Flashback bygger pepparkakshus!
2009-02-22, 10:57
Medlem
Glassplitters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bernanke
Hon går i första ring på Rytmus, nån slags musikerskola, på Södermalm i Stockholm.

Nu har skolan flyttat till Sickla
Citera
2009-02-22, 11:09
Medlem
playmates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LonelyWolf
Sorry, det var ganska uppenbart att han inte vet vad han pratar om... "Alban" eller "albanien" verkar vara ett standardsvar för honom.

Nej, jag tror Molly är en riktig morsgris. Inte för att hon vill utan för att det är bra för hennes image. När hon fyller 18 kommer hon bli en riktig sexbomb som tarallt hon kommer över.

Sveriges Britney Spears månne?
Citera
2009-02-22, 11:19
Medlem
köpenhamns avatar
Det är roligt om man jämför Amy Diamond med Molly. Amy uppträder som en liten småunge medan Molly är präktig och lillgammal. Vet inte vad kag tycker är värst faktiskt...
Citera
2009-02-22, 11:39
Medlem
thrusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av köpenhamn
Det är roligt om man jämför Amy Diamond med Molly. Amy uppträder som en liten småunge medan Molly är präktig och lillgammal. Vet inte vad kag tycker är värst faktiskt...

Instämmer..

Amy är som en irriterande spratteldocka med medlemåttig sångtalang.

Molly sjunger utav bara helvete, men hennes överdrivna minspel när hon sjunger och hennes präktiga lillgamla framtoning gör mig illamående.
Citera
2009-02-22, 11:55
Medlem
pojkvnnen heter Eric Saade, han är också artist.
Citera
2009-02-22, 12:36
Medlem
h.s.ts avatar
Jag blir lite trött på dom där två (Amy, Molly)
Skulle vara kul om dom gjorde en miley cyrus eller nått och la ut lite porriga bilder på nätet. Eller ställde upp på sexiga foton i svenska vouge?

Tycker dom fortfarande är kvar i Lilla melodifestivalen! Jävla prettokristbarn!!
Citera
2009-02-22, 12:42
Medlem
adampoliss avatar
http://www.expressen.tv/noje/Melodifestivalen/1.1474825/mollys-segerskal-med-pojkvannen

Där har ni pojkvännen
Citera
2009-02-22, 12:42
Medlem
Grymt duktig tjej med en fantastisk röst.
En blivande värlsstjärna med rätt låtmaterial.

Att hon dessutom är mycket vacker och har en mycket sympatisk utrålning är knappast något minus.

Hon ser precis ut som en fullkomligt perfekt 16 åring.
Allt annat snack är avundsjuka och dumheter.

PS Här kan pojkvännen beskådas sjungandes.

http://www.youtube.com/watch?v=iq8NwaHTagY
Senast redigerad av rattelsnake 2009-02-22 kl. 12:53.
Citera
2009-02-22, 13:41
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av h.s.t
Jag blir lite trött på dom där två (Amy, Molly)
Skulle vara kul om dom gjorde en miley cyrus eller nått och la ut lite porriga bilder på nätet. Eller ställde upp på sexiga foton i svenska vouge?

Tycker dom fortfarande är kvar i Lilla melodifestivalen! Jävla prettokristbarn!!

de kan ju dra ner underläppen och upp med tungan över överläppen och fota

(obs: nu menar jag inte snuskigt utan de försöker få negerläppar genom att göra ovannämnda, tänker mest på att en massa arga asiater i USA har rasat över mIley Cirus min på någon festbild, då de kisade med ögonen ..
Senast redigerad av brianmolko 2009-02-22 kl. 13:43.
Citera
2009-02-22, 14:13
Medlem
zackeyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bernanke
Hon går i första ring på Rytmus, nån slags musikerskola, på Södermalm i Stockholm.

Någon mer än jag som får sjuka bilder i huvudet och drar roliga slutsatser med tanke på namnet på skolan?
Citera
2009-02-22, 15:04
Medlem
Tragiskt att Bert Karlsson verkar ha ett finger med i spelet.
Finns nog ingen som så girigt fördärvat svensk musikindustri och artister som den mannen.

Trodde han hade varvat ner men tydligen icke.
Citera
2009-02-22, 16:04
Medlem
h.s.ts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
de kan ju dra ner underläppen och upp med tungan över överläppen och fota

(obs: nu menar jag inte snuskigt utan de försöker få negerläppar genom att göra ovannämnda, tänker mest på att en massa arga asiater i USA har rasat över mIley Cirus min på någon festbild, då de kisade med ögonen ..

Ja det skulle vara lite kul med lite skandaler med de unga!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in