2016-03-17, 14:33
Medlem
Buffymyloves avatar
Den här frågan är huvudsakligen riktade till kvinnor, men män kan föralldel svara. Jag har varit nyfiken på och haft en dragning till underkastelse på olika sätt. Det är något jag främst skulle vilja ha/testa i en relation, då det saknats tidigare. Har funderat lite på om Darkside skulle vara något, och undrar vilka erfarenheter ni har av denna sida. Har hängt ytterst lite där, och har väl inte riktigt fått någon uppfattning, så därför undrar jag över era tankar.
Finns det vettiga killar där, har ni träffat någon via ds, dåliga/bra erfarenheter?
Citera
2016-03-17, 15:11
Medlem
vitapumpss avatar
Har på PM fått några förfrågningar om jag är med på Darkside. Men det är jag inte. Har kollat Darksides hemsida men jag tycker den är väldigt otäck. Alltså inget som tilltalar mej även om jag har lite dragning åt det undergivna hållet. Men jag är kanske för osäker och feg. Vågar inte.
Citera
2016-03-17, 15:43
Medlem
Jag är en kille.

Har varit medlem på DS i 3 år. Som vitapumps skriver, så kan sidan framstå som lite otäck. Ni tjejer som går med där kommer att få mejlkorgen full på kort tid. Positivt med sidan är att det kostar ingenting att vara medlem. Det finns en betalningsvariant, med mer finesser. Man klarar sig med gratisvarianten.
Förmodligen finns det både bra och dåliga människor. Har träffat en del på pubträffar. Finns även andra events, vilket jag rekommenderar, för då kan man träffa människor IRL.
Ni som "bara" är undergivna rekommenderar jag inte sidan till. Det är mer för de med någon speciell fetish. De kan hitta likasinnade.
Jag sa upp mitt medlemskap i dec. och saknar inte DS.
Citera
2016-03-17, 17:54
Medlem
note-its avatar
Finns DS kvar? Verkligen??
Citera
2016-03-17, 20:16
Medlem
Katzyns avatar
Var medlem där för 10 år sen som tjugoåring. Det var inte trevligt. Väldigt lite är för otäckt för mig, men männen var störiga. Kunde mestadels kategoriseras som 1. Äckelgubbar som tyckte 20 var tillräckligt nära skolflicka. 2. Tonårsgrabbar ute efter sex i största allmänhet. 3. Snubbar som trodde att de skulle börja vara dominanta och bossiga i första meddelandet. 4. Genuina psykfall.

Fick iofs kontakt med ett par till synes normala och trevliga män där också, men bilden jag fick av resten var nog för att avskräcka mig från kontakter därifrån.

Men nu är det ju 10 år sen, dels kan man hoppas att sidan har förbättras, mer kan man hoppas på att kvinnor 30 + bättre attraherar mer seriösa män och att färre äckelgubbar och riktiga psykon ser ett lämpligt offer att förstöra när man inte är så ung.
Citera
2016-03-17, 22:53
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katzyn
Var medlem där för 10 år sen som tjugoåring. Det var inte trevligt. Väldigt lite är för otäckt för mig, men männen var störiga. Kunde mestadels kategoriseras som 1. Äckelgubbar som tyckte 20 var tillräckligt nära skolflicka. 2. Tonårsgrabbar ute efter sex i största allmänhet. 3. Snubbar som trodde att de skulle börja vara dominanta och bossiga i första meddelandet. 4. Genuina psykfall.

Fick iofs kontakt med ett par till synes normala och trevliga män där också, men bilden jag fick av resten var nog för att avskräcka mig från kontakter därifrån.

Men nu är det ju 10 år sen, dels kan man hoppas att sidan har förbättras, mer kan man hoppas på att kvinnor 30 + bättre attraherar mer seriösa män och att färre äckelgubbar och riktiga psykon ser ett lämpligt offer att förstöra när man inte är så ung.

Jag har hört att kvinnor på Darkside ofta är feta, fula och har psykiska problem.

