2016-03-18, 12:23
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clevernickname
Det finns bde prostituerade och porrskdisar p DS. Fr den sakens skull inte sagt att alla ska dras ver en kam.
En av tjejerna som r porrskdis och jobbar som prostituerad finns som forumtrd hr p Flashback.
Vill du ha namnet, skicka ett pm. Tro inget, fr jag har inte trffat ngon av dessa sjlv. Ftt hra det genom andra personer.

Det bsta att trffa likasinnade, r att g p events, vilket man kan f tips om p DS. BDSM-klubbar finns vl i storstder annars. Bara att googla och se vad du hittar.
Jag misstror inte det, vad andra gr med sina kroppar r upp till dem. Nu r jag intresserad av mn frmst s det spelar inte ngon strre roll.

Jo, ska kolla upp det!
Citera
2016-03-18, 12:54
Medlem
Enklast r att bli medlem och hlla en lg profil och se om det r ngot fr dig. Sen kan man skapa ett riktigt konto. Rent generellt r det vldigt mycket pk-ism dr fr tillfllet. Faktiskt rtt lgt i tak i mnga frgor men de har ett fungerande community med pubkvllar etc s man kan mta folk irl och f en bttre uppfattning om vad det r fr kufar.
Citera
2016-03-18, 15:46
Medlem
Jag har precis sagt upp mitt medlemsskap (fr andra gngen). Har inga illusioner om att det r sista gngen jag blir medlem, men nu blir det nog iaf ett halvrs paus. Halva innehllet p ds gr ut p vilka svin mn r, och som man antas jag vara ett as tills jag mdosamt bevisat motsatsen. Att skylla allt detta p de tjejer som r medlemmar dr vore no orttvist, det lr pg en hel del skit, och de flestas inkorgar spammas av kukbilder och knullfrslag. Att vi har oss sjlva att skylla r vl den allmna uppfattningen, men d jag inte identifierar mig med de mn som gnar sig t den skiten s r det ett rtt surt pple att bita i.

Sen gr det rtt mnga killar p en tjej dr, vilket leder till att tjejers ego dr r rtt uppblsta.

Jag r nog mer av ett perv n genomsnittet, och f tjejer r egentligen intressanta att trffa fr sex, och de jag trffat har varit vitt skilda frn deras presentationer. Har varit intresserad av enbart socialt utbyte ocks, men det r satans svrt att hitta en tjej som kan kommunicera lika bra som jag kunde som sexring. Har aldrig ens lyckats ppna en dialog med en man (antar att de tror att jag vill knulla dem...).

BDSM-klubbar ssom deka, abzint och sesam r svrt att f tilltrde till, och jag vet inte om det vore ngot fr mig hur som helst. Om man bortser frn att jag har svrt att tro att jag skulle vara bekvm i att g ut i ett par lacktights (minimum black inkluderar iofs kostym, men det r bde half assed och ngot jag inte trivs i, jag r fan knegare och ingen ljlig banktjnsteman) s r det en rtt avtndande elitism som omsyrar skiten.

Mycket piss och vinger frn mig... Men, ibland kan man kosta p sig att vara en smula bitter.
Citera
2016-03-18, 23:05
Medlem
Diss. Frlorar tron p [mn]skligheten p den sajten. Den hr trden understryker bara det hela.
Citera
2016-03-19, 01:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove
Den hr frgan r huvudsakligen riktade till kvinnor, men mn kan fralldel svara. Jag har varit nyfiken p och haft en dragning till underkastelse p olika stt. Det r ngot jag frmst skulle vilja ha/testa i en relation, d det saknats tidigare. Har funderat lite p om Darkside skulle vara ngot, och undrar vilka erfarenheter ni har av denna sida. Har hngt ytterst lite dr, och har vl inte riktigt ftt ngon uppfattning, s drfr undrar jag ver era tankar.
Finns det vettiga killar dr, har ni trffat ngon via ds, dliga/bra erfarenheter?

