Citat:
Här och här finns två exempel på att det faktiskt finns skador på marken utanför. Vittnena säger att planet tog i marken innan den slog in i byggnaden. Det betyder inte att den kanade på gräset flera tiotal meter framför byggnaden. Den kraftiga explosionen kan mycket väl ha förstört märken skapade av när planet tog i...
Ursprungligen postat av BlizzardKing
Varför finns då inga märken på marken utanför?
Citat:
Frågan är väl varför du tror på filmen. Den ger inga svar utan, som du själv ha påpekat, ställer den bara frågor. Frågor som antingen är besvarade eller totalt orimliga.
Jag tror på filmen än så länge. Precis som du tror på kända lögnare.
Citat:
Om man använder den logiken kan man inte heller utesluta att Usama bin Laden själv var med och kapade planet. Inte heller kan man utesluta att det egentligen var utomjordingar under ledning av Elvis Presley och Tupac Shakur som faktiskt orkrestrerade allt från sin mobila bas två mil norr om Öxnared. Det finns inga bevis som pekar på att så inte var fallet.
Men OM dom gjorde det då? Det är ju liksom det som är problemet. Man kan, genom logiskt och kritiskt tänkande faktiskt inte utesluta att kamerorna filmade ett flygande föremål.
Jag ber om ursäkt angående ironin men det handlar ju om att, inom logikens ramar, utesluta allt som inte är rimligt och resonabelt. Som jag har påpekat innan. Frånvaro av bevis kan inte användas för att bevisa en godtycklig motsatts.
Citat:
Och man kan inte hävda att det är något annat, vilket konspirationsteoretiker inte ens släpper på gasen i sina utsvängnignar för att göra.
Kanske därför man vågar visa den. Nu ser man ju ett föremål på den första framen men man kan inte med bestämdhet hävda att det är en 757.
Citat:
Vad, rent konkret, är det som "hökarna i Washington presenterat" som är nonsens angående Flight 77 och Pentagon?
Det är helt OK för mig om du anser det vara nonsens. Men lika mycket nonsens har hökarna i Washington presenterat, vilket historien har visat med all önskvärd tydlighet.
Citat:
Saxat ur filmen:
Fel. Dom säger att DET LÄT som ljudet av en missil. Kanske för att det var ett mindre flygplan?
"The very first descriptions - before the mind control machine had time to go into action - described something 'like a missile' or a craft much smaller than a 757"
och varför skulle ett mindre flygplan låta som en missil?
eller vittnena överhuvutaget vara kompetenta nog att höra skillnaden mellan ljudet av en störtande Boing 757, ett midre flygplan eller en missil?
Citat:
Påverkad av vad? Konspirationsteoretiker eller myndigheterna?
Då kan man ju också vara så pass chockad och påverkad att man säger att det var en 757.
Citat:
Det är en fråga jag också ställer mig. Önskar att det fanns ett svar på det. Men som jag sagt förut; Time reveals the truth, vilket även innebär att jag kan ha fel i mina teorier. Men än så länge tvivlar jag på den officiella versionen och mycket mystiskt finns bakom 9/11, vilket jag också presenterat i länkform. Läs gärna och kommentera dessa.
Andra användare har tidigare försökt komma på vad det är du egentligen tror hände den 11 september 2001 vid Pentagon. Detta har du varit extremt motsträvig till att avslöja så jag tänker inte ge mig in på den vägen.
Men, du misstror den officiella versionen och den säger att det är/var ett Boing 757, mer specifikt Flight 77, som krashade in i Pentagon. Så vi kan ju i alla fall dra slutsatsen att du INTE tror att det var Flight 77... även nu om det kanske finns en teoretisk chans att det var en radiostyrd 757:a.
Ändå verkar du inte beskymrad över att hela ditt ifrågasättande faller på att du inte kan svara på frågan angående VAR Flight 77 då tog vägen och hur överväxlingen av flygande föremål och alla människor gick till?
Det finns inga oegentligheter angående flygfärden från flyplatsen som sedan avslutades in i Pentagon. Passagerarna på det flyget har identifierats och kropparna har hittats vid olycksplatsen. Så om nu inte Amarican Airlines och flygledarna också är delaktig i hela konspirationen så är det väl ganska orimligt att anta att det var någonting annat är Flight 77.