Citat:
Ursprungligen postat av
acke.nordkvist
Jag kan förstå känslan. Darkside är inte Tinder för perversa. Många är på DS av andra skäl än att träffa någon. Man kanske håller kontakt med gamla vänner, läser noveller och skriver dagböcker, till exempel.
Darkside är inte som tinder, tack gudskelov. Jag tycker iaf att tinder e helt jävla vidrigt men darkside känns avslappnat. Du kommer inte träffa din frände den första som går in på din profil men när man väl träffar nån så är det oftast något som varar och nån som är en perfekt match. På tinder är det mest oseriösa människor som bara vill ha ett ONS. Min kompis sa tom. hur svårt det är att träffa nån för en relation på tinder..... och om du tror att det är LÄTT att få fitta idag så kan jag ju påminna dig om att bara 20% av killarna ens får ligg på tinder. mmmm. deras ususla statistik.
Darkside är ett nätverk. Det betyder att man pratar om allt mellan himmel och jord och inte varje person du ser kommer vilja knulla med dig. Allt handlar inte bara om att se en bild på någon och swipa. Mycket av den första interaktionen sker också i verkligheten.
Citat:
Även de tjejer som vill träffa någon kan vara betydligt mer svårflörtade än på vanilj-apparna. Att ligga fastbunden i en säng är en ganska utsatt situation, och kanske inget man vill göra med en tillfälligt bekant. Det är mer emotionellt komplicerat än vaniljsex, så man gör det helst med någon man litar på. Söker man "lätta" tjejer så tror jag inte DS är det bästa stället att leta på.
Det typiska buhu-här får man inte saker gratis. Nånsinn testat att inte bara ge upp det första du gör? Funderat på hur snygg DU är? Svåra tjejer gör det mer intressant imo. Där en förlorare ser ett hopplöst fall så ser knullhingsten en utmaning.
Citat:
Men har du betalat för premium då? DS tilldelar de söta, smala, unga tjejerna åt betalande kunder i första hand. Det är lite surt men degen måste in, det är ingen välgörenhetsinrättning.
Premium är inget som
tilldelas. Man köper det, så vart det med det.
Citat:
Nej jag skojar. Det jag egentligen ville säga är att det är finns gott om fina tjejer på DS, men vill man hitta hemsläp snabbt och smidigt så finns det bättre alternativ.
Personligen är jag av åsikten att ego-whores som skryter om att dom knullar varje helg är dom absolut mest dreggiga avskummet. Jag tar hellre 1 fetisch-knull än 10 vanilla.
Men fortsätt gilla vaniljsex du. Du kmr inte få uppleva riktigt hett kinky sex iaf.