, bara det är FAKTA inte eget tyckande utan det skall presenteras FAKTA.

Vet att det är omöjligt för Dig just nu att komma upp med ett sådant upplägg, men när som helst det dyker upp en sida som presentrar dessa FAKTA så kommer Du bemötas med den respekt Du förtjänar.
2004-09-17, 22:13
Medlem
Croatons avatar
Citat:
Frågan är varför, visas dom inte upp i offentlighetens ljus? Visar dom månne inte en 757? Eller om dom visar en 757, varför kan dom då inte offenliggöras?

Eller visar dom helt enkelt INGENTING... och har därför inget som helst värde för varken utredarna, utredningen eller allmänheten...

Anser du verkligen att man skall redogöra för allmänheten om allt bevismaterial som INTE visar något av värde?

...frånvaro av bevis är på inget sätt ett bevis i sig. Det är inte ens en antydan om att något är fel...
2004-09-17, 23:15
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Croaton
Eller visar dom helt enkelt INGENTING... och har därför inget som helst värde för varken utredarna, utredningen eller allmänheten...

Anser du verkligen att man skall redogöra för allmänheten om allt bevismaterial som INTE visar något av värde?

...frånvaro av bevis är på inget sätt ett bevis i sig. Det är inte ens en antydan om att något är fel...
Finns förmodligen en oändlig massa människor som vill se dom. Och visar dom INGENTING så blir ju det hela än mer mystiskt, eller hur?
2004-09-17, 23:46
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Du kommer INTE få några mer inlägg av mig
Tack på förhand!
Citat:
Inlägg som i ditt fall till 99,9% innehåller orddravel om hur alla är elaka mot dig kommer jag att skita i.
Gjorde du redan från början!
Citat:
Vet att det är omöjligt för Dig just nu att komma upp med ett sådant upplägg, men när som helst det dyker upp en sida som presentrar dessa FAKTA så kommer Du bemötas med den respekt Du förtjänar.
Här får du en, i mitt tycke jävligt bra sammanställning över händelser runt 9/11 av John Kaminski:
http://www.thetruthseeker.co.uk/article.asp?ID=2207
Citat:
In addition to the millions of Americans who are protesting their nation's unjust and immoral torture of the shell-shocked country of Iraq, there are also a substantial number of people in the U.S. who see through the lies of Zionist controlled U.S. mainstream media and believe the story told to them by their government about the tragedy of September 11, 2001 is merely another self-serving, nightmare fairytale meant to rally political support by the ignorant and uncaring for the continuing American/British/Israeli assault on the Islamic world.

Indeed, this small but vociferous minority of 9/11 skeptics believes that was the primary purpose of that awful day - to vilify Muslims in the collective mind of the American public and enable the Western war machine to increase its level of aggression against the Persian Gulf states without any political opposition at home. Half the plan seems to have worked. Few Americans initially questioned the official version of 9/11 and rallied round the flag, but now, as clumsy excuses for the invasions of Afghanistan and Iraq have been exposed throughout the world as blatant lies, even some of the most closed-minded Americans are beginning to question their government's dishonest behavior, even in regard to 9/11.

The deaths of many American troops, the sex crimes by American soldiers at Abu Ghraib prison in Baghdad, and the scandals involving misappropriated funds by giant American corporations have emerged into mainstream discussion throughout America, causing not only shame but a reconsideration of the public lies used to start these wars in the first place.
[...]
And yet, with all this evidence (and much more), those trying to expose the 9/11 charade don't primarily focus on Israel. Instead they devolve into convoluted theories about the peak oil scare, questionable film analysis, and some even insist that no planes were used at all in the attacks.
[...]
Probably the most compelling evidence for a 9/11 coverup, however, has always been the duplicitous statements made by top American officials immediately after the attacks. Cheney, Rice, and military chief Richard Myers all said that same day that they had no idea attacks like this could ever happen, but then the FBI blew their cover by releasing the names of hijackers they said they had been tracking for six months.
[...]
What is encouraging is that more people around the world are realizing this every day. However, whether that will be enough to stop these soulless, money-hungry murderers from destroying the entire planet remains very much in doubt.
Mike Ruppert påstår ungefär samma saker som Kaminski, och bägge dessa är enligt min mening trovärdiga. Mer trovärdiga än hökarna i alla fall.

Angående .pdf-filen: Om du bemödat dig att titta på hur stor text det är skrivet med så hade du förstått att det inte motsvarar 54 sidor normal-stor text.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in