Flashback bygger pepparkakshus!
2021-01-28, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krimkoll
Står om henne i Hänt i veckan. Det står att många av oss här skrivit att hon är för ful för att ligga med.

Det tycker inte jag. Om hon vill höra motsatsen så hade jag gärna legat med henne. Men som dom flesta kändisar är hon för uppmärksamhetssökande och bekräftelsesökande. Men i grunden är hon gullig i sättet och utseendet.
Molly om du läser bättre så håller jag med den skribent jag kommenterar nu.Jag skulle med glädje också ligga med dig.För att få dig att bli ful måste man ha jävligt taskig syn eller sjuka kroppsideal.Som offentlig person bör man nog vara försiktig med att läsa i såna här forun.Molly var för övrigt gäst i p4 extra
idag.Finns att höra på Sveriges radios hemsida för den som vill
Citera
2021-01-28, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BHJS
Molly om du läser bättre så håller jag med den skribent jag kommenterar nu.Jag skulle med glädje också ligga med dig.För att få dig att bli ful måste man ha jävligt taskig syn eller sjuka kroppsideal.Som offentlig person bör man nog vara försiktig med att läsa i såna här forun.Molly var för övrigt gäst i p4 extra
idag.Finns att höra på Sveriges radios hemsida för den som vill
Molly du är jävligt snygg.
Citera
2021-01-29, 10:10
Medlem
Ratads avatar
Jag vill också white knighta lite och nämna att jag tycker hon ser bra ut. Hennes musik är inget jag lyssnar på personligen men är radion igång på jobbet eller likande så stänger jag inte av. Hon sjunger bra.

Det blir väldigt mycket diabetessnack när hon är med i intervjuer men det är ännu mer när Peter Jidhe börjar snacka.
Citera
2021-02-19, 03:37
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snauzzer
Aj fan..det var molly hammar jag menade..blev fel.

Jo, men bägge är ju kända för att vara jääävligt kåta av sig, så det är lätt hänt. Hörde att Molly Sanden drömde om tjejesex, och det tycker jag hon ska prova.
Citera
2021-03-30, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ratad
Jag vill också white knighta lite och nämna att jag tycker hon ser bra ut. Hennes musik är inget jag lyssnar på personligen men är radion igång på jobbet eller likande så stänger jag inte av. Hon sjunger bra.

Det blir väldigt mycket diabetessnack när hon är med i intervjuer men det är ännu mer när Peter Jidhe börjar snacka.
Molly har faktiskt en grym röst det måste man säga
Citera
2021-04-25, 13:20
Medlem
MrDepleteds avatar
Läser i Expressen att hon nekas arbetstillstånd i USA... Varför? Knarkdom?
Citera
2021-04-25, 14:10
Medlem
Giant Squids avatar
Hon har lite girl next door utseende, men jag har alltid undrat vem som är henne stylist eller om hon ens har någon?
Hon klär sig ofta i för stora kavajer och ser alltid lite lillgammal ut. Hon borde sexa till sig lite och inte gömma kroppen.
Typ lite medelhavsmode...
Citera
2021-05-20, 11:39
Medlem
RonnyKålmans avatar
Och nu var hon tvungen att gråta ut lite i media för hon inte fick uppmärksamhet hos Chris Brown i LA utan låg säkert där som en säck potatis och väntade på nåt 🥴

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/weaeMo/molly-sandens-galna-festnatt-med-chris-brown-obehagligt

Hon pratar om "drogade" tjejer men snurrar in sig i sina svar kring frågan om hon själv tar kokain tex.

Självklart gör hon det men samtidigt försöker smutskasta andra som var på festen. Läs själva och bedöm.
Citera
2021-05-20, 21:45
Medlem
Giant Squids avatar
Varför lossnar det aldrig riktigt för Molly? Hon är ju betydligt bättre än Jill, snåljåpen Johansson ,Miriam Bryant och liknande.
Hennes insats i Husavik-The Fire Saga är ju riktigt bra. Det finns ju helt klart mer att hämta där.

https://youtu.be/QRHAVQH2X58
Citera
2021-05-21, 00:28
Hon är så otroligt tråkig och entonig. Hon har tjatat om den där festen sjuttielva gånger, annars är det viktkommentarer och diabetes för hela slanten. Så himla dålig fantasi och så dålig på att synas för sin musik.
Citera
2021-05-21, 09:18
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Corona-Bob
Ny kille igen! Molly avverkar karlar på löpande band, är hon så kåt så hon måste ha en påsättare hela tiden?

Typisk osäker brud som måste ha någon hela tiden och identifierar sig själv och sitt egna värde genom att hela tiden ha en partner.
Citera
2021-06-18, 13:24
Bannlyst
Jag hörde nyss en jävla bra up tempo låt på svenska med Molly.

Nån här som vet vilken låt det är?

Tackar på förhand!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in