Hon är för tjock för jag hade velat sätta på henne, men jag är extremt kräsen när de gäller sånt. Jag tror att hon kommer vara rejält mullig innan hon lämnar tonåren.
Men hon är kristen eller? Annars finns de ju ingen chans att hon är oskuld? Hur är hennes musik? Är den inte mer dansbands anpassad är Amy Diamonds musik?
Har hon sålt några plattor tidigare? Har hon pojkvän? Hennes image verkar vara "fina flickan", stämmer det?
Överviktig? Vilka jävla ideal har du. Flickan ser sund ut, så man ska se ut och inte som ett fjortisbenrangel nyss uppstigen från graven. Hon är för övrigt oerhört vacker och ja, jag hade gärna haft sex med henne.
Överviktig? Vilka jävla ideal har du. Flickan ser sund ut, så man ska se ut och inte som ett fjortisbenrangel nyss uppstigen från graven. Hon är för övrigt oerhört vacker och ja, jag hade gärna haft sex med henne.
Molly sandén har tydligen lyckats bra med att spela mammas flicka, lyckades tydligen lura flashback också.
Att hon ska vara mammas flicka är skitsnack, hon är tydligen inte så hårt hållen av hennes föräldrar och är ofta ute o super.Om hon e oskuld vet jag icke men skulle tippa på att hon har fått några kilon i sig, hon kan fan välja o vraka med tanke på att hon e sjukt snygg.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!