Citat:
Ursprungligen postat av
Buffymylove
Den här frågan är huvudsakligen riktade till kvinnor, men män kan föralldel svara. Jag har varit nyfiken på och haft en dragning till underkastelse på olika sätt. Det är något jag främst skulle vilja ha/testa i en relation, då det saknats tidigare. Har funderat lite på om Darkside skulle vara något, och undrar vilka erfarenheter ni har av denna sida. Har hängt ytterst lite där, och har väl inte riktigt fått någon uppfattning, så därför undrar jag över era tankar.
Finns det vettiga killar där, har ni träffat någon via ds, dåliga/bra erfarenheter?

Det finns naturligtvis både och precis som det finns både vettiga och ovettiga tjejer där. Jag skulle vilja säga att man får det man ger; är man bekräftelsekåt och lägger upp massor med naket samt sexchattar med alla och envar så blir man nog översvämmad av ovettigheter men då har man imo bett om det.
Du själv sätter standarden i hur du uttrycker dig, hur och vad du väljer att skriva om dig själv, hur tydlig och korrekt du är och med/om vilka bilder du lägger upp samt om du har låst eller öppet galleri m m.
Själv så var jag inte intresserad av ett kärleksförhållande utan enbart att få leva ut min kinky bdsmsida så då var Darkside det bästa alternativet. Jag hade läst på massor (sån jag är bara) om bdsm och var väldigt medveten med vad jag sökte och vad jag ville ha i utlevnad och hos en dominant, vilka känslor jag ville uppleva osv - och jag godtog inget mindre.
Skrev med en hel del vettiga människor (varav några av dem är mina "vanliga" vänner än idag). De ovettiga lade jag ingen energi på. Till sist fann jag dock det jag sökte

! Gäller bara att ha tålamod och inte sänka kraven. Det är ju som sagt svårt att hitta någon med samma sexuella preferenser bland vänner och bekanta så är din längtan genuin so go for it säger jag!