2019-06-24, 23:13
Medlem
Mikeyjamess avatar
Att Dany var minst bi fattade man ända sen Idol men att Molly utan några HBTQ-preferenser/tecken helt plötsligt blir ihop med Roshi är överraskande.
Citera
2019-06-25, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikeyjames
Att Dany var minst bi fattade man ända sen Idol men att Molly utan några HBTQ-preferenser/tecken helt plötsligt blir ihop med Roshi är överraskande.

Bokstavsföljden kanske borde förlängas med böjelse för inavlade kurder, och det är väl inte ovanligt att de inom spektrat spelar på flera strängar. Bögar som är garderobspederaster mm.
Citera
2019-07-09, 12:33
Medlem
Mycket händer privat således, kan hon ändå hålla focus på karriären? Jag tycker att Molly inte riktigt håller måttet live. Har inte hört henne förut men nu sist var det inget vidare tyvärr.

Är bi-intresset nytt eller är det i frustration över att det bevisligen inte fungerade med Danny?
Citera
2019-07-10, 14:33
Medlem
Hor-Ullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clowerzs
Ja! Han gick nyligen ut med att han är bisexuell.

För oss lite äldre så gick Danny ut med att han var Bi redan när han var med i Idol första gången..
Citera
2019-07-10, 22:47
Medlem
OK, men Molly Sandén har väl inte lesbiska relationer sedan tidigare.::
Citera
2019-07-11, 00:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FlitigaL
Mycket händer privat således, kan hon ändå hålla focus på karriären? Jag tycker att Molly inte riktigt håller måttet live. Har inte hört henne förut men nu sist var det inget vidare tyvärr.

Är bi-intresset nytt eller är det i frustration över att det bevisligen inte fungerade med Danny?

Finns inga belägg för att Molly skaffat flickvän eller kommit ut ur garderoben, det är väl enbart skvaller?!?
Citera
2019-07-15, 14:32
Medlem
Trots all rök ingen eld?

Här:
https://stoppapressarna.se/svenskt/m...iska-fantasier

Skulle flirten med lesbiska eliten vara ett utstuderat strategiskt val för att öka sin popularitet i gay-kretsarna? Sälja mer och få mer lyssningar?
Citera
2019-07-15, 16:39
Medlem
Kvinnor som helt plöstligt är lebb och behöver visa det för allt och alla efter ett förhållande med en kille gör det för att ge igen
"du kanske gjorde slut med mig men tillslut hade jag lämnat ändå för jag gillar inte ens killar."
Citera
2019-08-20, 23:25
Medlem
johanjosefssons avatar
Hon har ju skaffat Feminist-frillan, så knappast förvånande att hon lebbar sig. Image säljer.
Citera
2019-08-23, 22:59
Medlem
Mikeyjamess avatar
I Biancas och Alices showcast kom det fram att Molly var sexuellt aktiv redan som 14-åring med Saade!
Citera
2019-11-10, 07:42
Medlem
Gosifs avatar
Tror det finns två skäl till att hon blev lämnad: Hon släppte inte till eller så var för jobbigt med hennes diabetes!
Citera
2019-11-10, 08:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gosif
Tror det finns två skäl till att hon blev lämnad: Hon släppte inte till eller så var för jobbigt med hennes diabetes!

Eller så hade känslorna tagit slut och Danny kände att han behövde något annat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in