Citat:
Blev nyligen utsparkad från Darkside. Orsaken: Jag skrev ett dagboksinlägg där jag annonserade efter kvinnor som är födda som kvinnor. Givetvis hade en massa olika människor synpunkter på att jag är heterosexuell och inte tänder på transor med mörk röst, adamsäpple, stora händer- och fötter samt maskulina ansiktsdrag. Jag valde att inte kommentera en enda av alla dessa inlägg. Exempelvis svarade jag inte en trans-person som undrade varför det spelade roll om en kvinna är född som kvinna eller inte. Istället raderade alla dessa inlägg och stängde dagboken för kommentarer. Jag har ingen orsak eller skyldighet att försvara mina sexuella preferenser. Men trots att jag inte skrivit något mer olämpligt än att jag föredrar kvinnor som är födda som kvinnor blev jag utslängd.
Det är otroligt trångt i åsiktskorridoren på Darkside. Givetvis får man inte ha vilken sexuell läggning och sexuella preferenser som helst. Är man äkta hetero är man trans-, homo- och alltförbannat-ofob. Detta i ett community som påstår att de verkar för att man ska respektera alla läggningar och preferenser (med undantag för de värsta avarterna som pedofili m.m.). Värt att fundera över är att de alltså anser att mina preferenser är lika välkommna som exempelvis pedofiler. Vilka jävla hycklare.
Det är otroligt trångt i åsiktskorridoren på Darkside. Givetvis får man inte ha vilken sexuell läggning och sexuella preferenser som helst. Är man äkta hetero är man trans-, homo- och alltförbannat-ofob. Detta i ett community som påstår att de verkar för att man ska respektera alla läggningar och preferenser (med undantag för de värsta avarterna som pedofili m.m.). Värt att fundera över är att de alltså anser att mina preferenser är lika välkommna som exempelvis pedofiler. Vilka jävla hycklare.
Pedofiler har dom inget emot.