Resultat:
0%
röster
2004-09-22, 12:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ghoststrokes
Jag förmodar att du tycker det är en konstruktiv diskussion som pågår mellan Blizzard och Bush? Jag känner inte er personligen så jag kan inte uttala mig om någon är ond men jag har vett att inse det meningslösa med den här diskussionen vilket fler borde inse..Det är nog det mest analytiska sättet att beskriva det på...Toleransnivån på oförskämdheter ligger tydligen högre på denna tråd än på David Ickes kan man nog också säga...

Du har varit OT sen du skrev ditt första inlägg i denna tråd.
Ingen tvingar dig att vara kvar här.
Vill Du diskutera folks beteénde så starta en tråd om det då, Du tillför debatten "NADA".
Inte ett enda vettigt påstående eller teori om 9/11 , utan bara dravel om hur andra skriver och uttalar sig i denna tråd.

Jag ser hellre att någon kallar mig skitstövel med ett par feta fakta i inlägget än detta dravel du håller på med.

Jäklar nu blev jag OT med...

Det kommer strax mer bevis på 9/11 och Pentagon.......
2004-09-22, 13:38
Medlem
Ghoststrokess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smartypants
Nej. Men du envisas att skylla denna brist på dom som faktiskt försöker föra en konstruktiv diskussion. Vilket inte direkt inger nån större respekt. Sedan gömmer du dig fegt bakom felaktiga och förolämpande psykologiseringar, istället för att faktiskt föra en konstruktiv debatt. Inte heller speciellt respektingivande.

Om du nu vill ha en konstruktiv debatt, varför envisas du då med att hela tiden göra ditt yttersta för att hindra det?
Jag har försökt med dig på David Icke tråden och jag har fortfarande inte fått något svar på min fråga?? Nej för jag var så elak mot dig så då tänkte du inte svara Du hittar ju alltid fel hos andra och anser tydligen dig själv som väldigt respektfull och förstående vilket dina inlägg oftast motbevisar...
Det är fakta! Sen kan du i vanlig ordning skylla allt på andra men så länge du inte själv föregår med gott exempel själv så tycker jag du ska knipa ihop limpsaxen och sluta med ditt jävla självgoda ironiserade över människor med andra åsikter...Det är ju du som gömmer dig bakom dribbel gång på gång med en retorik som är lika dålig som din ton mot människor. .
2004-09-22, 15:03
Medlem
Ghoststrokess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av George W Bush
Du har varit OT sen du skrev ditt första inlägg i denna tråd.
Ingen tvingar dig att vara kvar här.
Vill Du diskutera folks beteénde så starta en tråd om det då, Du tillför debatten "NADA".
Inte ett enda vettigt påstående eller teori om 9/11 , utan bara dravel om hur andra skriver och uttalar sig i denna tråd.

Jag ser hellre att någon kallar mig skitstövel med ett par feta fakta i inlägget än detta dravel du håller på med.

Jäklar nu blev jag OT med...

Det kommer strax mer bevis på 9/11 och Pentagon.......
Jag är inte mer OT än dig eftersom det mesta av din energi går ut på att göra Blizzard fel för att han har en annan åsikt än dig..Hur vågar han??!!
Du behöver inte bevisa något för mig eftersom jag kan leta reda på samma saker själv och jag är jävligt trött på det här bevissnacket hela tiden..
Dessutom så tror jag på det jag har sett så jag har redan samma åsikt som dig där...
Fysiska lagar i all ära men dom är inte till mycket hjälp om man ifrågasätter om det var ett annat SYFTE som skulle kunna ligga bakom dessa händelser...
Visst Fick USA ett bra motiv till hämnd t.ex?

Om Usa skulle kunna tänka sig att offra sina egna har inget med fysiska lagar att göra, det har med SYFTET att göra! Vad man skulle kunna tjäna på det politiskt..Nu tror inte jag att så är fallet, det är endast en annan aspekt på samma sak..
Du tror inte att det ligger ett annat syfte bakom 9/11...Du hänvisar till dom fysiska lagarna som bevisar att en Boeing har kraschat i Pentagon..Ok Fine! Jag köper det! Bevisar det att det inte skulle kunna vara arrangerat av USA själva? Att man själv anlitar några fanatiska dårar och lovar deras familjer eller anhängare en massa pengar och en plats i himlen för den goda sakens skull? Det är ju det som är det intressanta! Det bakomliggande syftet...Du tror inte att Usa skulle kunna tänkas göra något sånt för att skaffa sig ett gynnsamt politiskt läge har jag förstått..Nej jag tror inte det heller ,men jag har inget bevis för att det är så..Har du? Kan du med fysiska lagar förklara politiska falska underliggande syften för att nå politisk makt?...
Eller är jag bara så jävla urkorkad som ens räknar in en sån sak i sammanhanget? Hur kan det ha något med sammanhanget att göra?

