2009-02-22, 01:18
Medlem
bernankes avatar
Hon går i första ring på Rytmus, nån slags musikerskola, på Södermalm i Stockholm.
Citera
2009-02-22, 01:47
Medlem
Greeegers avatar
Snygg är hon då.

Stör mig otroligt mycket på att hon i bloggen stavar "träningsverk" (inte bara en gång). Hon är för fan snart 17, då ska man kunna stava.
Citera
2009-02-22, 01:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Greeeger
Snygg är hon då.

Stör mig otroligt mycket på att hon i bloggen stavar "träningsverk" (inte bara en gång). Hon är för fan snart 17, då ska man kunna stava.
Det är något med hennes generation. Hade en kompis vars bror var likadan. 90-talisterna kommer inte bli några raketforskare, tyvärr... Men tajjobjekt blir de nog om några år.
Citera
2009-02-22, 01:57
Medlem
Atomic_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greeeger
Snygg är hon då.

Det är väl allmänt känt att dagens ungdomar inte ORKAR stava rätt utan skyller sin lathet på dyslexi & fan vet vad.

Ang. M Sandén så är det inget jag vill stoppa min köttpinne i, lite för ung..
Citera
2009-02-22, 02:04
Medlem
Här finns ett klipp där man kan se Mollys pojkvän. Han heter Erik och är 18 år minst. Dom har varit tillsammans i 2 år.

@ 00.47
http://www.aftonbladet.se/webbtv/noj...icle4474494.ab
Citera
2009-02-22, 02:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aCRRON
Här finns ett klipp där man kan se Mollys pojkvän. Han heter Erik och är 18 år minst. Dom har varit tillsammans i 2 år.

@ 00.47
http://www.aftonbladet.se/webbtv/noj...icle4474494.ab
Då kan vi ju iaf utesluta att hon skulle vara oskuld. Tragiskt med en såndär kille som är så sjukt mediakåt.
Citera
2009-02-22, 02:24
Moderator
blomvattnares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LonelyWolf
Då kan vi ju iaf utesluta att hon skulle vara oskuld. Tragiskt med en såndär kille som är så sjukt mediakåt.
Vad menar du med att han är mediakåt? Han stod ju bara där med sin flickvän.
Citera
2009-02-22, 02:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blomvattnare
Vad menar du med att han är mediakåt? Han stod ju bara där med sin flickvän.
Han stod där med sin flickvän, tryckte sig desperat mot henne medan kamerablixtarna flashade. Om man inte är mediakåt då, så vet jag inte vad. Om jag varit honom hade jag hållit mig i bakgrunden och inte försökt profitera på min flickvän.
Citera
2009-02-22, 02:42
Medlem
Mad Fer Its avatar
Måste säga att jag gillar hur hon sjöng, oerhört bra för att vara 16 år.

Jag såg också att hon var lite rund om hakan, men det känns som det kvittar, sjukt fin var hon för att vara ett litet barn
Citera
2009-02-22, 02:50
Medlem
Zarleis avatar
Känns helt sjukt att jag dras med i denna sjuka debatt om hennes kropp, men jag kan bara inte låta bli..

Tjejen är (snart?) 17 år och är "lite rund" (enligt några), men ni har ingen koll på att tjejer som "är lite runda" i den åldern oftast brukar få sina former och/eller tappa en del "bäbisfett" (som vi kallar det i min familj)

Se bara på Blondinbella - väldigt rund för bara något år sedan, och VIPS - supersmal.
Och det har inte att göra med att hon har tränat febrilt, för det har hon inte. Hon har fått en evvla skjuts på vägen iom. att hon är tjej och i just den åldern (fyllde arton i höstas).
Kan vara likadant med Molly, men jag hoppas inte att hon blir smalare, hon är otroligt kvinnlig och vacker som hon är.
Citera
2009-02-22, 03:21
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klevis
Den som INTE tycker hon är stor borde skaffa brillor eller kolla sina linser eller åtminstone göra en grov synundersökning.
Lika löjligt konstaterande som när det gäller fettot Gry Forsell och det kommer in en massa fjantar och hävdar att hon INTE är fet.

Du talar om en 16-åring. Jag vet inte om du har bekantat dig med kvinnors fysionomi, men i samband med puberteten och några år därefter får de ett visst hull, ett ökat lager underhudsfett. Det är helt normalt och inte nödvändigtvis detsamma som fetma. I fallet Sandén finns inget behov av bantning.
Citera
2009-02-22, 08:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sven-Gustaf
Du talar om en 16-åring. Jag vet inte om du har bekantat dig med kvinnors fysionomi, men i samband med puberteten och några år därefter får de ett visst hull, ett ökat lager underhudsfett. Det är helt normalt och inte nödvändigtvis detsamma som fetma. I fallet Sandén finns inget behov av bantning.
Du har rätt, tjejerna får mjuka och fina former när de kommit in i puberteten.
Fast det är när tjejerna passerar 17-18 år som dom börjar lägga på sig det där onödiga hullet, och det är nog just det som Molly verkar göra.

Jag tycker hon är grymt fin just nu, men är oroad över att kommer att fortsätta att trycka i sig Ben&Jerrys-glass. Vi såg ju vad som hände med Anna Book efter hennes succé.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in