Citat:
Ursprungligen postat av
Buffymylove
Den hr frgan r huvudsakligen riktade till kvinnor, men mn kan fralldel svara. Jag har varit nyfiken p och haft en dragning till underkastelse p olika stt. Det r ngot jag frmst skulle vilja ha/testa i en relation, d det saknats tidigare. Har funderat lite p om Darkside skulle vara ngot, och undrar vilka erfarenheter ni har av denna sida. Har hngt ytterst lite dr, och har vl inte riktigt ftt ngon uppfattning, s drfr undrar jag ver era tankar.
Finns det vettiga killar dr, har ni trffat ngon via ds, dliga/bra erfarenheter?

Du kan alltid g med i DS enbart fr att f tillgng till kalendern. ven om du inte vljer att vara aktiv i forumen kan du fortfarande hitta vldigt mnga fester, kurser och events som kanske tilltalar dig och dr du kan trffa personen/personerna som du letar efter och bedma deras beteenden i verkliga livet. S hiss fr det.
Sjlv gillar jag Darkside, men ja det kan vara lite PK-stmning dr ibland. andra sidan, fr varje ber-feminist finns det minst tio mn som talar ner till kvinnor som inte gett sitt tillstnd att bli nertalade till, eller som skickar oinbjudna kukbilder eller meddelanden dr det str typ "h, knulla?". Knappast perfektion...