Så nu kan du kalla mig bög eller slut i huvudet eller något annat IN TOPIC så får vi väl se vad det tillför resonemanget....

Så vi säger väl att du har bevisat att en Boeing flög in i Pentagon då da...
Så vad är dina bevis för att INTE detta skulle kunna vara arrangerat av USA själva ,förutom att du inte vill eller kan tänka dig det? Vilken hjälp har du av matematiska och fysiska formler för att svara på den frågan ? Du kan inte bevisa allt med fysiska grundlagar och för att kunna gå djupare in i en diskussion ang sannolikheten för detta så krävs det en helt annan insyn i den politiska makten i USA än vad vare sig du eller jag har..

Sen är det självklart att en sån här teori måste kunna bevisas för att den ska anses som sann...Det kan inte jag!
Men det skiter jag i eftersom jag inte bryr mig...
Det bästa är att glömma hela skiten och lägga ner den här tråden också...
2004-09-22, 15:09
Medlem
smartypantss avatar
Citat:
Jag har försökt med dig på David Icke tråden och jag har fortfarande inte fått något svar på min fråga??

Visst ja, den hade jag glömt bort. Du skulel ju få vila dig i en vecka. Det hjälpte uppenbart inte.
2004-09-22, 15:13
Medlem
Ghoststrokess avatar
Citat:
Du "lill Freud", läser Du allt jag skriver eller?
Jag har skrivit att jag gör det INTE för att omvända galningar som redan bestämt sig vad dom vill tro på, jag gör det för att slippa fler i gropen.
Vilken grop? Vilka Galningar? Du "lill Hitler" kanske måste förstå att allt du säger inte är sant för andra bara för att du säger så...
Klockren analys av mig där! Var är mitt diplom? Jag vill vara med i Freuds skäggkliar klubb och diskutera peniskomplex och oidipuskomplex,,Fan ungefär lika givande som att diskutera här!
2004-09-22, 15:26
Bannlyst
Citat:
Jag är inte mer OT än dig eftersom det mesta av din energi går ut på att göra Blizzard fel för att han har en annan åsikt än dig..Hur vågar han??!!
Du behöver inte bevisa något för mig eftersom jag kan leta reda på samma saker själv och jag är jävligt trött på det här bevissnacket hela tiden..
Dessutom så tror jag på det jag har sett så jag har redan samma åsikt som dig där...
Fysiska lagar i all ära men dom är inte till mycket hjälp om man ifrågasätter om det var ett annat SYFTE som skulle kunna ligga bakom dessa händelser...

Om Usa skulle kunna tänka sig att offra sina egna har inget med fysiska lagar att göra, det har med SYFTET att göra! Vad man skulle kunna tjäna på det politiskt..Nu tror inte jag att så är fallet, det är endast en annan aspekt på samma sak..
Du tror inte att det ligger ett annat syfte bakom 9/11...Du hänvisar till dom fysiska lagarna som bevisar att en Boeing har kraschat i Pentagon..Ok Fine! Jag köper det! Bevisar det att det inte skulle kunna vara arrangerat av USA själva? Att man själv anlitar några fanatiska dårar och lovar deras familjer eller anhängare en massa pengar och en plats i himlen för den goda sakens skull? Det är ju det som är det intressanta! Det bakomliggande syftet...Du tror inte att Usa skulle kunna tänkas göra något sånt för att skaffa sig ett gynnsamt politiskt läge har jag förstått..Nej jag tror inte det heller ,men jag har inget bevis för att det är så..Har du? Kan du med fysiska lagar förklara politiska falska underliggande syften för att nå politisk makt?...
Eller är jag bara så jävla urkorkad som ens räknar in en sån sak i sammanhanget? Hur kan det ha något med sammanhanget att göra?