Trkigt fr dig med mitt svar d jag r man (finns ens kvinnor p flashback kan jag fundera ibland) men min erfarenhet av Darkside r negativt. Nu var det vl ett tag sedan jag slutade dr, men gissar att sidan r ungefr likadan i stort.

Sidan r jobbigt upplagd, tar en evighet att g igenom de som r inloggade, det finns minimala kontaktmjligheter om man inte skriver ett mail rakt av. Man fr ICKE ta kontakt/frfra/lra knna varandra via chatten exempelvis. Det senaste avgjorde fr min del att jag lmnade sidan. Kunde inte tolerera en sida som ska innefatta sex och sensualism samtidigt som kontaktformerna mellan mnniskor r styrda och begrnsade. Tanken slog mig att "hr kan det vl nppeligen finnas sensuella mnniskor, de mste dra som ett skott."
Citera
2016-03-22, 19:47
Medlem
Mi-Rakels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove
Den hr frgan r huvudsakligen riktade till kvinnor, men mn kan fralldel svara. Jag har varit nyfiken p och haft en dragning till underkastelse p olika stt. Det r ngot jag frmst skulle vilja ha/testa i en relation, d det saknats tidigare. Har funderat lite p om Darkside skulle vara ngot, och undrar vilka erfarenheter ni har av denna sida. Har hngt ytterst lite dr, och har vl inte riktigt ftt ngon uppfattning, s drfr undrar jag ver era tankar.
Finns det vettiga killar dr, har ni trffat ngon via ds, dliga/bra erfarenheter?
Det finns naturligtvis bde och precis som det finns bde vettiga och ovettiga tjejer dr. Jag skulle vilja sga att man fr det man ger; r man bekrftelsekt och lgger upp massor med naket samt sexchattar med alla och envar s blir man nog versvmmad av ovettigheter men d har man imo bett om det.

Du sjlv stter standarden i hur du uttrycker dig, hur och vad du vljer att skriva om dig sjlv, hur tydlig och korrekt du r och med/om vilka bilder du lgger upp samt om du har lst eller ppet galleri m m.

Sjlv s var jag inte intresserad av ett krleksfrhllande utan enbart att f leva ut min kinky bdsmsida s d var Darkside det bsta alternativet. Jag hade lst p massor (sn jag r bara) om bdsm och var vldigt medveten med vad jag skte och vad jag ville ha i utlevnad och hos en dominant, vilka knslor jag ville uppleva osv - och jag godtog inget mindre.

Skrev med en hel del vettiga mnniskor (varav ngra av dem r mina "vanliga" vnner n idag). De ovettiga lade jag ingen energi p. Till sist fann jag dock det jag skte ! Gller bara att ha tlamod och inte snka kraven. Det r ju som sagt svrt att hitta ngon med samma sexuella preferenser bland vnner och bekanta s r din lngtan genuin so go for it sger jag!
Citera
2016-03-28, 17:21
Medlem
ace_secs avatar
Otroligt dlig struktur p sidan! Den behver gras om frn grunden! Omstndig och rrig design. Inte anvndarvnlig fr fem re. S fort man loggar in s vill man logga ut
Citera
2016-03-29, 14:02
Medlem
Jag var medlem dr i ngra r frn 2012 till 2015 typ och ven med utfrlig profil och profilbild p mitt anlete, bilder i galleriet osv s fick jag inte kontakt med ngon. Sajten kndes snarare som ngon BDSM-variant av bilddagboken n en seris mtesplats fr mig. Jag fick samma vibbar av DS som jag fick av vilken dejtingsajt som helst. Ett verfld av mn som konkurrerar om en mindre mngd kvinnor. Det r svrt att gra sig synlig som man dr och srskilt om man inte redan har IRL-kontakter inom vrlden av parafilier och alternativa sexuella livsstilar. Det verkar vara dom mer erfarna och vackra mnnen som fr haffa genom DS. Jag r inte en av dom s uppenbarligen fick jag typ 80 beskare under en tidsperiod dr en kvinnlig motsvarighet hade ftt flera tusen beskare.

