Flashback bygger pepparkakshus!
2009-02-22, 16:04
Medlem
Santadunks avatar
Amy Diamond är nog populärare bland de i hennes åldersgrupp iallafall. Hon sjunger ju barn/tonårspop medans Molly Sandén mer är en "fin artist" som sjunger vackra låtar och får säkert många röster från den äldre generationen. Bert Karlsson som ligger bakom henne (hon ligger på hans skivbolag) har sagt att hon är nästa Carola och att hennes stora genombrott skulle komma nu i Melodifestivalen 2009. Han kanske har rätt vem vet?

Finns det ingen video ute från hennes framträdande i melodifestivalen igår?
Citera
2009-02-22, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Santadunk
Amy Diamond är nog populärare bland de i hennes åldersgrupp iallafall. Hon sjunger ju barn/tonårspop medans Molly Sandén mer är en "fin artist" som sjunger vackra låtar och får säkert många röster från den äldre generationen. Bert Karlsson som ligger bakom henne (hon ligger på hans skivbolag) har sagt att hon är nästa Carola och att hennes stora genombrott skulle komma nu i Melodifestivalen 2009. Han kanske har rätt vem vet?

Finns det ingen video ute från hennes framträdande i melodifestivalen igår?

Hon verkar ligga på Warner.
Men köpte inte Warner Mariann Bolaget?

Bert Karlsson blir Sverige inte så lätt av med tydligen

Youtube sök på "Så vill stjärnorna" så hittar du framträdandet från igår

EDIT Sorry den länken verkar inte funka på grund av upphovsrättstjafs
Senast redigerad av rattelsnake 2009-02-22 kl. 16:25.
Citera
2009-02-22, 16:26
Medlem
Molly är uppenbart småfet. Bara pinsamt att påstå något annat. Hon har ju grövre armar än en skogshuggare.

*väntar på anorektisk halmgubbe*
Senast redigerad av Isglass 2009-02-22 kl. 16:43.
Citera
2009-02-22, 18:53
Medlem
Cadenzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isglass
Molly är uppenbart småfet. Bara pinsamt att påstå något annat. Hon har ju grövre armar än en skogshuggare.
Hehe, det är bra att du är så öppen med att du är porrskadad i alla fall.

Får bara upp denna bilden i huvudet när jag läser dessa kommentarer:
http://farm1.static.flickr.com/88/213423984_a82afcda90.jpg?v=0
Citera
2009-02-22, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cadenza

Kul att du är så livrädd för att erkänna att du gillar tjejer med några extrakilon att du intalar dig själv att den lilla gottegrisen du runkar till är i toppform.
Citera
2009-02-22, 20:16
Medlem
Cadenzas avatar
Citat:
Kul att du är så livrädd för att erkänna att du gillar tjejer med några extrakilon att du intalar dig själv att den lilla gottegrisen du runkar till är i toppform.
Ta inte i så du börjar gråta nu bara. Själv har jag stadigt sedan flera år så jag har inget större behov av att sitta och runka framför en datorskärm. Men det är klart, har man så skruvad uppfattning som du, och därmed aldrig får till det, så förstår jag att man är bitter och projicerar sin egen verklighet på alla andra
Citera
2009-02-22, 20:16
Bannlyst
Helt ärligt TS, vad finns det för skvaller om en 16 åring som skulle vara intressant för allmänheten?

Hon går på rytmus i Stockholm
Bor i Huddinge
Tillsammans med en jobbig skåning sen 2 år tillbaka
Mullig
Citera
2009-02-22, 20:22
Medlem
reinkarnerads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Santadunk
Hon är för tjock för jag hade velat sätta på henne, men jag är extremt kräsen när de gäller sånt.
Det är inte vad jag har hört.

För övrigt deltar Molly i Så ska det låta den 10 april, 2009. Ännu ett tillfälle att njuta av hennes väna röst.
Citera
2009-02-22, 20:39
Bannlyst
Tyvärr har pedofilerna på Flashback utmärkt sig i denna tråd. Det finns en behandling för er och den är att skaffa fram en säck av läder och kasta in er, några apor och några uthungrade vilddjur poch sedan låta den rulla nedför en backe...
Citera
2009-02-22, 20:45
Bannlyst
Citat:

*väntar på anorektisk halmgubbe*
Självklart, är nog betydligt jobbigare att hålla i en mikrofon än att styra några små joystickspakar samt ratt som går lättare än ratten i din morsas golf

Nämen ärligt, Molly är småfet men inte oattraktiv för det. Sen så brukar ju en del hög tjejer ha praktiserat lite snusk vid den åldern så lite intressant skvaller kanske finns?
Citera
2009-02-22, 21:06
Medlem
Inget skvaller. Bara ett par klipp.
Det finns en ungdomsgård i invandrar-stadsdelen Andersberg i Gävle som har en talangjakt varje år. Dom har dessutom en ganska duktig musiksektion där b.la Molly och Amy Diamond har gått och tränat.

Molly brukade vara med i talangjakten varje år och besöker då och då denna fritidsgård.
Ett klipp av Molly i kort-kort från en av talangjaktstävlingarna
http://www.youtube.com/watch?v=-cn-e-Rmx7c

Här är hennes syrra på samma ställe. Hon har en ganska bra pipa för att vara så liten...
http://www.youtube.com/watch?v=59XfFYIe51M
Citera
2009-02-22, 21:24
Medlem
Citat:

Citat:
Ta inte i så du börjar gråta nu bara. Själv har jag stadigt sedan flera år så jag har inget större behov av att sitta och runka framför en datorskärm. Men det är klart, har man så skruvad uppfattning som du, och därmed aldrig får till det, så förstår jag att man är bitter och projicerar sin egen verklighet på alla andra

Hur var det nu med att projicera sin egen verklighet på andra?
Du är inte den skarpaste kniven i lådan va?

För övrigt tvivlar jag inte på att du har stadigt sen flera år tillbaka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in