Resultat:
0%
röster
2004-12-29, 23:18
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av George W Bush
Fortsätter att envis som en åsna försöka hålla liv i en tråd och ett ämne som är dött, ni revisionister har blivit överbevisade gång på gång.

Du börjar mer och mer gå i Blizzards fotspår, genom att lägga in lite ord som inte säget ett jota om vad ni tycker, oooo nej man kan inte säga vad man tycker utan det få gå 10 - 15 inlägg då bevisen haglar över er, då kryper det fram vad ni TYCKER. Sen haglar bevisen ytterligare över er i 50 inlägg sen försvinner ni med ert USA hat till nästa behagliga änme som passar er då.
Hehe, den lilla gläsfande dvärgpudeln tar ton igen!

Inlägg med få ord och mer länk är ett mycket effektivt sätt att hålla ouppfostrade hundar i strama tyglar.

Och jag måste säga att du analyserar mina inlägg med en häpnadsväckande intelligens och förståelse.
2004-12-30, 09:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BlizzardKing
Hehe, den lilla gläsfande dvärgpudeln tar ton igen!

Inlägg med få ord och mer länk är ett mycket effektivt sätt att hålla ouppfostrade hundar i strama tyglar.

Och jag måste säga att du analyserar mina inlägg med en häpnadsväckande intelligens och förståelse.

För att citera Dr T : Nu står Du nog med byxorna vid fotknölarna.

På andra trådar får man inte kalla andra för olika saker, här går det bra bara det är DU som gör det, att jag och andra tar fram FAKTA om ditt knarkande det får inte förekomma. RETORIK??????

Du svarar ju inte på fakta inlägg längre utan väntar till man klär av en annan revisionist.

Jo jag vet du kommer att svara på detta inlägg med anspeglingar på vissa ord jag har använt, men ämnet, 9/11 där har du tydligen gett upp.

Mitt senaste påstående med FAKTA till dig ligger ju fortfarande obesvarat, du får en chans till:

Utdrag ur sidan som Blizzard länkade till......

"sales of millions of shares in Airline and Insurance companies a couple of days before the attacks"

Varför skriver man något sånt? tror man att det är en ovanlig händelse?
PATETISKT.

Det var 174253168st aktier i omlopp på Ericsson B i FREDAGS(041112) i SVERIGE.

Skulle det var något speciellt bara för man sätter ordet "millions" framför så blir det trovärdig.
2004-12-30, 10:26
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
"sales of millions of shares in Airline and Insurance companies a couple of days before the attacks"

Varför skriver man något sånt? tror man att det är en ovanlig händelse?
PATETISKT.

Det var 174253168st aktier i omlopp på Ericsson B i FREDAGS(041112) i SVERIGE.

Skulle det var något speciellt bara för man sätter ordet "millions" framför så blir det trovärdig.
Här visar du prov på din slående intelligens. Om aktiehandeln inom flygbolags- och försäkringsaktier ökar kraftigt i intensitet dagar före 9/11-katastrofen tycker inte du är det minsta anmärkningsvärt eller...?

Brukar inte sådana transaktioner ofta misstänkas vara "insider-affärer" inom aktiehandeln?

Det KAN ju vara ett tecken på att några visste vad som komma skulle, förstår du!
2004-12-30, 10:33
Bannlyst
Citat:
Här visar du prov på din slående intelligens. Om aktiehandeln inom flygbolags- och försäkringsaktier ökar kraftigt i intensitet dagar före 9/11-katastrofen tycker inte du är det minsta anmärkningsvärt eller...?

Brukar inte sådana transaktioner ofta misstänkas vara "insider-affärer" inom aktiehandeln?

Det KAN ju vara ett tecken på att några visste vad som komma skulle, förstår du!

Du borde nog ta och ransaka det som sitter ovan dina axlar.
DU länkar till en sida som påstår att det är miliontals aktier som byter ägare i flygbolag. OBS inga FAKTA som visar vilka bolag och hur mycket som har sålts och köpts.
JAG visar FAKTA från stockholms börsen fredagen den 12 november att det INTE är något konstigt med att det byts upp till hudratalsmillioner aktier BARA i LILLA Sverige.

Och NEJ sådana transaktioner är inte med automatik "insaider" affärer.

LÄS PÅ.
2004-12-30, 10:46
Medlem
BlizzardKings avatar
Här fick vi skeptiker draghjälp av Donald Rumsfeld´s sliriga tunga, tagen från denna tråd: http://forum.flashback.info/scandinavia/showthread.php?t=170884

Pentagon: Rumsfeld misspoke on Flight 93 crash

WASHINGTON (CNN) -- A comment Defense Secretary Donald Rumsfeld made during a Christmas Eve address to U.S. troops in Baghdad has sparked new conspiracy theories about the terrorist attacks of September 11, 2001.
In the speech, Rumsfeld made a passing reference to United Airlines Flight 93, which crashed in Pennsylvania after passengers attempted to stop al Qaeda hijackers.

But in his remarks, Rumsfeld referred to the "the people who attacked the United States in New York, shot down the plane over Pennsylvania."

[...]

"Was it a slip of the tongue? Was it an error? Or was it the truth, finally being dropped on the public more than three years after the tragedy" asked a posting on the Web site WorldNetDaily.com.

Some people remain skeptical of U.S. government statements that, despite a presidential authorization, no planes were shot down September 11, and rumors still circulate that a U.S. military plane shot the airliner down over Shanksville, Pennsylvania.

http://www.cnn.com/2004/US/12/27/rumsfeld.flt93/index.html

GWB: Sätt saker i sitt rätta sammanhang så blir det lättare att förstå!

