Resultat:
0%
röster
2005-09-16, 07:41
Medlem
Haecceitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mankan
2) Bara för att någon "tar på sig" ett brott utgör i sig ingen bevisning!!

Bara för att nått står på en sida som heter www.911whatreallyhappened.com är det inte heller sant eller för den delen något som helst fporm av bevis, men där är du definitivt inte nogräknad med vad du väljer för 'FAKTA'.
2005-09-16, 07:56
Medlem
Haecceitys avatar
Citat:
Återigen, om de nu checkade in på planen, varför återfanns de inte på passagerarlistorna?

Atta FANNS ju med, han dog i kraschen, att de 15-20 övriga som skulla vara kapare inte fanns med , och enligt dig lever i högsta välmåga är irrelevant. Atta var med på planet, han var en KAPARE.

Kan du med en trovärdig(dvs äkta) länk ge mig en passagerar-lista där Atta INTE finns med?
2005-09-16, 08:33
Medlem
Mankans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haecceity
Atta FANNS ju med, han dog i kraschen, att de 15-20 övriga som skulla vara kapare inte fanns med , och enligt dig lever i högsta välmåga är irrelevant. Atta var med på planet, han var en KAPARE.

Kan du med en trovärdig(dvs äkta) länk ge mig en passagerar-lista där Atta INTE finns med?

Här har du passagerarlistan från flight 11, där enligt konspiratörerna Atta ska ha funnits med:

http://www.cnn.com/SPECIALS/2001/trade.center/victims/AA11.victims.html

Ingen Atta, som sagt var...
2005-09-16, 08:41
Medlem
Mankans avatar
9-11 The Explosive Truth Revealed - Controlled Demos at WTC

http://letsroll911.org/ipw-web/bulletin/bb/viewtopic.php?t=887

Hur någon, efter att ha läst detta huvudinlägg och resten av denna fenomenala tråd, kan påstå någonting annat än att WTC-byggnaderna (1+2+7) sprängdes, är för mig en stor gåta...

(Förespråkarna för den officiella skrönan har nog inga vettiga argument emot ovanstående artikel!)
2005-09-16, 09:38
Medlem
Silent Storms avatar
Citat:
Här har du passagerarlistan från flight 11, där enligt konspiratörerna Atta ska ha funnits med:

Men fattar ni trögt? Atta står inte med på listan över offer eftersom han räknas som gärningsman/kapare, inte som offer.
2005-09-16, 09:40
Medlem
vejroniottans avatar
Citat:

Men din jävla idiot! Vi har ju gått igenom detta tidigare! Om du läser på din länk så står det ju tydligt på förstasidan att "...have released partial lists" dvs listan är inte komplett eftersom det saknas info. Dessutom så är det inte en passagerarlista utan en lista över offren. Atta och hans kumpaner var inte offer.

Vad är det du inte förstår ditt jävla pucko???
2005-09-16, 09:43
Medlem
Silent Storms avatar
Citat:
Hur någon, efter att ha läst detta huvudinlägg och resten av denna fenomenala tråd, kan påstå någonting annat än att WTC-byggnaderna (1+2+7) sprängdes, är för mig en stor gåta...
... säger han som inte kan bevisa ett dugg...? Ja jisses.

Att länka till sidor om Aliens, mindcontrol, fejkade månlandningar, "Elvis lever" och annat trams duger inte som bevis.

Citat:
(Förespråkarna för den officiella skrönan har nog inga vettiga argument emot ovanstående artikel!)
Jodå. Men ni undviker konstigt nog att svara och/eller lägga fram bevis. Vad kan det bero på...?
2005-09-16, 09:43
Medlem
Silent Storms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vejroniottan
Men din jävla idiot! Vi har ju gått igenom detta tidigare! Om du läser på din länk så står det ju tydligt på förstasidan att "...have released partial lists" dvs listan är inte komplett eftersom det saknas info. Dessutom så är det inte en passagerarlista utan en lista över offren. Atta och hans kumpaner var inte offer.

Vad är det du inte förstår ditt jävla pucko???
Andas lungt nu.... Grabben har inte alla kor hemma som du vet...
2005-09-16, 09:53
Medlem
vejroniottans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silent Storm
Andas lungt nu.... Grabben har inte alla kor hemma som du vet...

Jag försöker men det är så svårt. Mannen är ju galen. Jag hade lovat mig själv att inte kommentera hans dumheter men det är som sagt svårt.
2005-09-16, 12:04
Medlem
Haecceitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vejroniottan
Jag försöker men det är så svårt. Mannen är ju galen. Jag hade lovat mig själv att inte kommentera hans dumheter men det är som sagt svårt.

Suck. Visst är det som att prata med en vägg.

Kanske dags att summera den här tråden, och se om vi kan få någon som helst klarhet.
2005-09-16, 12:18
Medlem
Mankans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silent Storm
Men fattar ni trögt? Atta står inte med på listan över offer eftersom han räknas som gärningsman/kapare, inte som offer.

Vad har du för bevis för skrönan att Atta skulle ha kapat flight 11?

Det planterade passet?

Låt oss ponera att det inte bara är en skröna, utan att han verkligen checkade in på planet (förresten, hur kan araber överhuvudtaget checka in på amerikanska missilbestyckade plan?) , hur kommer det sig då att det aldrig någonsin någonstans publicerats någon lista att han var en av de incheckade?

Skumt, eller hur?

Jag menar, om han verkligen hade checkat in, så skulle ju konspiratörerna inte tvekat det minsta att ha haft med honom på listan också, offer eller inte...

Om inte annat så för att ha fått fler människor att gå på denna skröna...
2005-09-16, 12:23
Medlem
Haecceitys avatar
Citat:
Vad har du för bevis för skrönan att Atta skulle ha kapat flight 11?

Det planterade passet?
Det är ju DU som hävdar att passet är planterat. Det är DU som inte har alla får i kojan. Det är DU som hela tiden häver ur dig trams som avviker från den officiella versionen,och som DU hävdar är sanningen.

Inse att 2-3 tokstollar(dvs du och dina kumpaner) inte kommer att förändra något. Fortsätt ni leva i eran vanföreställning där allt är en konspiration.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in