Det r helt enkelt meningslst att frska fr min del. Men sajten r helt klart vldesignad och har massvis med innehll.
Citera
2016-03-29, 14:56
Moderator
VitKallas avatar
Som en studie i hur ett community ltt misslyckas med ml och mening r det rtt intressant. Huvudsyftet verkar vara att synas mest, erstta verklighet mot fantasi, spy ur sig sina psykiska problem i dagbcker, skvallra och snacka skit som i den mest verfulla sandlda man kan hitta samt hata mn rent generellt.

Hitta en trevlig man att faktiskt skapa en relation med? Smtt omjligt d de med lite mer tanke och djup inte har behov av att ge sig in i gytteriet och drfr mycket sllan mrks av. Frsteligt.
Citera
2016-04-08, 23:59
Medlem
whydahs avatar
Jag var medlem p DS under en lng period. Nyfikenhet att utveckla min dominanta sida var det som frst fick in mig dr. Jag upplevde communityt som vldigt ppet inledningsvis, man kunde prata med de flesta och utbyta tankar och erfarenheter p bde hg och lg niv. Men successivt blev stmningen bde mer elitistisk (bland "krnan" av medlemmarna) och framfrallt mer ytlig och ptrngande. Jag trffade ett antal fantastiska tjejer/kvinnor fr att utveckla min sexualitet med (bde i samtal och trffar), men en efter en avslutade de sina medlemskap d de i princip jagades bort frn DS p grund av att mngder av desperata och ptrngande mn reggade sig och brjade spamma dem.

Jag stannade kvar s lnge det fanns vnner att hlla kontakten med p DS, men till slut var vi ett gng som bestmde oss fr att avsluta vra medlemskap och hlla kontakten p andra stt istllet. Jag r vertygad om att det finns guldkorn av mnniskor p DS, men den desperata jakten bland alla singelmn har ftt Darkside att tappa allt som fanns i brjan. Synd p ett fantastiskt community...
Citera
2016-04-09, 14:54
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whydah
Jag var medlem p DS under en lng period. Nyfikenhet att utveckla min dominanta sida var det som frst fick in mig dr. Jag upplevde communityt som vldigt ppet inledningsvis, man kunde prata med de flesta och utbyta tankar och erfarenheter p bde hg och lg niv. Men successivt blev stmningen bde mer elitistisk (bland "krnan" av medlemmarna) och framfrallt mer ytlig och ptrngande. Jag trffade ett antal fantastiska tjejer/kvinnor fr att utveckla min sexualitet med (bde i samtal och trffar), men en efter en avslutade de sina medlemskap d de i princip jagades bort frn DS p grund av att mngder av desperata och ptrngande mn reggade sig och brjade spamma dem.

Jag stannade kvar s lnge det fanns vnner att hlla kontakten med p DS, men till slut var vi ett gng som bestmde oss fr att avsluta vra medlemskap och hlla kontakten p andra stt istllet. Jag r vertygad om att det finns guldkorn av mnniskor p DS, men den desperata jakten bland alla singelmn har ftt Darkside att tappa allt som fanns i brjan. Synd p ett fantastiskt community...

Hmm, tack fr input! Har en del givande diskussioner, och det r bra att prata med personer som hngt dr ett tag d det cirkulerar mn som verkar ha fr vana att plocka upp "nykomlingar" utan att ha ngon egentlig koll p krnan i bdsm.
Citera
2016-04-13, 14:41
Medlem
whydahs avatar
Det r ju s, man fr skapa sig sin egen krna av mnniskor man umgs med p DS. Det var ett tag sen jag hade ett "terfall" och hittade dit igen... kanske brjar bli dags fr det. Man r alltid nyfiken p hur det ser ut idag =)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in