Citat:
Ursprungligen postat av
Buffymylove
Den hr frgan r huvudsakligen riktade till kvinnor, men mn kan fralldel svara. Jag har varit nyfiken p och haft en dragning till underkastelse p olika stt. Det r ngot jag frmst skulle vilja ha/testa i en relation, d det saknats tidigare. Har funderat lite p om Darkside skulle vara ngot, och undrar vilka erfarenheter ni har av denna sida. Har hngt ytterst lite dr, och har vl inte riktigt ftt ngon uppfattning, s drfr undrar jag ver era tankar.
Finns det vettiga killar dr, har ni trffat ngon via ds, dliga/bra erfarenheter?

Det finns naturligtvis bde och precis som det finns bde vettiga och ovettiga tjejer dr. Jag skulle vilja sga att man fr det man ger; r man bekrftelsekt och lgger upp massor med naket samt sexchattar med alla och envar s blir man nog versvmmad av ovettigheter men d har man imo bett om det.
Du sjlv stter standarden i hur du uttrycker dig, hur och vad du vljer att skriva om dig sjlv, hur tydlig och korrekt du r och med/om vilka bilder du lgger upp samt om du har lst eller ppet galleri m m.
Sjlv s var jag inte intresserad av ett krleksfrhllande utan enbart att f leva ut min kinky bdsmsida s d var Darkside det bsta alternativet. Jag hade lst p massor (sn jag r bara) om bdsm och var vldigt medveten med vad jag skte och vad jag ville ha i utlevnad och hos en dominant, vilka knslor jag ville uppleva osv - och jag godtog inget mindre.
Skrev med en hel del vettiga mnniskor (varav ngra av dem r mina "vanliga" vnner n idag). De ovettiga lade jag ingen energi p. Till sist fann jag dock det jag skte

! Gller bara att ha tlamod och inte snka kraven. Det r ju som sagt svrt att hitta ngon med samma sexuella preferenser bland vnner och bekanta s r din lngtan genuin so go for it sger jag!