Att moralisera om folk på en sida för udda sexkontakter visar tydligt att man inte hör hemma där. Vill man ha sex med släckt lampa i missionären med en jämnårig kanske man ska söka sig till närmaste missionskyrka istället?

Manshatare.
Citera
2016-03-17, 23:47
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katzyn

Tack för svar. Jo tror jag slipper en del då jag inte är 20 längre. Men många par som vill ha en tredje part och som alla andra kontaktsajter-19 - åringar som vill ha en sträng lärarinna....vafan liksom, jag är undergiven, inte en domina! Ger det ett litet tag till ändå.
Citera
2016-03-18, 09:54
Medlem
Katzyns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Jag har hört att kvinnor på Darkside ofta är feta, fula och har psykiska problem.

Att moralisera om folk på en sida för udda sexkontakter visar tydligt att man inte hör hemma där. Vill man ha sex med släckt lampa i missionären med en jämnårig kanske man ska söka sig till närmaste missionskyrka istället?

Manshatare.

Missade helt att någon bett om din åsikt.

Men om det svider så besvärligt i samvetet kanske du ska överväga att sluta leta minderåriga att köpa och våldta på Darkside?
Citera
2016-03-18, 10:08
Medlem
vitapumpss avatar
Katzyn. I motsats till WordWarrior tycker jag det är jättebra att du delar med dig av dina erfarenheter. Ser inget moraliserande i att du kategoriserar dem som finns på DS. Eftersom jag är tveksam till att bli med på DS blir jag tack vare dej ännu mer övertygad om att låta bli. Är inte tillräckligt tuff för det.
Citera
2016-03-18, 10:22
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vitapumps
Katzyn. I motsats till WordWarrior tycker jag det är jättebra att du delar med dig av dina erfarenheter. Ser inget moraliserande i att du kategoriserar dem som finns på DS. Eftersom jag är tveksam till att bli med på DS blir jag tack vare dej ännu mer övertygad om att låta bli. Är inte tillräckligt tuff för det.

Nej det är klart. Du tillhör ju de fiskluktande snusktanter som jag beskrev. Har man vita pumps så är man diskvalificerad från början så att säga...

OnTopic:

Det finns en större sannolikhet att normala män dras till Darkside än att normala kvinnor gör det. Män är av naturen mer sexuellt äventyrliga. Vem som helst som reggat sig på en sexkontaktsida ser ju att de få tjejer som finns är fula som paddor. De som ser bra ut är prostituerade.
Senast redigerad av WordWarrior 2016-03-18 kl. 10:24.
Citera
2016-03-18, 11:30
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Nej det är klart. Du tillhör ju de fiskluktande snusktanter som jag beskrev. Har man vita pumps så är man diskvalificerad från början så att säga...

OnTopic:

Det finns en större sannolikhet att normala män dras till Darkside än att normala kvinnor gör det. Män är av naturen mer sexuellt äventyrliga. Vem som helst som reggat sig på en sexkontaktsida ser ju att de få tjejer som finns är fula som paddor. De som ser bra ut är prostituerade.
Intressant reflektion, vet inte om jag ska känna mig förnärmad nu, är varken padda eller prostituerad. Men det är ju den eviga cirkeln av att damn if you do, damn if you don't.
Jag är genuint intresserad av att vidga mina vyer, och jag har haft dragningen ganska länge men har väl varit lite feg. Och lägg ner förolämpningarna i min tråd är du snäll, det ger noll och nada till diskussionen.
Citera
2016-03-18, 11:44
Medlem
Det finns både prostituerade och porrskådisar på DS. För den sakens skull inte sagt att alla ska dras över en kam.
En av tjejerna som är porrskådis och jobbar som prostituerad finns som forumtråd här på Flashback.
Vill du ha namnet, skicka ett pm. Tro inget, för jag har inte träffat någon av dessa själv. Fått höra det genom andra personer.

Det bästa att träffa likasinnade, är att gå på events, vilket man kan få tips om på DS. BDSM-klubbar finns väl i storstäder annars. Bara att googla och se vad du hittar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in