Så nu kan du kalla mig bög eller slut i huvudet eller något annat IN TOPIC så får vi väl se vad det tillför resonemanget....

Så vad är dina bevis för att INTE detta skulle kunna vara arrangerat av USA själva ,förutom att du inte vill eller kan tänka dig det? Vilken hjälp har du av matematiska och fysiska formler för att svara på den frågan ? Du kan inte bevisa allt med fysiska grundlagar och för att kunna gå djupare in i en diskussion ang sannolikheten för detta så krävs det en helt annan insyn i den politiska makten i USA än vad vare sig du eller jag har..

Sen är det självklart att en sån här teori måste kunna bevisas för att den ska anses som sann...Det kan inte jag!

OT tråden handlar INTE om syftet till den 9/11....

För att Du skall få diskutera ämnet starta en ny tråd då.

Men om Du är så trött och uttråkad... HEJ DÅ.
2004-09-22, 15:27
Medlem
Ghoststrokess avatar
Citat:
Visst ja, den hade jag glömt bort. Du skulel ju få vila dig i en vecka. Det hjälpte uppenbart inte.
Jo det hjälpte mycket faktiskt...Saker och ting får sina rätta proportioner kan man säga..Kroppen mår bättre, och sen kan man umgås med trevliga vänner istället..Så en härlig vecka för min del!
Hur har du haft det själv?
2004-09-22, 15:38
Bannlyst
Citat:
Vilken grop? Vilka Galningar? Du "lill Hitler" kanske måste förstå att allt du säger inte är sant för andra bara för att du säger så...
Klockren analys av mig där! Var är mitt diplom? Jag vill vara med i Freuds skäggkliar klubb och diskutera peniskomplex och oidipuskomplex,,Fan ungefär lika givande som att diskutera här!

OT håll dig till ämnet....
2004-09-22, 15:42
Medlem
smartypantss avatar
Citat:
Jo det hjälpte mycket faktiskt...Saker och ting får sina rätta proportioner kan man säga..Kroppen mår bättre, och sen kan man umgås med trevliga vänner istället..Så en härlig vecka för min del!

Så bra. Men du envisas fortfarande med ditt dåliga psykologiserande av folk i ett försök att få dom att framstå som taskiga och dumma istället för att diskutera sakfrågan, och du envisas fortfarande med att skylla en debatts sammanbrott på dom som faktiskt försöker föra en seriös debatt.

Så nej, det *hjälpte* inte. Även om det är bra att du hade trevligt.
2004-09-22, 17:32
Medlem
Ghoststrokess avatar
Citat:
2004-09-22, 17:57
Medlem
Croatons avatar
Citat:

Det är väl ändå ingen som har försökt bevisa syftet bakom attacken/attackerna med matematiska eller fysikaliska lagar?

I så fall måste jag nog be dig peka ut var detta har hänt för då har jag missat det totalt...

Majoriteten av konspirationsteorier menar dock att det officiella händelseförloppet under själva attacken inte stämmer. Bland annat finns det tyldigen folk som tror att flygplanen egentligen var:
1.Missiler
2.Stridsflygplan
3.Kommerciella plan lastat med sprängmedel
4.Hologram med tillhörande planerade demoleringar inne i byggnaderna
5.Boingplan med missiler
6.Andra mindre civila jetplan
och så vidare...

och det KAN motbevisas med logik och fysikens lagar...

Men du kanske helt har missat att det är händelseförloppet och inte syftet som diskuterades. Jag vågar nästan påstå att till och med BlizzardKing insåg detta...
2004-09-22, 18:24
Medlem
Ghoststrokess avatar
Citat:
Så bra. Men du envisas fortfarande med ditt dåliga psykologiserande av folk i ett försök att få dom att framstå som taskiga och dumma istället för att diskutera sakfrågan, och du envisas fortfarande med att skylla en debatts sammanbrott på dom som faktiskt försöker föra en seriös debatt.

Så nej, det *hjälpte* inte. Även om det är bra att du hade trevligt.

Så vitt jag vet så var det ingen som hindrade dig från att tillföra den här debatten något annat än det du just skrev..??
Vad vill du att jag ska ha en åsikt om da? Ge mig något nytt underlag att diskutera..Jag har inte motsatt mig den officiella versionen av att en Boeing Kraschade i Pentagon så vad vill du att jag ska kommentera?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in