2019-11-10, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av runesune
Kvinnor som helt plöstligt är lebb och behöver visa det för allt och alla efter ett förhållande med en kille gör det för att ge igen
"du kanske gjorde slut med mig men tillslut hade jag lämnat ändå för jag gillar inte ens killar."

Jag har hela tiden fått för mig att det var Molly som ville lämna men jag har tydligen missuppfattat det
Citera
2019-11-10, 14:19
Medlem
De verkar umgås iaf.. Hon sågs på Danny insta igår kväll 🙂
Citera
2019-11-10, 14:44
Medlem
StinaFias avatar
Hur länge ska hon göra gråtlåtar om ett sprucket förhållande?
Citera
2019-12-12, 20:46
Bannlyst
Vem ska Molly ragga upp nu när hon avverkat både Saade och Danny?
Citera
2019-12-14, 00:55
Medlem
fearreapers avatar
Einar ?

Citat:
Ursprungligen postat av znoppe
Vem ska Molly ragga upp nu när hon avverkat både Saade och Danny?
Citera
2020-01-20, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StinaFia
När man inte längre kan tjäna stålar på det, såklart!? Uppenbart att hon dejtat både Saade och Danny enbart för att kunna släppa dessa gråtalbums... en otäck artist, helt klart!
Citera
2020-01-20, 15:26
Medlem
Krimkolls avatar
En ganska märklig och elak artikel på Stoppa Pressarna, som väl är Hänt Extra och Hänt i veckans sajt. Personen som skrivit den där skitartikeln verkar ju vara hysterisk och personligt engagerad i henne på ett märkligt sätt. Flera personangrepp, jämförelser med figurer och hysteriska krav om att "få veta" och att kraftuttryck flera gånger i rad om att hon är "fånig". Mycket märklig artikel som sagt.

Att en sån skräpartikel får publiceras Molly borde nästan stämma dom oavsett vad man tycker om henne. Den där artikeln är över gränsen i fulheter och påhopp från en känd och bland sin målgrupp betydande redaktion.

Citat:
Molly Sandéns mystiska kärleksbesked

Kärlek eller behov av uppmärksamhet?
Molly Sandén hävdar att hon träffat någon ny.
Tillåt oss tvivla.

Mest chockad verkade Molly Sandén vara som länge famlade i mörkret. Artisten gav ett ofokuserat intryck och flera vittnesmål om att Molly experimenterade i lesbiska miljöer både i Stockholm och Los Angeles kom fram.

Citat:
Besynnerligt nog vägrade Molly berätta vem den påstådda pojkvännen var och många jämförde henne med den typ av tjejer som vi nog lite till mans sprungit på under våra år i skolans högstadium som har ”hemliga killar”.

Några jämförde henne även med figurerna i ”Kalles klätterträd” där Kalle har en hemlig icke existerande flickvän vid namn ”Emma”.

Men uppmärksamhet i all ära, Mollys image kanske blir en aning mindre cool av att hon uppträder som om hon vore en prepubertal skolflicka.

Huruvida Molly har någon pojk- eller flickvän vet vi alltså inte och samtidigt väljer sångerskan att var kryptisk vilket många finner fånigt. Ytterst fånigt.

https://stoppapressarna.se/svenskt/m...-karleksbesked
Citera
2020-02-06, 23:25
Medlem
Citat:
Hon hade aldrig vunnit en Grammis. Men under torsdagens gala tog Molly Sandén, 27, hem hela tre stycken. Artisten kammade hem ”Årets pop”, ”Årets album” och ”Årets artist”. Och hon var rörd till tårar när hon tog emot det första priset uppe på scenen.
– Tack, fan vad fint.

https://www.aftonbladet.se/a/naJ8Xn

Grattis Molly!
Citera
2020-02-07, 14:24
Medlem
Majasmokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doiten
https://www.aftonbladet.se/a/naJ8Xn

Grattis Molly!
Det kan inte ha varit mycket konkurrens denna gång isåfall
Nånting borde även jag ha hört/läst under året som har gått....
Citera
2020-02-07, 17:23
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StinaFia

Det är väl hennes USP?
Citera
2020-06-30, 11:22
Medlem
freeriderXIIs avatar
I och med att hon gör Rachel McAdams sångröst så pass utmärkt i Netflixs komedifilm Eurovision Song Contest The Story of Fire Saga kanske hon kan få en internationell karriär.

Här Volcano man

Här Double Trouble

Och slutligen Husavik

Vore också kul om Will Ferrell och Molly Sandén ställde upp och tävlade i Eurovision för Island eller Sverige med någon låt.
Senast redigerad av freeriderXII 2020-06-30 kl. 11:35.
Citera
2020-06-30, 12:23
Medlem
freeriderXIIs avatar
Dock är det möjligt att de mixat hennes röst med Rachel McAdams i själva sångerna för den låter lite annorlunda än vanligt i filmen.
Senast redigerad av freeriderXII 2020-06-30 kl. 13:03.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in