Citat:
Ursprungligen postat av
acke.nordkvist
Jag kan frst knslan. Darkside r inte Tinder fr perversa. Mnga r p DS av andra skl n att trffa ngon. Man kanske hller kontakt med gamla vnner, lser noveller och skriver dagbcker, till exempel.
Darkside r inte som tinder, tack gudskelov. Jag tycker iaf att tinder e helt jvla vidrigt men darkside knns avslappnat. Du kommer inte trffa din frnde den frsta som gr in p din profil men nr man vl trffar nn s r det oftast ngot som varar och nn som r en perfekt match. P tinder r det mest oserisa mnniskor som bara vill ha ett ONS. Min kompis sa tom. hur svrt det r att trffa nn fr en relation p tinder..... och om du tror att det r LTT att f fitta idag s kan jag ju pminna dig om att bara 20% av killarna ens fr ligg p tinder. mmmm. deras ususla statistik.
Darkside r ett ntverk. Det betyder att man pratar om allt mellan himmel och jord och inte varje person du ser kommer vilja knulla med dig. Allt handlar inte bara om att se en bild p ngon och swipa. Mycket av den frsta interaktionen sker ocks i verkligheten.
Citat:
ven de tjejer som vill trffa ngon kan vara betydligt mer svrflrtade n p vanilj-apparna. Att ligga fastbunden i en sng r en ganska utsatt situation, och kanske inget man vill gra med en tillflligt bekant. Det r mer emotionellt komplicerat n vaniljsex, s man gr det helst med ngon man litar p. Sker man "ltta" tjejer s tror jag inte DS r det bsta stllet att leta p.
Det typiska buhu-hr fr man inte saker gratis. Nnsinn testat att inte bara ge upp det frsta du gr? Funderat p hur snygg DU r? Svra tjejer gr det mer intressant imo. Dr en frlorare ser ett hopplst fall s ser knullhingsten en utmaning.
Citat:
Men har du betalat fr premium d? DS tilldelar de sta, smala, unga tjejerna t betalande kunder i frsta hand. Det r lite surt men degen mste in, det r ingen vlgrenhetsinrttning.
Premium r inget som
tilldelas. Man kper det, s vart det med det.
Citat:
Nej jag skojar. Det jag egentligen ville sga r att det r finns gott om fina tjejer p DS, men vill man hitta hemslp snabbt och smidigt s finns det bttre alternativ.
Personligen r jag av sikten att ego-whores som skryter om att dom knullar varje helg r dom absolut mest dreggiga avskummet. Jag tar hellre 1 fetisch-knull n 10 vanilla.
Men fortstt gilla vaniljsex du. Du kmr inte f uppleva riktigt hett kinky sex iaf.