2009-02-21, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4283
Hon har ju mysbyxor?

Tjejer har sådana där leggings med skärp så..
Citera
2009-02-22, 00:16
Medlem
Santadunks avatar
Såg ni henne i Melodifestivalen? Ni kan fan inte komma och säga att hon inte är överviktig efter att ha sett det? Kolla på hennes armar medans hon sjunger som exempel, kommer väl upp på Youtube snart så ni får se efter det kan ingen säga att tjejen är smal
Citera
2009-02-22, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Santadunk
Såg ni henne i Melodifestivalen? Ni kan fan inte komma och säga att hon inte är överviktig efter att ha sett det? Kolla på hennes armar medans hon sjunger som exempel, kommer väl upp på Youtube snart så ni får se efter det kan ingen säga att tjejen är smal
Klänningen hon hade var ju av ett sånt slag att man ser fylligare ut än vad man är. Dock blir jag lite förundrad av dig, gillar du bara anorexioffer, eller?
Citera
2009-02-22, 00:30
Medlem
Santadunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LonelyWolf
Klänningen hon hade var ju av ett sånt slag att man ser fylligare ut än vad man är. Dock blir jag lite förundrad av dig, gillar du bara anorexioffer, eller?

Nej nej verkligen inte. Allt jag säger är att den här tjejen har anlag för att bli fet och då säger andra att hon är sund och det ser bra ut, då blir man ju fundersam. När man såg henne i Melodifestivalen så såg hon tjockare ut än hon gjort på bilderna senaste tiden, hennes armar var väldigt grova.
Jag tycker inte om tjocka tjejer (hon är inte direkt fet ännu) men tycker inte de ska vara anorexia smala heller.
Citera
2009-02-22, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Santadunk
Nej nej verkligen inte. Allt jag säger är att den här tjejen har anlag för att bli fet och då säger andra att hon är sund och det ser bra ut, då blir man ju fundersam. När man såg henne i Melodifestivalen så såg hon tjockare ut än hon gjort på bilderna senaste tiden, hennes armar var väldigt grova.
Jag tycker inte om tjocka tjejer (hon är inte direkt fet ännu) men tycker inte de ska vara anorexia smala heller.
Ok, förstår vad du menar! men med tanke på vilken bransch hon är i så lär hon hålla vikten nere.. förhoppningsvis iaf Vi får se om ett år
Citera
2009-02-22, 00:47
Medlem
Oxygeens avatar
Vill inte lägga mig i denna tråd så mycket men när jag såg henne på Diggilo turnén så fick jag träffa artisterna bakom scenen. Och om man säger så här, Molly har najsa kupor, hon stod i BH och byxor men jag fortsatte gå, ville inte verka vara en sån där pedofil
Citera
2009-02-22, 00:51
Bannlyst
Hon har pojkvän, vill inte namnge honom men han kommer från Albanien
Citera
2009-02-22, 01:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DaftPunk
Hon har pojkvän, vill inte namnge honom men han kommer från Albanien
Skojar du med oss? LÅter hon sig besudlas av en balkan-jocke? Nu sjönk hon i mina ögon.
Citera
2009-02-22, 01:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LonelyWolf
Skojar du med oss? LÅter hon sig besudlas av en balkan-jocke? Nu sjönk hon i mina ögon.
Kolla hans andra inlägg så ser du att han med största sannorlikhet ljuger
Citera
2009-02-22, 01:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mattie_Gr
Vad tjänar jag på att ljuga?

Fine, hon har ingen pojkvän då, nöjd?
Citera
2009-02-22, 01:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mattie_Gr
Sorry, det var ganska uppenbart att han inte vet vad han pratar om... "Alban" eller "albanien" verkar vara ett standardsvar för honom.

Nej, jag tror Molly är en riktig morsgris. Inte för att hon vill utan för att det är bra för hennes image. När hon fyller 18 kommer hon bli en riktig sexbomb som tarallt hon kommer över.
Citera
2009-02-22, 01:13
Bannlyst
NEJ - säg inte att hon också ............

Citat:
Ursprungligen postat av Knullkungen
Molly har varit med i llilla melodifestivalen och deltagit i diggiloo-turnen förra året. På dess samlingsksiva sjöng hon Gbariellas sång och Haleluljah av Leonard Cohen på svneska. Hon harä ven gett ut låten "Den underbara dag du kommer hem" på singel vilken används i tv-rkelam för Sibyllas korvprodukter. Hennes lilasyster mimma har också varit med i Lilla Melodifesitvalen. Mimmi har även gjort tv-serier för barn ihop med Moje på Tv-4. Dessa har även släppts på DVD. Anledningen till att Molly inte varit med i MF itidgare är att hon vairt för ung enligt relgerna.

förstört Leonard cohens "Hallelujah". Blir så arg på alla dåliga "covers" på min favoritlåt som skall sjungas av Jeff Buckley eller Leonard själv.
Vissa skriver att hon har anlag för fetma - men det kunde då jag inte se ikväll. MEN låten var ju förskräcklig. Hatar sådana där sliskiga ballader som den där "Pling" Forsberg totat ihop. Bläää!

Men blir förvånad att hon och Amy D. är i samma ålder. Den sistnämnda ser ju ut som om hon gick i mellanstadiet!!!!! Har hon fått hormoner för att inte växa. Vet ju hur andra 16 till 17-åringar ser ut.

Jaså - Bert Karlsson säger det är en ny Carola. Det tror jag knappast.
Men Carola är ju också lite mullig - för det ser även jag/ifall nu mot förmodan denna Molly också skulle vara det. Men det gör väl inte så mycket. Hellre det än vara anorektiskt smal. Jag måste säga att jag tycker Carola är mycket sexigare med några "gladkilon" än Pernilla Wahlgren som försöker se ut som en mager tonåring i tonårskläder. För att inte tala om skräckexemplet Anne-Lie Rydén..............Syns ju att hon är anorektiskt mager - inte äkta mager.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in