2020-09-12, 08:03
Medlem
Molly Sandén bekräftar att hon har en pojkvän efter uppbrottet med Danny.
Det är musikern David Larson.

https://www.hant.se/noje/molly-sande...nen-min-kille/
Citera
2020-09-14, 06:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Junketer
Molly Sandén bekräftar att hon har en pojkvän efter uppbrottet med Danny.
Det är musikern David Larson.

https://www.hant.se/noje/molly-sande...nen-min-kille/
Hon väger väl bra över 100 pannor?
Citera
2020-09-14, 09:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Snauzzer

Ser inte så ut. Hon må vara ganska snygg men det är fortfarande en pk-slyna. Må det gå åt helvete för henne (vilket jag faktiskt dock inte tror att det gör).
Citera
2020-09-14, 19:49
Medlem
sfrges avatar
Citat:

100 kilo 😅. Nu får vi kamma oss lite grand tror jag. Molly har ju aldrig varit modellsmal men hon är väl ingen julgris?
Citera
2020-09-14, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sfrge
100 kilo 😅. Nu får vi kamma oss lite grand tror jag. Molly har ju aldrig varit modellsmal men hon är väl ingen julgris?
Aj fan..det var molly hammar jag menade..blev fel.
Citera
2020-09-15, 19:38
Bannlyst
Ny kille igen! Molly avverkar karlar på löpande band, är hon så kåt så hon måste ha en påsättare hela tiden?
Citera
2020-09-30, 10:14
Medlem
Hur kommer det sig att hon inte tävlade i Mello med netflix-låten ”my hometown”? Hon hade ju vunnit en landskredsseger med den.
Citera
2020-09-30, 10:25
Medlem
Prinsessbakelses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Corona-Bob
Ny kille igen! Molly avverkar karlar på löpande band, är hon så kåt så hon måste ha en påsättare hela tiden?

Det är ju uppenbart att hon är en skör själ med usel självkänsla. Kan inte vara hälsosamt att ständigt inleda nya förhållanden så snabbt. Jag tror att det är hennes övervikt som får hjärnspökena att gå på högvarv. Hon är en relativt duktig sångerska men vacker är hon inte. Att hon är överdrivet politiskt korrekt gör inte saken bättre.
Citera
2020-10-06, 08:20
Medlem
Flashshits avatar
Lilla Molly verkar ha svårt att komma över detta med Flashback, nu 6år senare är det dags att gråta ut igen i Ex-pressen över vad som stod om henne på Flashback för över ett halvt decennium sedan:

https://www.expressen.se/noje/molly-...rotator-item-3

Uppmärksamhetsbehovet verkar enormt hos människan....?
Citera
2020-10-06, 08:47
Medlem
Hon måste ha tjänat rätt bra med pengar i sommar. I radion spelade de hennes låtar flera gånger varje dag. DE spelade låtarna så pass mycket att jag blev utled på att höra henne sjunga om sitt nya jag.
Citera
2020-11-12, 13:01
Medlem
Krimkolls avatar
Står om henne i Hänt i veckan. Det står att många av oss här skrivit att hon är för ful för att ligga med.

Det tycker inte jag. Om hon vill höra motsatsen så hade jag gärna legat med henne. Men som dom flesta kändisar är hon för uppmärksamhetssökande och bekräftelsesökande. Men i grunden är hon gullig i sättet och utseendet.
Citera
2020-11-12, 13:04
Medlem
Krimkolls avatar
Citat:

Verkligen inte. Hon ser bra ut och har en bra hälsosam vikt. Runt 70 skulle jag tippa på.

Utan hennes offentliga person eller det hon blivit senare i "karriären" hade hon varit hur gullig och bra som helst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in