Citat:
Och du fortsätter att göra något du är evinnerligt trött på. Och hålla god ton det kan du då rakt inte! Hela tiden ska du trycka ner mig eftersom jag inte tror på samma saker som du! Istället för att kommentera mina 2 sista inlägg t.ex.
Ursprungligen postat av Dr Tinnitus
Blizzard...
[.vs.]
Dr Tinnitus
[.vs.]
Dr Tinnitus
När ska du fatta att DU, säger DU, inte är rätt man att övertala mig om nånting som inte ALLS är bevisat. Det är PÅSTÅTT från myndigheterna att det var en 757, men några bevis i likhet med WTC, dvs filmer, fast dom existerar, har inte visats. Plus avsaknaden av svarta lådan.
Dessutom saknar du helt enkelt kompetens att övertala mig. Åtminstone är ditt språk inte av rätt modell för en sån utmaning.
Den där filmen anser jag är lika mycket dravel som du anser mina länkar är! Åtminstone när det gäller likheter med Pentagon. Dessutom kommer det osedvanligt mkt dravel från dig just nu. Du får ha din åsikt ifred hur mkt du vill så har jag min. Men ge fan i att påtala hur korkad jag är för det har inte du en aning om, trots din "doktors-titel".
Citat:
Här hoppas jag att du håller ditt ord och struntar i att debattera med mig för vi har nog inte så mkt att säga varandra.
Ursprungligen postat av Dr Tinnitus
Därmed är det bara att konstatera att det du skriver och står för är totalt ointressant, och härmed bortkastat att svara på.
Gå nu och gör nåt nyttigt och intressant så slipper du skriva här och slösa bort dit liv på det du kallar gallimattias för blinda.