2016-04-19, 20:47
Medlem
tigertompas avatar
S lnge xzenu r moderator p den sidan. D lr de aldrig bra fr mn p den sidan. D kommer tjejer som sger sig vara Dominanta och unga hrskar fritt p sidan.

Det finns helt okej mnniskor p den sidan, men samtidigt finns det en hel del mnniskor med det ensaeller det andra problemet. Mnga sitter p fester och berttar ppet om sina psykiska och fysiska ohlsa. Inte direkt intressant att lyssna p och direkt avtndande nr det har flyttat ut till irl

Har varit skeptiskt till till Prodominor eller strippor. Men har brjat uppskattat det mer och mer p sistonde. Jvligt kravls och sknt att inte hra om det ena eller set andra problemet.

Ass Diss fullstndigt!
Senast redigerad av tigertompa 2016-04-19 kl. 20:52.
Citera
2016-05-02, 02:17
Darkside r facebook fr pervon.. s jag trivs vldigt bra dr

med pervon menar jag vi som inte r hjrntvttade av samhllsidealets syn p vad som r rtt och fel nr det gller mnniskans sexualitet.
Citera
2016-05-02, 02:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaffepirat
Darkside r facebook fr pervon.. s jag trivs vldigt bra dr

med pervon menar jag vi som inte r hjrntvttade av samhllsidealets syn p vad som r rtt och fel nr det gller mnniskans sexualitet.

Skojar du? Darkside r ju rena skolningslgret fr feministisk hjrntvtt och manshat.
Citera
2016-05-03, 08:16
Medlem
tigertompas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av impasto
Skojar du? Darkside r ju rena skolningslgret fr feministisk hjrntvtt och manshat.

Samt RFSU och RFSL propagandasida.
Citera
2016-05-03, 21:43
Medlem
r medlem p darkside.se o tycker den sidan r toppen bra bde fr att snacka allmnt utan sex i samtalet o fr att snacka sex o fr att visa upp sig p bilder vilket r min kink, dock ej knullbilder bara lttkldd i olika kldstilar o naket hehe
Citera
2016-05-05, 21:17
Medlem
jag blev medlem dr i januari och nu r kontot avstngd. fr alltid. min inkorg bombades bokstavligen av psykfall. ingen var seris. don't!
Citera
2016-05-08, 00:10
Medlem
Jag tycker DS funkar skitbra
Citera
2016-06-19, 01:51
Medlem
JerryCottons avatar
Total diss! Sidan utger sig fr att vara fr lite "tuffare grejer" men man fr varningar om man gr rakt p sak. Sidan r full av smbrudar som tror att de gillar BDSM men blir krnkta av det!

Smtjejerna skriver att deras kinks r dittan och datten men det enda r de vill ha r en pojkvn att pussas och hlla handen med. Majoriteten r riktiga skanks.
Citera
2016-06-19, 23:02
Medlem
DenRiktigeJesuss avatar
Darkside - Siten fr oss som r dominanta p riktigt och inte bara p Flashback.

Funkar skitbra. Klar hiss, men gr oss en tjnst och testa Body Contact istllet.
Citera
2016-06-20, 09:54
Medlem
konstigtjejs avatar
Jag var medlem dr. La ut lite bilder etc och skrev med lite folk. Dock var det knappt ngon som accepterade att jag inte var ute efter att trffas. Knns mest som att det r verkta och ensamma mn dr haha. Gr att hitta riktigt sknt folk om man ger det en chans. Hiss/diss, beroende p vad man r ute efter. Kan inte pst att jag saknar mitt konto dr.
Citera
2016-06-21, 11:21
Medlem
tigertompas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av konstigtjej
Jag var medlem dr. La ut lite bilder etc och skrev med lite folk. Dock var det knappt ngon som accepterade att jag inte var ute efter att trffas. Knns mest som att det r verkta och ensamma mn dr haha. Gr att hitta riktigt sknt folk om man ger det en chans. Hiss/diss, beroende p vad man r ute efter. Kan inte pst att jag saknar mitt konto dr.

Eller kta fruntimmer som inte kan ta hand om sin egen ekonomi. Dessutom hejas Pmin modestorn xzenu
Citera
2016-06-22, 13:27
Medlem
Scratchbites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove
Den hr frgan r huvudsakligen riktade till kvinnor, men mn kan fralldel svara. Jag har varit nyfiken p och haft en dragning till underkastelse p olika stt. Det r ngot jag frmst skulle vilja ha/testa i en relation, d det saknats tidigare. Har funderat lite p om Darkside skulle vara ngot, och undrar vilka erfarenheter ni har av denna sida. Har hngt ytterst lite dr, och har vl inte riktigt ftt ngon uppfattning, s drfr undrar jag ver era tankar.
Finns det vettiga killar dr, har ni trffat ngon via ds, dliga/bra erfarenheter?

Du kan alltid g med i DS enbart fr att f tillgng till kalendern. ven om du inte vljer att vara aktiv i forumen kan du fortfarande hitta vldigt mnga fester, kurser och events som kanske tilltalar dig och dr du kan trffa personen/personerna som du letar efter och bedma deras beteenden i verkliga livet. S hiss fr det.

Sjlv gillar jag Darkside, men ja det kan vara lite PK-stmning dr ibland. andra sidan, fr varje ber-feminist finns det minst tio mn som talar ner till kvinnor som inte gett sitt tillstnd att bli nertalade till, eller som skickar oinbjudna kukbilder eller meddelanden dr det str typ "h, knulla?". Knappast perfektion...
Senast redigerad av Scratchbite 2016-06-22 kl. 13:33.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in