Jag skrev INTE att det kallas fär insideraffärer per automatik, jag bara konstaterar att det kan tyckas konstigt att handeln med just flygbolagsaktier och försäkringsaktier ökar i omsättning just före ett terrordåd!
2004-12-30, 11:09
Bannlyst
Citat:

GWB: Sätt saker i sitt rätta sammanhang så blir det lättare att förstå!

Jag skrev INTE att det kallas fär insideraffärer per automatik, jag bara konstaterar att det kan tyckas konstigt att handeln med just flygbolagsaktier och försäkringsaktier ökar i omsättning just före ett terrordåd!

Det finns INGET konstigt med automatik bara för att det byts "milliontals" aktier i ett bolag. Detta har jag visat med FAKTA.

Nu är det din tur.

Vilka bolag gällde det då? Hur många aktier var det som bytte ägare dessa dagar? Vilka dagar handlade det om?

3 enkla frågor, om man har FAKTA.
2004-12-30, 14:04
Bannlyst
Var tydligen inte så enkelt att få fram FAKTA i detta, verkar vara mycket enklare att kopiera och klistra in länkar som följer ens egna övertygelse, sen vad dessa länkar innehåller spelar tydligen mindre roll.
2004-12-30, 16:28
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Var tydligen inte så enkelt att få fram FAKTA i detta, verkar vara mycket enklare att kopiera och klistra in länkar som följer ens egna övertygelse, sen vad dessa länkar innehåller spelar tydligen mindre roll.
Om du är intresserad av HUR MÅNGA aktier och VILKA bolag det rör sig om får du ta reda på det själv. Vilka bolag det är kan man, med hjälp av inte allt för mycket intelligens, själv räkna ut!

För mig räcker det med att konstatera att ett flertal trovärdiga källor har uppgett att omsättningen med försäkringsbolags- och flygbolagsaktier gick upp tillräckligt mycket för att det skulle uppmärksammas medialt!!

Och dessa länkar finns presenterade i denna eller någon annan av 9/11-trådarna.

För övrigt är jag inte speciellt intresserad av att hålla liv i denna tråd, eftersom det i princip enda nya var sladdertackan Rumsfeldts felsägning och såna giftigheter har sluppit ur hans, av lugnande mediciner, alldeles för torra mun.

Och detta kommer bara att tystas ner i vanlig massmedial des-informationsordning.
2004-12-30, 16:39
Medlem
smartypantss avatar
Citat:
Om du är intresserad av HUR MÅNGA aktier och VILKA bolag det rör sig om får du ta reda på det själv.
Det har jag gjort. Svar: Inga.

Citat:
Vilka bolag det är kan man, med hjälp av inte allt för mycket intelligens, själv räkna ut!
Precis: Inga.
2004-12-30, 18:13
Bannlyst
Citat:
Om du är intresserad av HUR MÅNGA aktier och VILKA bolag det rör sig om får du ta reda på det själv. Vilka bolag det är kan man, med hjälp av inte allt för mycket intelligens, själv räkna ut!

För mig räcker det med att konstatera att ett flertal trovärdiga källor har uppgett att omsättningen med försäkringsbolags- och flygbolagsaktier gick upp tillräckligt mycket för att det skulle uppmärksammas medialt!!

Och dessa länkar finns presenterade i denna eller någon annan av 9/11-trådarna.

För övrigt är jag inte speciellt intresserad av att hålla liv i denna tråd, eftersom det i princip enda nya var sladdertackan Rumsfeldts felsägning och såna giftigheter har sluppit ur hans, av lugnande mediciner, alldeles för torra mun.

Och detta kommer bara att tystas ner i vanlig massmedial des-informationsordning.

Revisionisternas lilla tankelek slår till igen.

Så här går det till:

Dom kommer med ett påstående, påståendet överbevisas, då slår det slint och sen kräver dom att JAG skall ta reda på vad dom påstod i sitt första inlägg. *Retorisk tvär vurpa*

DU gav en länk, jag skrev att det inte var något ovanligt med det, gav dig ett konkret fall. Sen tycker du att JAG skall kolla upp din första länk.

Men det roliga i kråksången är ju att Blizzard blottat hela revisionist kåren och dess beteende. Exakt som Blizzard gjorde i detta konkreta fall fungerar just revisionismen i praktiken. När FAKTA och argument tryter då är det upp till oss normala medborgare att bevisa att det stämmer.

Det blir ett Gott Nytt År, jag kommer att skratta länge åt detta.......
2004-12-31, 07:17
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Revisionisternas lilla tankelek slår till igen.

Så här går det till:

Dom kommer med ett påstående, påståendet överbevisas, då slår det slint och sen kräver dom att JAG skall ta reda på vad dom påstod i sitt första inlägg. *Retorisk tvär vurpa*

DU gav en länk, jag skrev att det inte var något ovanligt med det, gav dig ett konkret fall. Sen tycker du att JAG skall kolla upp din första länk.

Men det roliga i kråksången är ju att Blizzard blottat hela revisionist kåren och dess beteende. Exakt som Blizzard gjorde i detta konkreta fall fungerar just revisionismen i praktiken. När FAKTA och argument tryter då är det upp till oss normala medborgare att bevisa att det stämmer.

Det blir ett Gott Nytt År, jag kommer att skratta länge åt detta.......
Men då så, käre debattör, ett Gott Nytt År till dig lxo!!!
2004-12-31, 12:37
Bannlyst
Citat:
Men då så, käre debattör, ett Gott Nytt År till dig lxo!!!

Det mest rellevanta Du någonsin skrivit, GRATTIS.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in