2009-02-20, 03:20
Medlem
Santadunks avatar
Nu i tredje omgången av årets melodifestival uppträder Molly Sandén. Vem är hon? Bert Karlsson har pratat om henne som nästa Carola, är det en kristen tjej eller? Finns det något skvaller om vem denna unga tjej är?

Hon har gener för att bli tjock kan jag säga av de lilla jag sett henne, men någon som vet nått annat om den här Molly?
Citera
2009-02-20, 03:24
Medlem
statoil^s avatar
Haha, sökte febrilt efter en sån här tråd och så finner man en som är skapad nu. Märkligt att det inte fanns en sedan tidigare då det sedan tidigare finns en Amy Diamond-tråd...

Nå, är hon fortfarande oskuld? Blir väl 17 år i år?

Vem/Vilka har doppat om hon inte är oskuld?

Ut med det!
Citera
2009-02-20, 03:46
Medlem
Santadunks avatar
Hon är för tjock för jag hade velat sätta på henne, men jag är extremt kräsen när de gäller sånt. Jag tror att hon kommer vara rejält mullig innan hon lämnar tonåren.

Men hon är kristen eller? Annars finns de ju ingen chans att hon är oskuld? Hur är hennes musik? Är den inte mer dansbands anpassad är Amy Diamonds musik?
Har hon sålt några plattor tidigare? Har hon pojkvän? Hennes image verkar vara "fina flickan", stämmer det?
Citera
2009-02-20, 09:23
Medlem
Knullkungens avatar
Molly har varit med i llilla melodifestivalen och deltagit i diggiloo-turnen förra året. På dess samlingsksiva sjöng hon Gbariellas sång och Haleluljah av Leonard Cohen på svneska. Hon harä ven gett ut låten "Den underbara dag du kommer hem" på singel vilken används i tv-rkelam för Sibyllas korvprodukter. Hennes lilasyster mimma har också varit med i Lilla Melodifesitvalen. Mimmi har även gjort tv-serier för barn ihop med Moje på Tv-4. Dessa har även släppts på DVD. Anledningen till att Molly inte varit med i MF itidgare är att hon vairt för ung enligt relgerna.
Citera
2009-02-20, 10:10
Medlem
Molly bloggar ivanliga fall på sin hemsida, just nu är bloggen flyttar till http://blogg.aftonbladet.se/29498 .
Citera
2009-02-20, 13:33
Medlem
Yazzos avatar
[quote=Santadunk]Hon är för tjock för jag hade velat sätta på henne..

Men hon är kristen eller? Annars finns de ju ingen chans att hon är oskuld? QUOTE]

Kanske är så att det finns fler som tycker som du, eller så är det Hon som helt enkelt inte hittat någon som tycker om henne som person och inte stör sig på lite valpfett. Vad är det som säger att Hon inte är superkräsen.

Lika intressant att höra de som försvarar frånvaron av sexuella aktiviteter skyller på att de är kräsna, när de i stället möter ständiga nobbningar. Det brinner i bxan och troligen kommer de snart att sätta på närmsta katt när de inser att de minsann ha sex pattar..
Citera
2009-02-20, 13:34
Medlem
Dennos avatar
Hon har ju en pipa så det räcker tycker jag.
http://www.youtube.com/watch?v=hYfIMXkV9Q4

Anledningen till kroppsytan som jag inte tycker är speciellt stor kanske kan hittas här.
http://bloggbilder.aftonbladet.se/im...5f493dafeb.jpg
Senast redigerad av Denno 2009-02-20 kl. 13:37.
Citera
2009-02-20, 14:13
Medlem
Den som tycker hon är stor är seriöst porrskadad eller skadad på nåt annat sätt.

Tror inte hon är kristen utan när Bert refererar till "nya-Carola" menar han mer röstmässigt. Har för mig att jag såg något klipp på youtube när hon sjunger med sin pojkvän.
Citera
2009-02-20, 14:16
Medlem
Dennos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av backatyou
Den som tycker hon är stor är seriöst porrskadad eller skadad på nåt annat sätt.

Tror inte hon är kristen utan när Bert refererar till "nya-Carola" menar han mer röstmässigt. Har för mig att jag såg något klipp på youtube när hon sjunger med sin pojkvän.

Tänker på denna?
http://www.youtube.com/watch?v=6J5Ge7wI2v0
Dock tror jag inte hon och ola är ett par va?
Citera
2009-02-20, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Denno
Tänker på denna?
http://www.youtube.com/watch?v=6J5Ge7wI2v0
Dock tror jag inte hon och ola är ett par va?

Nej inte den. Det är någon film där hon sjunger även då någon High School Musical låt men det är inte med "orginal-killen".
Citera
2009-02-20, 22:20
Medlem
Santadunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yazzo
Kanske är så att det finns fler som tycker som du, eller så är det Hon som helt enkelt inte hittat någon som tycker om henne som person och inte stör sig på lite valpfett. Vad är det som säger att Hon inte är superkräsen.

Lika intressant att höra de som försvarar frånvaron av sexuella aktiviteter skyller på att de är kräsna, när de i stället möter ständiga nobbningar. Det brinner i bxan och troligen kommer de snart att sätta på närmsta katt när de inser att de minsann ha sex pattar..

Vad menar du med det här inlägget egentligen? Fattar ingenting av det.

Ingen som följer bloggen och vet om hon har någon pojkvän då? Finns ju en möjlighet att hon har det. Sen tycker jag inte hon är supertjock, bara lätt övervikt men man kan se på henne att hon har anlag för att bli tjock med åren om hon inte tänker på vad hon stoppar i sig.
Citera
2009-02-20, 22:57
Medlem
ibanez2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Santadunk
Hon är för tjock för jag hade velat sätta på henne, men jag är extremt kräsen när de gäller sånt. Jag tror att hon kommer vara rejält mullig innan hon lämnar tonåren.

Men hon är kristen eller? Annars finns de ju ingen chans att hon är oskuld? Hur är hennes musik? Är den inte mer dansbands anpassad är Amy Diamonds musik?
Har hon sålt några plattor tidigare? Har hon pojkvän? Hennes image verkar vara "fina flickan", stämmer det?

Får man chansen så missar man väl den inte direkt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in